četvrtak, 21.11.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 09:49

Mali: Ne uklanjamo Savski most dok ne bude šina na Adi

ponedeljak, 05.02.2018. u 13:59
Стари Савски мост (Фото Д. Јевремовић)

Uklanjanjem Savskog mosta neće se prekinuti tramvajski saobraćaj između starog i novog dela grada, jer se u izgradnju novog mosta neće krenuti pre nego što se završi postavljanje šina na Mostu na Adi, izjavio je danas gradonačelnik Beograda Siniša Mali.

On je to rekao odgovarajući na pitanje novinara o pojedinim navodima da će se uklanjanjem Savskog mosta praktično prekinuti tramvajski saobraćaj između Novog Beograda i starog dela grada i kako bi se u tom slučaju rešio taj problem.

Mali je dodao da je u toku izbor izvođača radova koji će postaviti šine preko mosta na Adi.

„Tako da nećemo krenuti u radove na novom mostu pre nego što se završi postavljanje šina na Mostu na Adi”, rekao je Mali novinarima tokom obilaska preduzeća „Lasta”.

To je, kaže, po programu i dinamici koje su isplanirane.

„Mi taj most nećemo srušiti i to sam već nekoliko puta rekao, a vidim da Đilas i ostali to koriste u kampanji iz nekog razloga. Dakle pitamo građane na koju lokaciju žele da premestimo taj most, da sačuvamo tradiciju vezanu za njega i da premestimo na novu lokaciju gde će građani imati najviše koristi”, naveo je gradonačelnik i dodao da izgradnja novog mosta preko Save nije ničiji hir, već potreba.

Istakao je da su dva ključna razloga za izgradnju novog mosta - saobraćajni i bezbednosni.

Kako je rekao, postojeći most ima samo dve trake, a za grad koji se razvija neophodan je veći kapacitet, pa će budući most imati po dve trake u oba smera, stazu za bicikliste, stazu za pešake i linije za tramvaj.

Drugi razlog je, prema rečima gradonačelnika, bezbednosni, jer Savski most, koji su, kaže, Nemci napravili pre 60-70 godina, i dalje ima drvenih šipova, koji nisu sigurni za kapacitet vozila koji danas prelazi preko njega.

„I Saobraćajni fakultet, profesor Slaven Tica, kao i Sekretarijat za saobraćaj rade studije i analize. Pustite struku da kaže kako će funkcionisati saobraćaj i neka oni budu ti koji će odgovarati na takva pitanja”, rekao je Mali.

On je naveo da će se nadležni svakako truditi da izgradnjom novog mosta, naprave najmanji mogući problem za saobraćaj i da ga u što kraćem vremenu i naprave.

„Dugoročno, bez tog mosta, grad neće moći da funkcioniše, saobraćaj je toliko intenzivan”, rekao je Mali.

Kako je rekao, zadatak CIP-a po ugovoru sa gradom nije samo projektovanje novog mosta već i demontaža i premeštanje postojećeg.

„Mislili smo i o jednom i o drugom. Neka Beograđani glasaju da li ćemo tim mostom da povežemo Veliko ratno ostrvo i Zemunski kej ili Adu Ciganliju i Novi Beograd i da onda imamo duplu korist - most sa većim kapacitetom, bezbedniji, a da postojeći doradimo, sredimo i montiramo na drugu lokaciju. Tako da je to vin  vin situacija za sve građane”, rekao je Mali.

Drugog izbora nema, osim da se napravi novi most većeg kapaciteta, s obzirom na intenzitet saobraćaja, ponovio je Mali. (Tanjug)


Komentari13
f6e4b
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Sosa
Ko normalan ruši stari most,koji služi svrsi. U svakoj normalnoj državi se grade novi mostovi, a stari ostaju. Malo li mostova imaju Prag,Budimpešta i drugi. A mi, ako nam vec most nisu srušili naši neprijatelji i "prijatelji", hajde da ga sami srušimo. Šta reći, a biti pristojan.
Mostov
Kvalitetno, davno izgradjeno,,stari most spaja! Bolje izgraditi novi most na drugom mestu. Dobro je sačuvati i nešto staro.
Mico
Sve u svoje vreme.
Sanja
Radiće se planski,kao što je urađeno i sve do sada.Ne treba obraćati pažnju na Đilasove marketinške spinove.
Irena
Ne daj Boze da se Srbi sloze. Ovoga puta u pitanju je most. Neki ga hoce, neki ga nece, te ovako cemo, te onako cemo, ko ce svetu udovoljiti? Postoje saobracajni inzinjeri i valjda ce i nas Beograd da raste i po broju gradjana i ekonomski, znaju oni sta bi bilo najbolje, samo treba imati malo vere u njihovu pamet.
Minja
Svi se slazu da je potreban jos jedan most, ali se razilaze u tome da li ovaj skloniti i na njegovo mesto graditi novi. Vecina nas gradjana zeli da stari most ostne tu kao deo istorije naseg grada, recimo kao most za bicikliste i peesake, a da se novi izgradi pored njega ili na nekom drugom mestu.
Preporučujem 11

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja