utorak, 11.08.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
sreda, 23.05.2018. u 10:35

Tehnički pregled vozila najmanje pola sata, uz fotografije

(Фото Танјуг/Ф.К.)

Iako neće biti drugog tehničkog pregleda za vozila starija od 15 godina, promena u proceduri će biti, kaže Aleksandar Radenković iz Uprave saobracajne policije ističući da će tehnički pregledi biti obavezni i detaljniji.

Odluka da se vozila ne podvrgavaju dvostrukom tehničkom pregledu doneta je u interesu gradana, rekao je Radenković za RTS.

„Novina je da se od sada predviđa pet fotografija sa tehničkog pregleda vozila. To je prelazno rešenje a u naredne tri godine biće i video-zapis. Ove kontrole nisu toliko strože u odnosu na ranije a ono što je bitno je dužina trajanja tehnickog pregleda, a to je minimum 30 minuta. Tako da će pregledi svakako biti detaljniji. Što se tiče korozije, ona će uticati samo ako je reč o dubinskoj a ne površinskoj koroziji”, rekao je Radenković.

Prema njegovim rečima, postoji potreba da se naše zakonodavstvo uskladi sa zakonodavstvom EU ali i želja da se smanje nesreće zbog tehničke neispravnosti vozila.

Za gotovo mesec dana koliko se meri srednja brzina na auto-putevima u zemlji, broj nesreća je smanjen za trećinu, navodi on.

„Prekoračenje brzine će se i dalje meriti radarima a reagovaće i presretači. Ako uporedimo sa istim periodom prošle godine, 29 lica je manje poginulo, a 500 je manje povređenih na tim deonicama na kojima se meri srednja brzina”, pojasnio je Radenković.

Što se tiče početka primene odluke o brzini od 130 kilomatara na sat na auto-putu, Radenković kaže da je Nacrt zakona trenutno u skupštinskoj proceduri i da će se ta odluka primenjivati kada zakon bude usvojen u Skupštini.

Odluka će važiti samo na onim deonicama auto-puta gde to dozvoljavaju tehničke karakteristike puta, rekao je Radenković. (Tanjug)

Komentari5
b2e50
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

zoran
pa ovo nema nigde,pregled pola sata.pa to vam je kao kod doktora u austriji.pa ni u austriji i sloveniji tehnicki ne traje pola sata,maksimalno 15.minuta.ovi svi postase strucnjaci za auta i odmah ima da doktoriraju na tezi duzina tehnickog pregleda u minutima za auto fiat 126p!!!!pozdrav iz dezele.
dipl. agronom
Da li ce biti i foto-montaze...!! Morace MUP Srbije da uposli i filmske,te TV strucnjake,kad vec imaju PR experte...
Branko P
Neznam cemu sluze presretaci, jer ako jedna budala vozi 200 km/h zar treba jos jedna ili dve da ga jure. Kamere, koje beleze brzine slikanje i vlasniku vozila debela novcana kazna, i da mue poveca 3ili cetiri puta osiguranje vazila za naredne tri godine--primer Kanade. Nema nista dok ne ude po dzepu.
Boris
Da ga zaustave da ne ubije nekoga. To im je svrha.
Nikola Nesic
U Srbiji se proda 30 000 novih vozila godišnje, a imamo oko 1.8 miliona registrovanih. Problem je što nemamo mogućnosti, a ne da se temeljnijim tehničkim pregledom utiče na bezbednost. Naša država smatra da vozači moraju platiti ceh lošim uslovima u saobraćaju, a zaboravljaju da su putevi i signalizacija njihov posao, a nama ostaju skromne kupovne mogućnosti. Ideja vlasti je da ko vozi i ima, a ko ima treba mu uzeti, jer je to način kako opstaju.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja