četvrtak, 12.12.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 18:45

Ulice preopterećene, kolone vozila sve duže

Autor: D.A.utorak, 12.09.2017. u 14:13
Застој у Улици краља Милана (Фото Драган Јевремовић)

Krajem minule nedelje Beograđane je dočekao saobraćajni kolaps u Nemanjinoj, kod Glavne železničke stanice, u Kneza Miloša, Resavskoj, Bulevaru kralja Aleksandra... Autobusi i automobili bili su načičkani u kolonama na brojnim raskrsnicama u centru grada. A onda, početak nedelje sličan. Juče je krkljanac zatekao vozače u Kralja Milana.

U godini u kojoj se obeležava sedam decenija otkako je na prestoničke ulice izašao prvi trolejbus slike sa ove beogradske saobraćajnice nisu baš reprezentativne jer ulice kojima ova vozila prolaze već duže su raskopane, a Kralja Milana najviše trpi zbog toga. Malo-malo pa desi se da trolejbusi ostanu zarobljeni u kolonama čiji se kraj ne vidi.

Sve bi se nekako podnelo da je problem bio samo u ovoj ulici. Obližnja Kneza Miloša je i inače saobraćajno veoma opterećena ulica, a zbog brojnih preusmeravanja i Resavska je sada preopterećena, pre svega tramvajima. A obe ove ulice izbijaju na Kralja Milana koji je usko saobraćajno grlo postao pre svega zbog radova na Slaviji.

Matematika je vrlo jasna – ko god krene ka centru mora da računa na čepove, prilična kašnjenja i nepodnošljive gužve. U jednom trenutku načičkana vozila iz pravca Resavske, u sledećem slična slika u Kneza Miloša i Kralja Milana. Ni kad se upali zeleno na semaforu vozači nemaju preterano razloga za radost jer tek nekoliko vozila uspe da prođe. I tako ukrug. Mnogo raskopanih ulica, a mnogo vozila gravitira ka istom delu grada.

Kada su utirane saobraćajne trase u starom delu prestonice, ove ulice sigurno nisu bile planirane za toliko autobusa, trolejbusa i tramvaja... Sve bi možda ipak bilo lakše da je dinamika radova u centru drugačije isplanirana i da je makar odvijanje javnog saobraćaja drugačije bilo osmišljeno. Ovako, slike kolapsa se smenjuju iz dana u dan. I tako će biti do duboke jeseni.


Komentari8
0a665
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Flavije Galerije
решења нема док наши "стручњаци" буду инсистирали на "интеграцији саобраћаја" тј да скутер и шлепер деле исту цесту! одређене улице морају бити само за јавни саобраћај, стим да таксије мора униформисати јер овако свако је такси! камионима ограничити вожњу по граду, доставе ограничити на време 00:00 до 05:00, направити више једносмерних улица, посебне траке за скутере... решења морају бити системска
Vidoje
Trebalo bi uvesti uslov da svako ko hoće u gradsku vlast prvo mora na specijalizaciju na FON. Pokretati radove istovremeno na ovoliko različitih mesta po gradu - tolika nesposobnost, ili nezainteresovanost (ili oboje) za osnovnu organizaciju je zaprepašćujuća.
FonFon
Pola ovih u vlasti zapravo je "zavrsilo" FON. Poznato je kako se dobija diploma tog "prestiznog" i donekle izmisljenog fakulteta. Cuj menadzer, pa menadzer nije profesija vec odredjena sposobnost koja se ne uci, nego si jednostavno preduzimljiv, odgovoran, mastovit i sl. Fakultet koji je nastao u SFRJ da bi partijski kadrovi imali pokrice sa diplomom fakulteta, sada se dize u nebesa.
Preporučujem 20
Vidak Vidak
Gospodo, guzve su i razlog i motiv da se izbegnu, tako da se koriste bicikli, zdravije i lepše, zašto baš mora da se ide automobilima, ko da su vezani pupčanom vrpcom za njih, kompleks niže vrednosti ...
Alex
Je l i hitna pomoc i vatrogasci da predju nna bicikle !?
Preporučujem 17
Nikola Nesic
Prošli smo razne eksperimente i silovanja. Tramvajem smo išli u XXI vek, vraćali stanove zbog kuća, imali smo i Ali Babu i 40 Boškovića, večite plamenove, mitinge podrške, autobuse podrške, ali ovoliko neznanje još ne. Jednostavno na mesta koja odlučuju nešto u ovom gradu su došli ljudi koji ne znaju šta je grad. Napustili su svoje zavičaje, ali su zavičaji ostali u njima. Suočeni sa ovim izazovima, za njih je grad velika nevolja, a beograđani su isto ono od čega su pobegli, pa im je lakše da svoje nemušte odluke donose bez empatije. Sad kad znamo, ostaje da mi lepo negde emigriramo, i da njima napravimo prostor da stvore svoje rodne grude.
Petar Amer
Ali zato imamo najlepsu fontanu na svetu koja jos i peva! Prosto da se zapitas sta jos ovaj narod hoce i kako mu ugoditi, prohodne ulice!?
straja
A ti ako imas neka veze sa "amer"...nikad nisi sedeo satima ili na "autoputu" ili na nekoj gradskoj saobracajnici ili zaglavljen u metro vise sati...da da "tamo" je sve u redu zato sto nemaju SNS....
Preporučujem 14

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja