subota, 28.11.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
ponedeljak, 27.11.2017. u 09:30 Đuro Đukić

Završena rekonstrukcija puta, čeka se obilaznica

(Фото Ђ. Ђукић)

Zre­nja­nin – Za­vr­še­na je re­kon­struk­ci­ja de­la pu­ta Zre­nja­nin – No­vi Sad, u du­ži­ni od 24 ki­lo­me­tra. Iako još uvek ima po­sla za pu­ta­re na po­je­di­nim skre­ta­nji­ma, ce­la de­o­ni­ca je pu­šte­na u sa­o­bra­ćaj i vi­še ne­ma po­tre­be da vo­za­či skre­ću s pu­ta i pr­o­la­ze kr­oz Ža­balj, ka­ko se to ra­di­lo du­že vre­me. Zre­nja­nin­ci oče­ku­ju na­sta­vak ra­do­va na obi­la­zni­ci po­red gra­da, pa on­da i na de­o­ni­ci pre­ma Bor­či, ka­ko je na­ja­vlje­no u fe­bru­a­ru ka­da je po­če­la re­kon­struk­ci­ja upra­vo za­vr­še­ne de­o­ni­ce.

Na­kon vi­še­de­ce­nij­skog ner­vi­ra­nja vo­za­ča zbog ošte­će­nja na ko­lo­vo­zu iz­me­đu naj­ve­ćih gra­do­va u Ba­na­tu, ko­nač­no se na ovoj re­la­ci­ji mo­že ko­ri­sti­ti ob­no­vlje­ni as­falt.

Još su u to­ku ra­do­vi ko­ji bit­no ne re­me­te sa­o­bra­ćaj po­put onih na kru­žnoj ras­kr­sni­ci kod Arad­ca, a sle­de i ra­do­vi na pri­klju­či­va­nju po­ljo­pri­vred­nih, od­no­sno ne­ka­te­go­ri­sa­nih pu­te­va. Do­vr­ša­va se i sa­o­bra­ćaj­na sig­na­li­za­ci­ja i opre­ma. Zbog tih ra­do­va ne­će se ob­u­sta­vlja­ti sa­o­bra­ćaj, ali će se na po­je­di­nim de­o­ni­ca­ma vo­zi­la na­iz­me­nič­no pr­o­pu­šta­ti uz re­gu­la­ci­ju se­ma­fo­ri­ma. 

Ka­ko je već re­če­no, vred­nost ra­do­va je 762 mi­li­o­na di­na­ra, a pr­o­jek­tom po­pra­vlja­nja pu­ta sa­sta­vlje­nim svo­je­vre­me­no u Zre­nja­ni­nu, osim iz­grad­nje sa­da za­vr­še­ne kru­žne ras­kr­sni­ce kod Ža­blja, pred­vi­đe­na je i iz­grad­nja pr­o­ši­re­nja, od­no­sno auto­bu­skog sta­ja­li­šta, bli­zu ras­kr­sni­ce, gde se i sa­da vo­zi­la če­sto za­u­sta­vlja­ju. Ra­di se još na pre­pra­vlje­noj ras­kr­sni­ci kod skre­ta­nja za Ža­balj, bli­že Zre­nja­ni­nu i kod mo­sta pre­ko Ti­se. Tu se skre­će na Ara­dač­ki put i iz­le­ti­šte, a na ovim me­sti­ma se put pr­o­ši­ru­je ka­ko bi se po­ve­ća­la pre­gled­nost i bez­bed­nost. 

Sa naj­vi­še ne­str­plje­nja Zre­nja­nin­ci iš­če­ku­ju na­sta­vak iz­grad­nje obi­la­zni­ce, či­me bi se iz cen­tra gra­da iz­me­sti­li ka­mi­o­ni ko­ji im sa­da za­da­ju naj­vi­še bri­ge. Ova sa­o­bra­ćaj­ni­ca je dr­žav­na bri­ga, a gra­đa­ni gra­da na Be­ge­ju za­me­ra­ju što se ona ne za­vr­ša­va iako su ra­do­vi po­če­li pre vi­še od dve de­ce­ni­je. 

– Vla­sti vi­še ne mo­gu da tra­že iz­go­vor da ra­do­vi ka­sne za­to što lo­kal­na sa­mo­u­pra­va ni­je ot­ku­pi­la ze­mlju od gra­đa­na ko­jom pr­o­la­zi tra­sa obi­la­zni­ce, jer se u me­đu­vre­me­nu mo­gao gra­di­ti neo­p­hod­ni i pred­vi­đe­ni most pre­ko Be­ge­ja, za šta odav­no ne­ma ni­ka­kvih pre­pre­ka. Obi­la­zni­com će se kre­ta­ti ve­ći­na vo­zi­la ko­ja do­la­zi iz No­vog Sa­da, Ki­kin­de i iz Ru­mu­ni­je, pre­ko Srp­ske Cr­nje, a pre­ma Be­o­gra­du i obrat­no. De­o­ni­ca se na­la­zi na „br­zoj sa­o­bra­ćaj­ni­ci” (od No­vog Sa­da do Bor­če), či­ju su iz­grad­nju u fe­bru­a­ru u No­vom Sa­du na­ja­vi­li mi­ni­star­ka gra­đe­vi­nar­stva, sa­o­bra­ća­ja i in­fra­struk­tu­re Zo­ra­na Mi­haj­lo­vić i pred­sed­nik po­kra­jin­ske vla­de Igor Mi­ro­vić.

Komentari3
eb79d
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Petar. Stanimirovic
Verovatno gradski očevi razmišljaju već 25 godina ,kako će ,kad konačno dobiju obilaznicu, naći načina da popune onaj prostor,koji su rušenjem starih kvartova grada napravili , u svoje vreme ,radi prolaska "nove " magistrale kroz centralne delove grada, tako da sada nemaju šta da zaobilaze.Pošto se spominje i neki novi most,možda postoji mogućnost da se vrati i neka replika stare gradske čipkaste ćuprije ,koja je novim,nadobudnim graditeljima zasmetala jer je bila staromodna i "uzana ko kutija ".O imenu grada sa gluvima ne vredi razgovarati. Dočekaće da jednoga dana srpski Kralj Petar pritegne dizgine,mamuzne konja i odjezdi iz tudjeg grada!
Бранислав Станојловић
Мора да је пристојан градић, али докле морамо да трпимо име које му надену банда комунистичка?
Slobodan
Evo, vidi se i na ovoj fotografiji, bas da nisu imali ni malo pameti ili zdravog razuma, pa da su provukli i par biciklistickih staza!? Covek mora da vozi biciklo po auto putu!?!? To naravno rade i deca i svi oni zajedno moraju da rizikuju svoje zivote, da bi skoknuli do drugog sela, do skole, ili u poseti rodbini ili na nekoj sportskoj manifestaciji ili zabavi! A po novinama i televiziji sve kukanje i plac, zasto se narod ne vraca u sela? Pa evo zasto, zato sto su sela medjusobno izolovana svakojakim preprekama i ljudi u njima crkavaju od samoce i dosade, a da bi otisao do prvog sela, mora da imas auto ili da rizikujes zivot, pa da vozis biciklo po auto putu!

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja