utorak, 17.09.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 12:31

Pet nagrada za inovativnu kampanju „DemocrARTisation” Muzeja savremene umetnosti i Agencije McCANN Beograd

ponedeljak, 23.10.2017. u 12:59

Agencija McCann Beograd je na prestižnom festivalu Golden Drum osvojila pet nagrada, čime je potvrdila lidersku poziciju među agencijama iz Srbije, dok je McCann Worldgroup proglašena za vodeću agencijsku mrežu već četvrti put.

Međunarodni žiri nagradio je kampanju „DemocrARTisation” kreiranu i realizovanu u saradnji sa Muzejom savremene umetnosti sa jednom zlatnim, tri srebrna i jednim bronzanim priznanjem. Inovativna kampanja omogućila je da neka od najvažnijih dela Muzeja savremene umetnosti budu dostupna publici i u toku perioda renoviranja zgrade muzeja koji je otvoren za javnost upravo na dan dodele nagrada.

„Veoma nam je drago da je žiri festivala prepoznao naš zajednički napor i želju da, sa agencijom McCann Beograd, omogućimo da naša kolekcija ostane dostupna za ljubitelje umenosti u periodu rekonstrukcije. Ove nagrade predstavljaju za nas dodatne razloge za slavlje, sada kada je zgrada Muzeja savremene umetnosti ponovo otvorena za posetioce”, izjavila je Senka Ristivojević, PR Muzeja savremene umetnosti.

„Veliki uspeh i radost za naš tim i naročito za digitalno odeljenje agencije. Zahvaljujem svim klijentima i partnerima koji su svojim medijskim prostorom učestvovali i pomogli da aktiviramo msu ARt aplikaciju i na taj način učinimo umetnička dela iz kolekcija MSU dostupnim svima. Posebno sam ponosna na ceo agencijski tim koji konzistentno ostvaruje uspeh na ovom festivalu. Za nas Golden Drum festival ima veliki značaj, predstavlja potvrdu kvaliteta na internacionalnoj sceni i zauzima posebno mesto”, ističe direktorka agencije McCann Beograd Olivera Perković.

Realizaciju kampanje msu ARt su podržali: Telekom Srbija, Ahold Delhaize, Halkbank, Bambi, i brendovi Coca-Cola, Schweppes, Fanta, BMW, Honda, Mini Maurice, Tommy Hilfiger, Replay, Diesel i Liu Jo.

Aplikacija msuARt do sada je nagrađena sa ukupno sedam nagrada na različitim među narodnim i domaćim festivalima.

Nakon što je, zbog radova na rekonstrukciji, deset godina bila zatvorena za javnost zgrada Muzeja savremene umetnosti je ponovo otvorena izložbom „Sekvence. Umetnost Jugoslavije i Srbije iz zbirki Muzeja savremene umetnosti”. Prvih sedam dana, do 27. oktobra u 10 časova, muzej će biti neprekidno otvoren 24 sata dnevno i publika će biti u mogućnosti da u bilo koje vreme obiđe izložbu, a ulaz je besplatan.


Komentari0
06bfa
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja