sreda, 21.11.2018. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 11:12
LETNjE SREĐIVANjE GRADA

Majstori od Svetogorske do obilaznice

U centru prestonice i njenoj okolini gradska i druga preduzeća trenutno obavljaju radove u više od 20 saobraćajnica zbog čega su ukinute ili preusmerene brojne linije javnog prevoza i izmenjen je režim saobraćaja
Autor: Dejan Aleksićponedeljak, 16.07.2018. u 22:00

„Leto treba da se iskoristi za sređivanje saobraćajnica jer su tada vremenski uslovi dobri za ovakve radove i znatno je manje sugrađana u prestonici”, ovo je jedan od glavnih argumenata nadležnih svake godine kada u toku juna, jula i avgusta majstori izađu na ulice. Sređivanje ne nervira toliko Beograđane koliko to što su svakog leta istovremeno ukinuta ili preusmerena brojna vozila javnog prevoza, ali i što su zbog obnove u isto vreme mnoge ulice zatvorene.

Za razliku od prošlog leta, kada se radila Ruzveltova, Brankov most i Slavija, sada su izostale krupne rekonstrukcije, ali ne manjkaju saobraćajne izmene i zatvaranje saobraćajnica. Jer, trenutno je u prestonici istovremeno ukinuto ili preusmereno više od 30 gradskih linija, a režim saobraćaja je izmenjen na više od 20 saobraćajnica.

 

Kako sugrađanima nedostaju trolejbusi

Da je neredovan javni prevoz bolji nego nikakav, čini se, u ovom momentu najbolje potvrđuje Svetogorska kroz koju već nedelju dana ne prolaze trolejbusi i autobusi koji idu ka Banjici, Zvezdari, Novom Beogradu... Koliko je važna jedna od prometnijih centralnih ulica, koja će se raditi do kraja prve dekade avgusta, trenutno shvataju i vlasnici četvorotočkaša koji su je redovno koristili da bi presekli ili skratili put. Sličnu muku trenutno imaju i vozači koji koriste Balkansku. Istovremeno sa Svetogorskom radovi su počeli i u ovoj ulici koja je odlična veza između Savskog amfiteatra i najužeg centra grada, i oni neće biti gotovi pre jeseni, što znači da će saobraćajne izmene u njoj do tada važiti.

Iznenađenje za brojne sugrađane bio je prošlonedeljni početak radova u Radničkoj, na njenih pola kilometra, zbog čega se već nekoliko dana u tom delu grada, gde je vrlo intenzivan gradski i prigradski prevoz, saobraćaj usporeno odvija. Ako je za utehu građanima koji svakodnevno prolaze ovom saobraćajnicom, njihove muke trebalo bi da se završe krajem ove nedelje. Do tada bi trebalo da budu okončani i radovi koje na Gundulićevom vencu od Venizelosove do Komnen Barjaktara već desetak dana izvode „Beogradske elektrane”.

Vrlo živo je i na voždovačkim saobraćajnicama. Jedna od ulica u kojoj se već neko vreme saniraju saobraćajne površine je Bogdana Popovića. Radovi u njoj konačno bi trebalo da budu završeni do kraja ove nedelje.

Sličan tajming je i za Beograđane koji prolaze Bulevarom oslobođenja, odnosno potezom od Lepeničke do atletske dvorane. Sređivanje tog dela bulevara trebalo bi da bude okončano u prvoj polovini naredne sedmice. Istovremeno se očekuje da budu otvoreni za saobraćaj već neko vreme, zbog radova „Beogradskih elektrana”, zatvoreni delovi Bilećke i Otokara Keršovanija, ulice koja upravo izlazi na Bulevar oslobođenja, i Vojvode Stepe.

A, na potezu od Vojvode Stepe do Kumodraške, u Ulici Triše Kaclerovića, već duže radi „Beogradski vodovod i kanalizacija”. Tamo se radi po fazama pa se tako postepeno zatvaraju delovi ove ulice. Sve ovo bi trebalo da bude okončano u prvih desetak dana avgusta.

Zbog radova na kolovozu koje izvode „Putevi Srbije” režim saobraćaja je već duže izmenjen i u Ace Joksimovića. Druga faza na ovoj saobraćajnici, kojom je obuhvaćen deo od Trgovačke do Spasovdanske i Repiške, trebalo bi da bude završena do kraja meseca.

Radovi na sekundarnoj kišnoj kanalizaciji i izmeštanje korita Topčiderske reke razlozi su zbog kojih važe brojne izmene na linijama javnog prevoza u Miška Kranjca i Pere Velimirovića. Žitelji ovog dela grada na izmene će morati da računaju još koju nedelju jer se ti radovi neće završiti pre polovine avgusta.

Na Čukarici već nekoliko sedmica „Elektrane” su na terenu i zbog toga saobraćajne izmene važe u ulicama Žarkovačkoj, Mire Popare i Petra Lekovića. Izmene za vozače u ovom delu Čukarice trebalo bi da budu okončane do kraja jula.

Nedaleko odatle, u Ulici Žarka Vukovića Pucara, od kraja juna su majstori „Beograd-puta”. U ovoj ulici radi se po deonicama pa se tako ona sukcesivno i zatvara za saobraćaj. Majstori bi iz nje trebalo da odu do kraja avgusta.

Izmene i na auto-putu i u Resniku

Na ukrštaju kružnog puta i Ulice Slavka Miljkovića uređuje se kružni tok zbog čega od prošle sedmice u ovom delu grada drugačije saobraćaju vozila javnog prevoza. Ove izmene dotiču tri linije i one će važiti, ako ne bude odlaganja, do početka školske godine.

Javni prevoz funkcioniše drugačije i u Velikom Mokrom Lugu zbog radova u Ulici Milošev kladenac, a izmene će na snazi biti do kraja ove nedelje.

Nešto duže, do polovine avgusta, na izmene će morati da računaju putnici koji koriste linije 72 i 607 zbog radova na putu Surčin – Aerodrom „Nikola Tesla”.

I neke od saobraćajnica na teritoriji prestonice koje su pod upravom „Puteva Srbije” trenutno se rade, pa će do prekosutra strpljenja morati da imaju građani koji koriste auto-put od „Sava centra” do skretanja za Novi Sad. Četvrtak  je rok i za završetak popravke kolovoznog zastora na deonici Orlovača – Rušanj.

Do početka avgusta moraće da se strpe i vozači koji koriste obilaznicu oko Beograda zbog uklapanja novoizgrađene leve kolovozne trake sa postojećom rampom na delu petlje „Ostružnica”. Do tada će važiti i izmena režima saobraćaja na novom Obrenovačkom putu zbog izgradnje mosta preko Save.

Državni put kod gročanskog Dražnja se proširuje, a to je razlog za saobraćajne izmene koje bi trebalo da važe do kraja septembra.

 

Linije za koje važi privremena izmena

Svetogorska: 28, 40, 41, 65 i 77

Radnička: 55, 56, 56L, 89, 581, 581A, 860, 860A, 860B, 860E, 860J, 860M, 860S i 861A

Slavka Miljkovića: 47, 94, 503

Miška Kranjca i Pere Velimirovića: 37, 42, 47, 54, 94, 501, 505

Ace Joksimovića: 37, 50, 52, 89

Put za Aerodrom: 72 i 607

Milošev kladenac: 38 Antrfile

Radovi i u Kijevu

U Kijevu kod Letićeve ulice zbog rekonstrukcije pružnog prelaza od danas do subote ova ulica će biti zatvorena. Zbog toga će biti ukinuta i linija 501.


Komentari4
0082f
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Boris
Na ovoj mapi Novi Beograd kao da ne postoji?!
Иван
Никад се више није причало о унапређењу инфраструктуре, а ситуација никада није била гора! Добро, јесте, али тада нису била златна времена :-P Живим у Калуђерици и на путу до посла на Душановцу често помислим да се управо завршио неки рат. А надлежне институције се праве мртве (морално сигурно и јесу).
Dejana
Treba, ali ti radovi treba da se izvode nocu, kada je mali ili nikakav saobracaj i kada zbog radova nece biti guzvi u saobracaju . A i radnicima na gradilistima ce biti bezbednije obzirom da su manje izlozeni opasnostima od saobracaja. Svuda u svetu se tako radi. Samo jos kod nas radnici na odrzavanju infrastrukture imaju radno vreme kao i svi ostali !!! Razliciti poslovi imaju razlicita radna vremena, da bi sve funkcionisalo. Kod nas to jos nikako da zazivi. Ako treba, izglasati, promeniti, prilagoditi zakon objektivnoj realnosti, jer ce ovakvih radova stalno biti. Ima kompresora koji tiho rade, neprave buku. Ali kod nas se koriste stalno neki "razbijaci" bubnih opni. Usloviti izvodjace zakonom da se prilagode vremenu u kome zivimo a ne samo da daju najjevtinija resenja. Tacno da se usvajaju najnize ponude ali postoji i dno uslova rada. To treba regulisati, ako treba i subvencionisati po lokacijama. Umesto da se svadjaju poslanici moraju o ovakvim stvarima da misle i to da resavaju.
Milos
Kad ce na red stici podzemni prolazi ruglo u centru Beograda?

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Arhiva Impresum O nama Kontakt Pretplata Oglašavanje Pravila korišćenja Biznis Klub Pravila o privatnosti

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja