nedelja, 06.12.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
četvrtak, 26.04.2018. u 15:05

Fijatov profit skočio za 60 odsto

(Фото Танјуг)

MILANO - Neto profit automobilske kompanije Fijat Krajsler Automobili uvećan je za 60 odsto u prvom ovogodišnjem kvartalu, pre svega zbog bolje prodaje u Severnoj i Južnoj Americi, ali i rasta globalne tražnje za njegovim autom marke „džip”.

Dobit kompanije je dostigla 1,02 milijarde evra, što je značajno više u odnosu na 641 milion evra iz istog kvartala prošle godine.

Istovremeno, neto prihodi kompanije su pali za 2,0 odsto na 27,03 milijarde evra, ali bi u čitavoj 2018. godini, kako je saopšteno iz kompanije, trebalo da budu ostvareni neto prihodi od 125 milijardi evra.

U prvom kvartalu, FKA je isporučio 1,2 miliona vozila, za pet odsto više nego u istom periodu prošle godine, što je pre svega rezultat bolje prodaje u Severnoj i Južnoj Americi, kao i 37-procentnog skoka isporuka u Fijatovom ogranku za proizvodnju „džipova”.

Iz FKA je, takođe, saopšteno da je kompanija smanjila neto dug za 1,1 milijardu evra na 1,3 milijarde evra, javlja AP a prenosi Tanjug.

Komentari3
52572
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

živadin
Naravno, ovde se radi o celoj Fiat-Krajsler grupaciji. Koliko od te milijarde profita u prvom kvartalu otpada na srpske subvencije, teško je reci, ali bice da nije mnogo. Teško da se Fiat od modela 500l bogati, kad covek vidi da fabrika u KG svako malo stoji, zbog pada tražnje... Tu mi zaista ništa ne možemo, a Fiat cini mi se gubi bitku kao brend, dok se Markione zbog svega toga ne nervira previše. Cela grupacija živi od americkog tržišta i posebno brenda Jeep. Evropa izgleda više nije preterano bitna, a za Kinu su vec propustili silne vozove.
Mirko
Svako bi ostvarivao veliki profit ukoliko bi imao beneficije koje je država dala fiatu. Zato imamo prazne fondove i lokalne kase da bi FIAT imao tako veliki skok profita. Svako ko je investirao u Srbiju profitirao je zbog uslova i beneficija koje je dobio od države. Za razliku od stranih investitora kojima država daje olakšice, domaći investitori podkradaju državu sivom ekonomijom i niskim doprinosima i porezima na sramno zvanično niske plate. To je presedan u privredjivanju da jedna država daje stranim investitorima takve olakšice. To su veće beneficije za ulagače od onih koje su nametali turci tokom stotina godina robovanja, zato od privrednika koji se dovijaju na razne načine možete čuti da ovo što im nameće sopstvena država nisi ni turci radili.
Gradimir
Neverovatno je kako ljudi hrabro pisu komentare a da nisu ni procitali!, Ako su procitali a nisu razumeli kao sto Vi Mirko niste, onda su Vase pobude da napisete to sto ste napisali meni licno zaista nerazumljive! Molim Vas, koji se to Fiatov dzip proizvodi u Srbiji od drzavnih subvencija?

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja