U neka davna, prepotopska vremena, kada je postojala samo jedna televizija, imamo utisak da je bilo više autorskih emisija i TV zvezda. Što je i razumljivo, u nedostatku konkurencije a sa gledaocima željnim svega što se pojavilo na crno-belom ekranu. Tada programi nisu bili ni celodnevni a kamoli celonoćni. Najmlađe dete je vršilo funkciju daljinskog upravljača i trčalo do televizora da pojača ili smanji ton. Deluje kao vic podatak da se televizija utorkom odmarala i nije emitovala ni munut programa. Danas, kada većina gledalaca ima priliku da uz kablovske operatere gleda (i plaća) stotinu i više programa, svi se žalimo, a u tolikom izboru nema šta da se vidi... To nije tačno, ali utisak je – utisak! Ko je kriv? Televizije. Ko drugi. Pre nekoliko decenija je jednom nedeljno TV Beograd emitovao emisiju „7 TV dana” koju je godinama vodila Eva Laban. Ona je predstavljala nove emisije ali i razgovarala sa rediteljima, scenaristima, urednicima, kritičarima, glumcima... Sa svima onima koji su učestvovali u kreiranju i realizaciji emisija, putopisa, domaćih serija... Gledaoci su tako upoznavali one koji rade iza kamere i pamtili termin emitovanja onoga što im je privuklo pažnju. Emisija je imala dug vek, menjala je urednike i voditelje, a poslednja u nizu je bila Verica Bradić...
U najboljim danima „7 TV dana” je bila osmišljena i informativna emisija.
Tim tragom je pre nekoliko godina krenuo i Studio B sa emisijom Danijele Lišanin „Vaš STB”...
Šta se dogodilo u međuvremenu? Sem što su sve prepustili navici gledalaca da prate svoje omiljene kanale i sve drugo se svodi na ono na šta slučajno naiđu u „šetkanju daljinskim”, pa nam se tako svima dešava da neki film gledamo od sredine ili sam kraj neke serije. Ukoliko se odlučimo za emisiju u kojoj domaćin razgovara sa jednim ili više gostiju, a nismo čuli prvu, najavnu rečenicu, do kraja nećemo saznati ko je taj učesnik.
Jer niti će mu voditelj ponoviti ime, prezime, zanimanje, ni razlog zašto je baš on pod svetlima reflektora, niti će neko iz režije potpisati.
Televizije su izabrale najiritantniji način da nas obaveste o programu: to da uz česte i duge reklamne blokove rutinski „zalepe” kratke isečke, takozvane tizere i trejlere za svoj program.
I umesto da nas zainteresuju, oni uspevaju da nas razbesne.