subota, 07.12.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 17:00

Vesić: Potpisan ugovor o postavljanju šina preko Mosta na Adi

utorak, 20.03.2018. u 15:08
(Фото Танјуг)

Grad Beograd je sa konzorcijumom izvođača, na čijem je čelu domaća kompanija „Energoprojekt”, potpisao ugovor o postavljanju tramvajskih šina preko Mosta na Adi, izjavio je gradski menadžer Goran Vesić i dodao da je ugovorom predviđeno da radovi traju 420 dana.

„Mi smo za ovaj posao izdvojili skoro dve milijarde dinara i to je jedan od većih poslova koji se rade u Beogradu”, rekao je Vesić novinarima prilikom obilaska pripremnih radova.

On je istakao da je postavljanje šina preko Mosta na Adi važno iz nekoliko razloga, a prvi je taj što će završetkom tog posla delimično biti kompletiran Most na Adi, koji još nije u punoj funkciji.

Vesić je naveo da će biti urađeno skoro 2,7 kilometara tramvajskih šina, kao i dva nova stajališta.

„Ove kompanije čeka ozbiljan i zahtevan posao, kako bi bio urađen kvalitetno. Ovaj posao je važan jer od njegovog završetka zavise druga dva posla koja nas očekuju, a to je izgradnja novog savskog mosta i tunela koji povezuje Karađorđevu ulicu i Bulevar despota Stefana, odnosno Savu i Dunav”, pojasnio je Vesić.

On je naveo da će se, tokom izvođenja radova na postavljanju tramvajskih šina preko Mosta na Adi, do kraja ove godine završiti projektovanje novog savskog mosta i tunela kako bi početkom sledeće godine mogli da se raspišu tenderi za izvođače tih radova.

Vesić je rekao da mora da postoji tramvajska vezu između starog dela grada i Novog Beograda.

Prema njegovim rečima, premeštanjem savskog mosta na drugu lokaciju ta veza više neće postojati tu i zato je neophodno da proradi tramvajski saobraćaj preko Mosta na Adi kako bi se počelo sa realizacijom druga dva projekta - izgradnjom novog savskog mosta i tunela.

„Prvog dana kada tramvaji budu krenuli preko Mosta na Adi bićemo spremni da počnemo sa uklanjanjem starog savskog mosta, njegovim repariranjem i premeštanjem na novu lokaciju, izgradnjom novog savskog mosta preko koga će ići i tramvaji, a kasnije i metro i izgradnjom tunela koji će biti nastavak novog savskog mosta”, rekao je Vesić.

On je najavio da će raditi još dva velika infrastrukturna projekta koji će potpuno promeniti Beograd - izgradnja tunela ispod Topčidera i novog mosta preko Ade Huje.

Izvršni direktor Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda Radomir Vujadin je rekao da je izgradnja tramvajskih šina preko Mosta na Adi trenutno najvažniji i najveći infrastrukturni projekat u Beogradu.

Generalni direktor „Energoprojekta” Stojan Čolakov je izrazio zadovoljstvo zbog potpisivanja ugovora i dodao:

„Svo naše iskustvo i znanje ćemo usredsrediti na realizaciju ovog posla. Infrastrukturni poslovi koji nas očekuju su izazov za nas. Uložićemo dodatne napore da ugovaramo i realizujemo i naredne projekte, a sve u cilju razvoja grada Beograda”, dodao je on. (Tanjug)


Komentari3
d01e2
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Dejana
Tramvaji su veoma teska vozila. Vidi se da su novi "spanci" izuzetno velike duzine pa im je tezina ... U guzvi gde bi stajalo nekoliko "spanaca" na mostu samo ovi ruzni kablovi to mogu da izdrze. Nezna se sta je gore: da li dugovi koje drzava ima zbog ovakvog mosta, pogresan tip prevoza odabran ( da ide kroz tunel to bi bilo sasvim ok ), ili situacija oko "najveceg gromobrana u okruzenju" bas na mestu vodotokova gde se zna da je povecana opasnost od udara groma. I sad tu se VODE ELEKTRICNE INSTALACIJE preko trase koju drze CELICNI KABLOVI na tornju sa CELICNOM kapom. Sa mnogo strana su se umesali iz meni nepoznatih razloga ukrsteni uslovi za potencijalnu nesrecu. Kako i zasto ovo niko "neprimecuje"... Volela bih da neko od nadleznih odgovori na ovo pitanje: zasto se ovoliko rizikuje i ovoliko pravi potencijalno ( a objektivno realno ) situacija koja moze dovesti do "tri tacke" situacije.??? A da ne pominjem ( ako smem ) situaciju mokrog kolovoza, gde i svo uzemljenje nece uspeti da ...
Branislav A. Boskovic, dipl. inz. elektrotehnike
Зар је могуће да нам је у главном граду наше државе, данас у 21 веку, важнија нека траса за трамвај од метро линије, или смо ми још неколико векова у назад за Европом.
Mihailo Vuković
Štedi se na narodu . Ali se rasipa u vlasti .
Preporučujem 9

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja