utorak, 24.11.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
petak, 23.02.2018. u 12:23

U Kragujevcu proizvedeno pola miliona „fijata 500L”

Фијат 500Л постао лидер на тржиштима Италије и Шпаније (Фото Раде Крстинић)

KRAGUJEVAC – Sa proizvodne trake Fijatove fabrike u Kragujevcu danas je sišao jubilarni petstohiljaditi primerak modela „fijat 500L”.

Jubilarni automobil „fijat 500L” Kros u dve boje, u sicilijansko narandžastoj sa sjajnim crnim krovom, ima Multijet motor zapremine 1,6 litara i 120 konjskih snaga, navodi se u saopštenju kompanije Fijat Krajsler Automobili.

Novi rekord, kako poručuju iz FCA, potvrđuje uspeh koji ovaj model beleži od svog predstavljanja na tržištu 2012. godine, budući da se učvrstio u samom vrhu svoje kategorije u Evropi u poslednjih pet godina i postao lider na tržištima Italije i Španije.

Fijatov model „500L” je, posmatrajući celokupnu 2017. godinu, dostigao udeo na tržištu od oko 22 posto u Evropi i više od 52 posto u Italiji.

Rezultati prodaje u prvom mesecu 2018. godine čine se jednako pozitivnim, budući da je u Evropi zabeležen porast od 5,0 posto na godišnjem nivou, dok je u Italiji tržišni udeo u ovoj kategoriji iznosio preko 50 procenata.

Model „fijat 500L” redizajniran je 2017. godine i sada nudi više prostora, više tehnoloških rešenja i jedinstvenog karaktera, navodi se u saopštenju. (Tanjug)

Komentari10
c1620
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Taxi 462
Vozim 16 d i za 4 god. ,presao 197659km sa zamenom set kvacila jedan nosac motora oba stabilizatora diskovi napred pozadi.Dali auto valja ,,vozi misko " i uzivaj u njemu.Hvala
Nenad
Evo citam komentare i svi su redom negativni. Uvjek je neko drugi kriv ili svijet ili nasi politicari. Nikad se niko ne zapita sta to nije uredu sa nama. Djeca u svijetu uce da programiraju sa 10 godina, sviraju klavir po 4 sata dnevno, rade matematiku 3 godine unaprijed. Mi ono malo djece sto imamo podizemo u kafanama i na ulici. Svjet je postao globalan, konkurencija je ogramna. Svi imaju sansu ali moraju da rade i da se bore. Niko nikom nista nece dati djaba. Koliko zaradis toliko ces da imas.
gari
Uspeh, za 6 godina 500 000 automobila !!! Da podsetim "zaboravne" da je ta ista "Zastava"- (tadašnja Crvena Zastava) za vreme "kad ništa nije valjalo" '60. , '70. i početkom '80. proizvodila 3,4 tipa automobila(fića, kec, tristać, 128, yugo) od 200 000-250 000 automobila godišnje ( FIAT licenca ) !!!!! Sad se taj Fiat diže u nebesa, a to što se ne zna šta stoji u ugovoru, kakve su beneficije i povlastice dobili od države, koliki novac za svakog zaposlenog, besplatnu infrastrukturu, komunalije, porez ...nema veze !!!!!!!! Marva će da pokriva troškove privatne kompanije iz dzepa, jer je to "uspešna" poslovna politika "vlade" !!!!! Samo se pitam dokle, jer ugovor sa FIAT-om ističe krajem godine !!!!!
Nas auto
I Zastava je imala proizvodnju od 4-5 miliona automobila iza sebe pa opet ode u istoriju. Tako je to kada nam privredu kroje drugovi koji samo boje menjaju. Ove godine istice ugovor sa FIAT-om. Put Skode je put koji smo trebali zauzeti jos pre 10 godina, bili bismo dosad kao Dacia koja ima proizvodnju od 400-500 hiljada godisnje, dok Skoda preko milion automobila. Nas model privatizacije autoimdustrije je pogresan jos od starta, to se moze promeniti samo pustanjem FIAT-a da ode.
au mile
Super, neka odu. A šтa posle ? Ko će dovesti drugog proizvođača automobila?
Milos miokovic
..Fica i moze da se vidi po EU cestama ali ovaj model ne...

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja