utorak, 26.03.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 23:03

Sledeće nedelje počinje izgradnja deonice Surčin - Obrenovac

subota, 25.02.2017. u 19:55
Министарка грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Зорана Михајловић (Фото Танјуг/С. Радовановић)

Sledeće nedelje počinje izgradnja deonice Surčin - Obrenovac, izjavila je ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović navodeći da je vrednost radova 208 miliona evra.

„Sve je spremno. Sledeće nedelje počinju radovi na deonici Surčin - Obrenovac, na takozvanom Koridoru 11 koji povezuju Srbiju sa Crnom Gorom”, rekla je Mihajlović za Televiziju Pink.

Kako je navela, ove godine će Srbija od Obrenovca do Preljine praktično imati završen autoput što je ukupno 103 kilometara.

„Sećate se da smo prošle godine otvarali deonicu Ljig - Preljina. Rade se druge dve deonice i možemo da kažemo da ćemo do kraja godine imati 103 kilometara autoputa”, rekla je Mihajlović.

Navodeći da bi deonica Surčin - Obrenovac trebalo da bude gotova sredinom ili krajem 2019. godine, ona je istakla da kineske kompanije to rade, ali da 49 odsto u tome učestvuju domaće, srpske kompanije, koje koje će, praktično, biti nosioci poslova.

Mihajlović je najavila i da će na proleće početi radovi na obilaznici oko Beograda, dok će u maju početi radovi na deonici pruge Beograd -Budimpešta.

Ministarka je naznačila da je vrednost radova u infrastrukturi u Srbiji gotovo devet milijardi evra, uz napomenu da sve to u najvećem delu rade domaće kompanije.

Koridor 10, osim deonica kroz Grdeličku klisuru, biće završen do kraja godine, rekla je Mihajlović i dodala da se nada da će početkom naredne godine započeti i izgradnja autoputa Niš-Merdare.

„Suština svih puteva je povezivanje Srbije, mogućnost da naše kompanije rade i da neki drugi investitori dolaze i pored autoputeva otvaraju fabrike”, rekla je Mihajlović.

Govoreći o radnicima Aerodroma koji su sada zaposleni „za stalno”, ona je podsetila da je 600 ljudi radilo preko zadruga 20 do 25 godina, a da nijedna Vlada nije htela da se pozabavi njima, iako oni rade osnovne poslove i bez kojih aerodrom ne može da funkcioniše.

Tih 600 ljudi je, kako je objasnila, prošle godine „prebačeno” sa zadruga na takozvane ugovore na određeno, a sada su zaposleni na neodređeno.

''Ako imate radnike koji rade 20 godina, imaju licence, znaju svoj posao pa valjda je normalno da rešite taj problem. Mi smo taj problem rešili'', rekla je Mihajlović.

Govoreći o direktoru aerodroma Saši Vlaisavljeviću i njegovom eventualnom dolasku na čelo Koridora Srbije, Mihajlović je ponovila da će svi direktori biti birani na konkursima.

„Rezultati aerodroma su fantastični, aerodrom ostvaruje dobit, odlično se razvija, što jeste zasluga i menadžmenta, ne samo Vlade Srbije. To je naš zajednički rad. Prema tome, ljudi koji naprave takve rezultate, nemam ništa protiv da se pojave i na drugim mestima. Ali konkurs je primaran, ako se javi na konkurs, nadam se da će komisija o tome razmišljati dalje”, rekla je Mihajlović. (Tanjug)


Komentari9
07512
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

пензионер Цака
Лепо каже наш народ"у когаје нож у тога је и погача".Тако је и са вама у Политици.Ваш администратор "одобрава"коментаре и објављује не по савести већ по наређењу.Нисам се јавио само да бих ово напред написао,већ због тога да кажем неколико речи о томе да на онлајн политици нисам могао да коментаришем,по који пут написане изјаве министарке Михаиловић која помпезно изјављује да ће Коридор 10 бити завршен до краја године.Ту су и "претње"о мерама које ће се предузети према Актору и Коридорима србије.Молио бих вас да у Политици напише колико је казни изречено и колико је смењених руководиоца доо сада због кашњења радова.??Овако испада да су изјаве пуцњи у празно!!??
Milan Bešina
Manite se Merdara jer odatle nam dolaze samo nevolje. Uradite Zapadno Moravski put /Pojate- Užice/. Razmislite takođe o deonici Požega-Buđevo koja je totalno nerentabilna. Koji bi tu bio promet saobraćaja? Dipl, ing.građ.
Бошко Београд
Г-ђо Михајовић, ваше самохвалисаво политичко руководство се грчевито покушава одржати на власти сталним сликањем пред камерама, отварањем разних обилазница (које никако да изградите), аутопутева (који никад не можете завршити), фабрика иностраних улагача у које улажете паре пореских обавезника Србије без нашег одобрења док бедни српски народ има најнижи просечни лични доходак у региону. То све горе набројано није никакво умеће, мудрост, знање у руковођењу државним пословима, већ обичан дилетантизам...... Дефинитивно сте најгора власт до сада.
dzordz
@nemanja. lako je sloziti se sa vama, ali pominjete 45 i puteve. zar ne znate da su do polovine sezdesetih putevi bili pretezno makadamski? ogromni delovi drzava su bili saobracajno nepristupacni, zabaceni i nerazvijeni. sela nisu imala ni puteve, ni struju, ni vodovod. cak i jadranska obala! drzava mora da gradi i kad joj se naizgled `ne isplati`. prugu beograd-bar spominjete, ja dobro znam da se za podgoricu putovalo vozom preko vinkovaca, doboja, sarajeva, mostara, pa uskom prugom na capljinu, trebinje i niksic. jel to zagovarate? naavno da je danas problem nepostojanje samo jednog pravog nacina finansiranja i gradnje puteva. po meni ispravno je samo, kao u socijalizmu, da drzava gradi, iz kredita. onda ima punu kontrolu.
Preporučujem 1
Nemanja
@dzordz Lako je graditi puteve kad se ima para od kredita, problem je posle vraćati te kredite. Po meni je koncesija mnogo bolje rešenje, ali koncesionar neće da gradi političke trase koje nemaju niminimum prometa, a kod nas je svaka trasa od 45 pa na ovamo politički navodjena, zato su nam i putevi i pruge takve kakve su, a Vi to kao putar sigurno bolje znate. Pa Beograd-Bar pruga gradjena u drugoj polovini 20 veka ima poluprečnike krivine od 500m, i uspone zbog kojih nije mogla ni tehnički prijem da prođe, a evo i ovi sad isto rade na o-ruk i po nalogu nekih ljudi koji nemaju veze sa strukom a vole sa su u svakoj čorbi mirođija. Pri tome ne mislim na dotičnu, ona je tu samo zbog slikanja, ali i polne ravnopravnosti u vladi....
Preporučujem 8
Prikaži još odgovora
gladni intelektualac
pa sto se ne zavrsi kompletno barem pravac prema Bugarskoj pa onda zapocinje besto novo. Sta je sa Prokopom?
dragan
I dalje si gladan? Pa radi nešto... da ne budeš gladan.
Preporučujem 1
gaja
Uzmi lopatu pa zavrsavaj, ko ti brani.
Preporučujem 3

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja