ponedeljak, 21.09.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
utorak, 20.06.2017. u 19:21 B. Pejović

Gužve kroz Užice zbog spore obnove mosta

Ulazak u letnju turističku sezonu i velike saobraćajne gužve pratili su i lanjsku obnovu mosta na magistrali kod Mačkata
Санација ложионичког моста кроз Ужице (Фото С. Јовичић)

Užice – Kad su početkom proleća na magistrali kod Užica krenuli radovi na kompletnoj sanaciji takozvanog ložioničkog mosta, prvoj nakon tri decenije postojanja tog putnog objekta, opštu podršku dobio je ovaj poduhvat u koji država preko „Puteva Srbije“ ulaže 51 milion dinara. Bilo je zaista potrebno obnoviti dotrajali most i bezbednijim učiniti saobraćaj magistralom ka Zlatiboru.

To što se duge kolone vozila kroz centar Užica povremeno formiraju u dnevnim špicevima, jer prometnim gradskim raskrsnicama vodi obilazak, smatra se očekivanom posledicom radova na magistrali.

No proleće izmiče i glavna turistička sezona se približava, a obnova mosta još traje. S mogućnošću da uđe i u vrele letnje dane, kad mnogi putuju prema planinama ovog kraja i moru. Strpljenje kroz užičke gužve biće, dakle, i dalje potrebno vozačima.

Investitor te obnove mosta su „Putevi Srbije“, a izvođač radova čačanska firma „Ratko Mitrović konstrakšn“ (podizvođač je „Mostogradnja“). Mada građevinci ovih dana intenzivnije i u većem broju nego do sada obavljaju sanaciju, utisak je da se takvom brzinom nije radilo tokom minulih prolećnih meseci.

Upućen u tok ovih poslova je Nikola Maksimović, direktor gradskog JP „Užice razvoj“, u čijoj nadležnosti je upravljanje lokalnim putevima koji se naslanjaju na magistralne, pa s tim u vezi i saradnja sa „Putevima Srbije“ na ovakvim poduhvatima u užičkom kraju. On ističe veliki značaj sanacije ložioničkog mosta koja se radi kvalitetno i detaljno (od kolovoza, trotoara, ograde do stubova...), dodajući da je rok za završetak posla bio kraj juna ove godine.

– Ali kad su radovi krenuli, podizanjem asfaltne podloge utvrđeno je da je betonska konstrukcija mosta u vrlo lošem stanju. To je produžilo planirane poslove – objašnjava Maksimović, pa na pitanje zašto se sve donedavno onako sporo radilo odgovara: – Vršena su detaljna ispitivanja betonske konstrukcije i nedavno završene analize pokazale su šta i kako treba uraditi. Odmah nakon toga intenzivirani su poslovi i povećan broj izvršilaca. Predviđanja su da bi do sredine jula, najdalje do 31. jula, radovi na sanaciji ložioničkog mosta mogli biti završeni.

A slična sudbina – ulazak u letnju turističku sezonu i velike saobraćajne gužve – pratila je lanjsku obnovu mosta na magistrali kod Mačkata između Užica i Zlatibora. Podsećamo da su se tada, budući da je saobraćaj magistralnim putem celo proleće bio zatvoren, teška teretna vozila i sva druga jedva provlačila uskom dotrajalom lokalnom saobraćajnicom kroz Mačkat. I na sanaciji tog mosta malo radnika je viđano na gradilištu u radno vreme. A zlatiborski turistički poslenici, apelujući da se ubrzaju radovi, javno su se pitali zašto takvim odugovlačenjem neko kažnjava i turiste i putnike. Taj most je potom završen tokom leta.

Komentari0
92a5c
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja