petak, 16.04.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
ponedeljak, 27.11.2017. u 09:30 Đuro Đukić

Završena rekonstrukcija puta, čeka se obilaznica

(Фото Ђ. Ђукић)

Zre­nja­nin – Za­vr­še­na je re­kon­struk­ci­ja de­la pu­ta Zre­nja­nin – No­vi Sad, u du­ži­ni od 24 ki­lo­me­tra. Iako još uvek ima po­sla za pu­ta­re na po­je­di­nim skre­ta­nji­ma, ce­la de­o­ni­ca je pu­šte­na u sa­o­bra­ćaj i vi­še ne­ma po­tre­be da vo­za­či skre­ću s pu­ta i pr­o­la­ze kr­oz Ža­balj, ka­ko se to ra­di­lo du­že vre­me. Zre­nja­nin­ci oče­ku­ju na­sta­vak ra­do­va na obi­la­zni­ci po­red gra­da, pa on­da i na de­o­ni­ci pre­ma Bor­či, ka­ko je na­ja­vlje­no u fe­bru­a­ru ka­da je po­če­la re­kon­struk­ci­ja upra­vo za­vr­še­ne de­o­ni­ce.

Na­kon vi­še­de­ce­nij­skog ner­vi­ra­nja vo­za­ča zbog ošte­će­nja na ko­lo­vo­zu iz­me­đu naj­ve­ćih gra­do­va u Ba­na­tu, ko­nač­no se na ovoj re­la­ci­ji mo­že ko­ri­sti­ti ob­no­vlje­ni as­falt.

Još su u to­ku ra­do­vi ko­ji bit­no ne re­me­te sa­o­bra­ćaj po­put onih na kru­žnoj ras­kr­sni­ci kod Arad­ca, a sle­de i ra­do­vi na pri­klju­či­va­nju po­ljo­pri­vred­nih, od­no­sno ne­ka­te­go­ri­sa­nih pu­te­va. Do­vr­ša­va se i sa­o­bra­ćaj­na sig­na­li­za­ci­ja i opre­ma. Zbog tih ra­do­va ne­će se ob­u­sta­vlja­ti sa­o­bra­ćaj, ali će se na po­je­di­nim de­o­ni­ca­ma vo­zi­la na­iz­me­nič­no pr­o­pu­šta­ti uz re­gu­la­ci­ju se­ma­fo­ri­ma. 

Ka­ko je već re­če­no, vred­nost ra­do­va je 762 mi­li­o­na di­na­ra, a pr­o­jek­tom po­pra­vlja­nja pu­ta sa­sta­vlje­nim svo­je­vre­me­no u Zre­nja­ni­nu, osim iz­grad­nje sa­da za­vr­še­ne kru­žne ras­kr­sni­ce kod Ža­blja, pred­vi­đe­na je i iz­grad­nja pr­o­ši­re­nja, od­no­sno auto­bu­skog sta­ja­li­šta, bli­zu ras­kr­sni­ce, gde se i sa­da vo­zi­la če­sto za­u­sta­vlja­ju. Ra­di se još na pre­pra­vlje­noj ras­kr­sni­ci kod skre­ta­nja za Ža­balj, bli­že Zre­nja­ni­nu i kod mo­sta pre­ko Ti­se. Tu se skre­će na Ara­dač­ki put i iz­le­ti­šte, a na ovim me­sti­ma se put pr­o­ši­ru­je ka­ko bi se po­ve­ća­la pre­gled­nost i bez­bed­nost. 

Sa naj­vi­še ne­str­plje­nja Zre­nja­nin­ci iš­če­ku­ju na­sta­vak iz­grad­nje obi­la­zni­ce, či­me bi se iz cen­tra gra­da iz­me­sti­li ka­mi­o­ni ko­ji im sa­da za­da­ju naj­vi­še bri­ge. Ova sa­o­bra­ćaj­ni­ca je dr­žav­na bri­ga, a gra­đa­ni gra­da na Be­ge­ju za­me­ra­ju što se ona ne za­vr­ša­va iako su ra­do­vi po­če­li pre vi­še od dve de­ce­ni­je. 

– Vla­sti vi­še ne mo­gu da tra­že iz­go­vor da ra­do­vi ka­sne za­to što lo­kal­na sa­mo­u­pra­va ni­je ot­ku­pi­la ze­mlju od gra­đa­na ko­jom pr­o­la­zi tra­sa obi­la­zni­ce, jer se u me­đu­vre­me­nu mo­gao gra­di­ti neo­p­hod­ni i pred­vi­đe­ni most pre­ko Be­ge­ja, za šta odav­no ne­ma ni­ka­kvih pre­pre­ka. Obi­la­zni­com će se kre­ta­ti ve­ći­na vo­zi­la ko­ja do­la­zi iz No­vog Sa­da, Ki­kin­de i iz Ru­mu­ni­je, pre­ko Srp­ske Cr­nje, a pre­ma Be­o­gra­du i obrat­no. De­o­ni­ca se na­la­zi na „br­zoj sa­o­bra­ćaj­ni­ci” (od No­vog Sa­da do Bor­če), či­ju su iz­grad­nju u fe­bru­a­ru u No­vom Sa­du na­ja­vi­li mi­ni­star­ka gra­đe­vi­nar­stva, sa­o­bra­ća­ja i in­fra­struk­tu­re Zo­ra­na Mi­haj­lo­vić i pred­sed­nik po­kra­jin­ske vla­de Igor Mi­ro­vić.

Komеntari3
d5f46
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Petar. Stanimirovic
Verovatno gradski očevi razmišljaju već 25 godina ,kako će ,kad konačno dobiju obilaznicu, naći načina da popune onaj prostor,koji su rušenjem starih kvartova grada napravili , u svoje vreme ,radi prolaska "nove " magistrale kroz centralne delove grada, tako da sada nemaju šta da zaobilaze.Pošto se spominje i neki novi most,možda postoji mogućnost da se vrati i neka replika stare gradske čipkaste ćuprije ,koja je novim,nadobudnim graditeljima zasmetala jer je bila staromodna i "uzana ko kutija ".O imenu grada sa gluvima ne vredi razgovarati. Dočekaće da jednoga dana srpski Kralj Petar pritegne dizgine,mamuzne konja i odjezdi iz tudjeg grada!
Бранислав Станојловић
Мора да је пристојан градић, али докле морамо да трпимо име које му надену банда комунистичка?
Slobodan
Evo, vidi se i na ovoj fotografiji, bas da nisu imali ni malo pameti ili zdravog razuma, pa da su provukli i par biciklistickih staza!? Covek mora da vozi biciklo po auto putu!?!? To naravno rade i deca i svi oni zajedno moraju da rizikuju svoje zivote, da bi skoknuli do drugog sela, do skole, ili u poseti rodbini ili na nekoj sportskoj manifestaciji ili zabavi! A po novinama i televiziji sve kukanje i plac, zasto se narod ne vraca u sela? Pa evo zasto, zato sto su sela medjusobno izolovana svakojakim preprekama i ljudi u njima crkavaju od samoce i dosade, a da bi otisao do prvog sela, mora da imas auto ili da rizikujes zivot, pa da vozis biciklo po auto putu!

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja