četvrtak, 20.09.2018. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 12:27
RADOVI NA GRADSKIM ULICAMA

Majstori stigli u Takovsku

Trolejbusi 28 i 40 i dalje ne voze jer su se radovi iz Svetogorske preselili u donji deo Takovske, na potez od Džordža Vašingtona do Jaše Prodanovića
Autor: Dejan Aleksićpetak, 03.08.2018. u 19:11
Таковска без саобраћаја (Фото Д. Мучибабић)

Posle dvadesetak dana radova, Svetogorska ulica konačno je saobraćajno prodisala. Novi, svež asfalt i novu horizontalnu signalizaciju u njoj prvi su počeli da „troše” vozači automobila, motociklisti i biciklisti. Uočljivo je da je u ovoj ulici, ipak, i dalje manje vozila nego pre obnove kolovoza.

Glavni razlog za to je što, iako se u Svetogorsku vratio javni prevoz, neka vozila i dalje nisu na svojim trasama. Trolejbusi 28 i 40 i dalje ne saobraćaju jer su se radovi iz Svetogorske preselili u donji deo Takovske, na potez od Džordža Vašingtona do Jaše Prodanovića.

Kao što su se početkom jula mnogi sugrađani, u prvim danima radova u Svetogorskoj, snebivali kada su shvatili da je ona zatvorena za saobraćaj i uveliko raskopana, slične reakcije su se u poslednja dva dana mogle videti u razrovanoj Takovskoj.

Uz nezaobilazno gunđanje, zaobilazile su se građevinske mašine i hodalo se preko raskopane saobraćajnice da bi se prešlo na drugu stranu ulice. Za saobraćaj zatvorena ulica, čini se, najviše je nervirala građane koji se svakodnevno oslanjaju na javni prevoz.

– Od 28 i 40 sam se već odvikla. Ne idu skoro mesec dana. Sad su nam uveli autobus 28 A, kao neku zamenu, ali njega više nema nego što ga ima. Ovo je, bre, bezobrazluk. Mi što smo ostali u Beogradu kao da smo kažnjeni zbog toga – gunđala je, ruku-podruku sa drugaricom, sredovečna Beograđanka.


Svetogorska oživela (Foto M. Veličković)

Čini se da žiteljima prestonice koji su upućeni na autobus 23 njegova izmenjena trasa, zbog radova u Takovskoj, nije najjasnija, odnosno mnogi među njima ni ne znaju da je promenjena.

On je zbog radova, koji bi u donjem delu Takovske trebalo da traju do 3. septembra, trenutno preusmeren, odnosno vozi delimično izmenjenom trasom u oba smera: Bulevar despota Stefana – Braće Jugović – Dečanska – Trg Nikole Pašića – Bulevar kralja Aleksandra – Kneza Miloša i dalje redovno.

Trenutno nije svejedno ni Beograđanima iz Kneginje Zorke i vozačima koji kroz nju svakodnevno prolaze. U njoj se radi od 20. jula, a majstori bi i tu ulicu, prema najavama, trebalo da napuste isto do 3. septembra. Kneginje Zorke se radi u nekoliko faza.

Prva je od Bulevara kralja Aleksandra do Krunske, i ta deonica će biti završena za četiri dana, a 7. avgusta, kako je istakao zamenik gradonačelnika Goran Vesić, započeće se pravac od Krunske do Njegoševe. Ta faza trajaće dve nedelje.

Treća, od Njegoševe do Makenzijeve, počeće 9. avgusta i isto će trajati dve sedmice, kao i naredne dve faze, od Makenzijeve do Svetog Save i od Svetog Save do Bulevara oslobođenja. Završeni delovi po fazama biće otvarani za saobraćaj čim radovi u njima budu okončani. U prvim danima septembra Ulica kneginje Zorke trebalo bi da osvane sa novim asfaltom, izmeštenim slivnicima i sređenim trotoarima.

Do trećeg septembarskog dana majstori bi trebalo da napuste i Bulevar oslobođenja gde se sređuje jedna traka, dok je druga urađena prošle godine. Kao u ovom bulevaru, i radovi u Takovskoj podeljeni su na dve godine. Sledeće će se, kako su naveli nadležni, sređivati preostali, odnosno gornji deo ove prometne ulice.


Komentari3
03712
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Бранислав
Веома ме нервира утисак да за 9 од 10 улица у којима се у последњих пар година мења асфалт то уопште није било неопходно, док друге које су име нешто компликованије - не пипају. Вишњичка, Светогорска, Звездарских јелки, Димитрија Туцовића ... су могле да сачекају. За то време важне и оптерећене улице су у распаду: Дунавска, Цара Душана, Француска, Булевар Драгослава Срејовића, горњи део Таковске, онда раскрсница Кнеза Милоша и Немањине где шине откидају амортизере. У центру на станици 27 на Тргу републике рупача дубине преко 25 цм у коју аутобус кад упадне точом, задњи део удари у асфалт! ... и на даље булевар деспота Стефана као велеслалом. Друго што ужасно иритира је што само одједном затворе улицу и промене саобраћај. Да ли ће некад најавити 5 дана унапред коју ће улицу радити и како ће саобрћај бити измењен. Треће - да ли ће икад схватити да решетке за кишницу треба да ставе у ивицу тротоара а не да ставе шахте по сред улице, који или потону или штрче.
Ненад Димитријевић
Када ће контејнери и камиони градске чистоће из којих цури смрдљиво ђубре, престати да буду преносиоци несносног смрада и извора заразе. То се, поготову лети не може издржати. Дал неко води рачуна и о овом сегменту градског живота
Milan
Svetogorsku ulicu uopste nije bilo potrebno raditi. Ta ulica je nedavno sredjena i nije imala ni jednu jedinu rupu. Barem da su napravili neku podzemnu garazu koje ovde nema nigde, biciklisticku stazu ... Ali NISTA od toga! U Beogradu ima mnooogo glavnih ulica kojima pod hitno treba renoviranje kolovoza i trotoara zbog gomile rupa (Dusanova, Dunavska, Francuska, Dzordza Vasingtona, Bulevar Despota Stefana ....). Ovo je opet, ocigledno, staro dobro pranje para, namestanje poslova gradjevinskim firmama, prioriteti koje odredjuje stranacka pripadnost itd. Sve po starom.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Arhiva Impresum O nama Kontakt Pretplata Oglašavanje Pravila korišćenja Biznis Klub

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja