utorak, 26.03.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 19:30

Mihajlović: Od marta radovi na deonici Surčin-Obrenovac

petak, 17.02.2017. u 12:36
Фото Анђелко Васиљевић

Potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović je najavila danas da će 1. marta početi radovi na gradnji autoputa Surčin - Obrenovac, koja će biti završena u novembru 2019.

Mihajlović je na konferenciji za novinare u vladi povodom realizacije kineskih i ruskih infrastrukturnih projekata, rekla da je ukupna vrednost infrastrukturnih projekata sa Kinom 2,44 miliona dolara, od čega je 1,44 milijarde dolara vrednost projekata u oblasti saobraćaja.

Kada je reč o kreditu Ruske Federacije za modernizaciju železnice, Mihajlović je rekla da su od ukupne vrednosti od 941 milion dolara, uključujući učešće Srbije, već ugovoreni projekti u vrednosti od blizu 700 miliona dolara.

„Radovi na izgradnji dela Koridora 11, autoputa, Surčin-Obrenovac trebalo bi da počnu 1. marta, u zoni novog mosta na Savi, koji će biti deo ove deonice. Imamo spremnu projektnu dokumentaciju, a završena je i eksproprijacija u zoni mosta”, rekla je Mihajlović.

Ona je dodala da će se dozvole za gradnju na ovoj deonici izdavati fazno.

„Rok za završetak radova na izgradnji ove deonice je novembar 2019. godine”, rekla je ministarka.

Potpredsednica vlade je rekla da očekuje da radovi na deonicama od Obrenovca do Uba i od Lajkovca do Ljiga, ukupne dužine 50,2 kilometra, koje gradi kineska kompanija „Shandong Hi-Speed Group” budu završeni u roku, odnosno u novembru 2017.

„Na taj način, imaćemo ove godine završen auto-put od Obrenovca do Preljine”, rekla je Mihajlović.

Prema njenim rečima, oko 240 kilometara će biti rekonstruisano iz ruskog kredita, između ostalog i šest deonica železničkog Koridora 10, na kojima će se vozovi kretati brzinom od oko 100 ili 110 kilometara na čas”, rekla je Mihajlović.

Mihajlović je najavila da će radovi na deonici Stara Pazova-Novi Sad, koja je deo brze pruge Beograd-Budimpešta, početi u maju, kad je planiran i novi sastanak sve tri strane učesnice u ovom projektu - Kine, Mađarske i Srbije.

Ona je podsetila da će se deonica Surčin - Obrenovac radi zajedno sa Kinezima, odnosno kompanijom CRBC koja će biti glavni izvođač radova.

Mihajlović je rekla da je kada je reč o ruskom kreditu od ukupno 941 milon dolara dogovorena realizacija radova vrednih oko 700 miliona.

Ona je rekla da će rekonstrukcija dela pruge Beograd - Bar od Resnika do Valjeva biti završeni u novembru.

Na pitanje o grčkom Aktoru za četiri deonice istočnog Koridora 10, ona je izrazila očekivanje da će i tu biti ispoštovan predviđeni rok za završetak Koridora 10 odnosno da će biti završen do kraja ove godine ili u prvom tromesečju 2018. godine.

Ona je rekla da mora da više ljudi da bude na Aktorovim deonicama i da očekuje da je Koridori Srbije izveste kakav plan imaju da se problem reši.

„Rešavali smo i teže stvari, rešićemo i ovo”, dodala je Mihajlović.

Na pitanje kako idu radovi na deonici Srpska Kuća - Levosoje na jugu Koridora 10, ona je rekla da je bio preprojektovan deo kod Južne Morave, da je sada to na revizionoj komisiji i da će taj problem biti rešen. (Tanjug)


Komentari6
407bb
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Slavica
Pitanje za gdju ministarku je ko je vlasnik zemlje u Surčinu i od kada ,koja će eksproprijacijom biti otkupljena, koga misle da obogate preko noći, kako misli da zaštiti vodoizvorišta Beograda , pošto deonica puta ide blizu navedenih, zašto je cena izgradnje podcenjena (koliko košta izgradnja dva mosta ako je jedan dužine mosta na Adi, a cena projekta je oko 223 miliona eura), a kolika je cena 17,5 km autoputa. Za javnost , prethodno je bio usvojen projekat autoputa preko Umke , koji je planirao i trajnu sanaciju klizišta Umka Duboko(projekat je izvodljiv i bio je usvojen od strane državne revizione komisije), ali zbog tajkunskih interesa je deonica prebačena uredbom na levu obalu Save. Odgovor ministarstva na naše predstavke je bio da je izmenjen planski akt i da zbog toga deonica autoputa mora biti preko Surčina. Surčin Surčin , narode preko preče naokolo bliže. Ali , sada ćemo poslati zahtev za procenu bezbednosnog rizika za saobraćaj preko Umke , pa kad je preko preče nek je preko
Мирослав
Пут од Сурчина до Обреновца градиће се скоро три године?!?!
dzordz
malo je nejasno sta pocinje da se gradi. ali, razumeo sam `u zoni novog mosta na savi`. deo od surcina do mosta je namanje gradjevinski zahtevan, tj najlaksi je za rad, ravnica, bez krivina zbog brda. ma, neka se gradi. sve je dobro sto se izgradi. vlade budu i prodju putevi ostaju narodu.
Мирослав
И дугови нам остану!
Preporučujem 2
Radoš Petrović
Zašto niko ne upita ministarku , zašto je izbacila iz projekta prve deonice Koridora 11 , prvi deo od 8 km, od Novog Beograda do buduće Surčinske petlje . ,, CIP '' je i ovaj deo isprojektovao pre više od šest godina . Nije nikakva ušteda , ako vozači budu morali da idu zaobilazno do Dobanovačke petlje , da bi se vraćali ka Surčinskoj petlji . Ako su građani na gubitku , valjda je i država na gubitku .
Brojevi I Ljudi
Vucic pre tri dana kaze bice gotov za god i po..

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja