četvrtak, 04.06.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
utorak, 30.01.2018. u 10:34

Mihajlović: Kanal nije prioritet vlade već autoputevi

За Србију је веома важно да се путевима повезује са земљама у региону (Фото А.В.)

Potpredsednica Vlade Srbije i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović kaže da je za Srbiju veoma važno da se putevima povezuje sa zemljama u regionu, te ističe da je auto-put Niš-Merdare-Priština značajan za ceo region, ali i za Srbiju.

''Značajan je i zbog naših ljudi koji žive na Kosovu i Metohiji i da Srbija izađe na luke, kao i za naše građevinske kompanije'', kazala je Mihajlović danas novinarima tokom Regionalne konferencije o rodnoj ravnopravnosti i reformi javne uprave na zapadnom Balkanu.

Ona je dodala da je isto tako značajna izgradnja auto-puta ka Sarajevu, te da je Srbija spremna za taj poduhvat.

Kako je izjavila, naš je predlog da se formira zajednička radna grupa sa Bosnom i Hercegovinom, a zatim da se krene u realizaciju, što znači da se u toku ove godine možemo baviti dokumentacijom, a nakon toga razgovarati o načinima finansiranja.

Odgovarajući na pitanje da li ima novca za izgradnju kanala Dunav-Morava-Vardar, za čiju je gradnju ideju dao bivši predsednik Srbije Tomislav Nikolić, Mihailović je kazala da ministarstvo na čijem je čelu nema novca u ovoj godini za realizaciju takvog projekta.

Kako kaže, projekat kanala nije stavljen u prioritete Vlade Srbije, kao ni drugi projekti koji nisu jednogodišnji.

Kad je reč o kineskim projektima, Mihajlović kaže da je za nju važnija obilaznica oko Beograda, te put Preljina-Požega.

''Važniji su svi drugi projekti koji vode ka našim komšijama zato što je to prioritet za Srbiju, a što se više povežemo sa prvim komšijama, bolje ćemo se i razvijati'', rekla je Mihajlović.

(Tanjug)

Komentari16
b8646
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Karlo Polak
Чуј, аутопутеви у земљи у којој је већина људи који живе око њих нема пара за то да се по истом провоза. Држава у којој транспортни трошкови чине чак 25% трошкова производње, због ослањања на друмски, и упропапћавања железничког и водног саобраћаја! Данас су нам у очајном стању и пловни ток Саве, и канали ископани за време аустроугарске. Пруге су укинуте до већине војвођанских лука. По питању демографије, статистика јасно показује да када постоји икакав стандардизован систем превоза путника железницом, број становника се повећава или бар стагнира. Пре увођења појма "нерентабилна пруга" крајем 1960-тих, појам "бела куга" је био непотребан! Локални путеви, пловни путеви и железница су стубови економије. Аутопутеви су луксуз за средњу и вишу класу.
Zvonko
Šta je sa autoputem Kragujevac - Batočina? Obećali ste završetak ove godine, a sada ga niko ne pominje?
rade
Битно је да асфалтирате тунел који по свим нормама и правилима треба да је бетонског коловоза ,као превенција од пожара, ауз пут се сликате и шепурите без покрића.Вама канал очигледно није приорите ,али Србији јесте.Проблем је што сте ви преузели улогу :држава то сам ја .
Зорица Аврамовић
Само онај, ко не познаје добро прилике у Поморављу (овде мислим на све три Мораве), није видео испражњена села, заражене водотокове, макадамске путеве, немања превоза, загађених бунара.., можда и може да буде противан изградњи овог канала. Србија најпре треба са собом да се повеже. Један овакав подухват би био кориснији од сваког ауто-пута, населио би срце Србије, оживео њен највиталнији део... Али, када се ствари посматрају из угла "е, нећемо Томину идеју", иако није његова, само је човек подсетио на њено постојање, еее , онда... ставри буду јасније...
ivan
Vidim da je mišljenje ministarke Mihajlović potpuno usaglašeno sa mišlečenjem SAD,EU i NATO pakta.To već nešto govori.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja