subota, 27.02.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
četvrtak, 16.11.2017. u 15:50

Gradonačelnik Beograda najavio nabavku sto novih autobusa

Синиша Мали (Фото Танјуг)

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali najavio je danas nabavku sto novih autobusa i, kako je rekao, nakon analiza verovatno i četrdeset novih tramvaja.

„Razmišlja se i o kupovini novih elektroautobusa, koji su se pokazali kao veoma dobri, sa tendencijom da se u budućnosti u centru grada koriste samo oni”, rekao je Mali, a saopštila gradska uprava.

Mali je prethodno obišao tri saobraćajna čvora, u ulicama Mije Kovačevića i Ruzveltovoj, na Trgu Slavija i Bulevaru oslobođenja, koji su jutros nakon višemesečne rekonstrukcije pušteni u saobraćaj.

Prvi radovi počeli su u maju, a potom su se nizali, sukcesivno i po fazama do avgusta, kada je startovala i rekonstrukcija Trga Slavija. Potpuno je obnovljena vodovodna mreža i postavljena nova kontaktna mreža, a Beograd je dobio tri kilometra novog asfalta.

„Zahvaljujem Beograđanima na strpljenju, ali i radnicima koji su bili angažovani i po kiši i po velikim vrućinama”, rekao je Mali.

On je izrazio zadovljstvo što je domaće preduzeće obavilo sve radove, navodi se u saopštenju. Mali je napomenuo da se na trotoarima obavljaju naknadni radovi, i da se na zahtev grada oni popločavaju što bi, kako je rekao, trebalo da bude završeno za najviše petnaestak dana.

„Naredne godine očekuje nas rekonstrukcija Kraljice Marije, Cara Dušana, Džordža Vašingtona, a potom i Kneza Miloša”, naglasio je Mali.

Dodao je da će Slavija dobiti finalni izgled kada se bude počelo s realizacijom projekta metroa, jer je tu planirana metro stanica.

Sada su obnovljeni asfaltni zastor, signalizacija i stubovi javne rasvete, pešački prelazi su pomereni radi bezbednosti, a pri kraju je i sređivanje platoa nedaleko odatle. (Beta)

Komеntari11
ba260
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Boban Filipović
POTREBI SEMAFORI ZA PEŠAČKE PRELAZE OKO SLAVIJE Mislim da nije bilo neophodno da se pešački prelazi oko Slavije toliko udalje. Bolja varijanta je da se postave semafori na te prelaze, i tako bude bolje, efikasnije i bezbednije i za pešake i vozače. To još uvek nije kasno da se uradi.
slobodan
Nekada su dve linije za Zemun 14 i 15 bile trolejbusi ,a cini mi se i linija 16 za N Bgd i bilo cistije i manje zagadjenja.A samo da vidite koliko ce uskoro nafta da poskupi i naravno pogonsko gorivo za autobuse.Rzamislja li neko da da se u Beogradu smanji nivo zagadjenosti ????
Игор Г.
Тролејбус бр. 14 је возио до Земуна, а бр.15 до Новог Београда од 1945 до почетка седамдесетих.
Mihailo Vuković
Vidno je i osetno da su najstariji autobusi izbačeni iz upotrebe , i pre nego što su stigli novi . Ali ni to neće smanjiti gužve , jer stari deo Boegrada ne može da primi postojeći broj automobila i autobusa . A metro se pominje samo u predizbornim kampanjama , iako su za proteklih 6 godina mogle biti izgrađene dve linije .
natalija
Treba svakako....Ali po mom mišljenju najmanji problem je što su vozila GSP uglavnom stara....glavni problem je što u državi od 7 mil vlast nije u stanju da nađe 1 do 2 hiljade PROFESIJONALIH VOZAČA jer ovi što nas "voze" su možda pre toga vozili (ako su uopšte bilo šta vozili) traktor. Koči, cimaj, juri, ne znaju da procene rasojanje u toku vožnje, ne vide putnike kad ulaze i izlaze iz vozila. kad kreću iz stanice oni pojure kao na auto trkama.....a tek grejanje ili hlađenje.....u vozilima je SAUNA ili ZAMRZIVAČ....apsolutna nesposbnosr REGULACIJE temeprature....
Петар,Загреб.
Ако се угледао на Загреб и Љубљану одлично ,јер су нови аутобуси са погоном на природни плин удобни,са мало буке и еколошки прихватљиви. Београд је већи,треба метро,али када буде новаца,па је ово добро рјешење. Треба мислити позитивистички.Критизирајте вандале који уништавају нове трамваје.Било ми је драго када су се појавили јер су дали нови дојам београдским улицама,а види какви су данас након две,три г.експлоатације.У Љубљани су аутобуси стари двадесет г. са унутрашњим интеријером као нови,а и у Загребу су на том трагу.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja