četvrtak, 15.11.2018. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 10:57

Teatar apsurda u Infostanu

četvrtak, 09.08.2018. u 08:39

Sa Infostanom nikad nije dosadno, pa i po cenu lakog apsurda. Račun za jun, istina – nešto manji nego što je uobičajeno, ali istovetan po formi i sadržaju kao svi prethodni, dakle autentičan, uplatio sam u celosti kako je bilo upisano na uplatnici i u roku. A onda je stigao račun za jul – uvećan baš za onoliko, za koliko je junski bio umanjen, ali bez ikakvog popusta, koji već godinama, kao savršeno uredan platiša, uživam!

Posle neuspešnog telefonskog razgovora, zaputio sam se u ekspozituru u Ulici kneginje Ljubice da reklamiram izostavljanje popusta, iako sam uredno platio prethodni račun. Na moje pitanje zašto mi je ukinut popust, posle dugog razgledanja i pretraživanja u kompjuteru, službenica na šalteru je pronašla – neko je greškom uplatio Infostanu svoju obavezu upisujući poziv na broj, koji se sasvim slučajno a na moju žalost poklopio sa pozivom na broj u mom računu. Na osnovu te pogrešne uplate, Infostan mi je umanjio račun za jun, ali je „grešnik” svoju zabunu reklamirao i sporni iznos je sa mog računa prebačen na njegov, gde i pripada. Posle te operacije, Infostan ustanovljuje da je moj račun u minusu i ukida mi popust, a da me nije obavestio ni o novonastalom minusu, ni o posledicama, a da ne kažem da je mogao da me zamoli da doplatim razliku, nastalu pukom greškom osobe sa kojom nemam nikakve veze.

I sada na šalterima u ekspozituri Infostana nastaje pozorište apsurda: ja kažem – pošto je greška u vašem računu – službenik me ispravlja – račun nije naš nego je vaš. Ja kažem – u redu, račun je moj ali ste ga vi napravili, isprintali i meni poslali i ja ga isplatio u dinar, u dan kako ste napisali a vi me ipak kažnjavate ukidanjem popusta bez ikakvog upozorenja. Šefica (do nje sam stigao) kaže – trebalo je da reklamirate umanjeni, junski račun! Dobro, nema se kud, prihvatio sam da platim sporni iznos, čijoj pojavi nisam ni na koji način doprineo, ali sam zahtevao da mi vrate popust. Šefica me je, međutim, obavestila da je sistem obrade uplata takav da ne dozvoljava tu intervenciju! Na moju naivnu konstataciju da ne može sistem Infostana da me kažnjava zbog greške treće, meni nepoznate osobe, u Infostanu sam saznao da – može!

Sistem je rešio da nemam pravo na popust!

Slobodan Raketić,
Beograd


Komentari1
c10f2
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Miki
neuki ljudi zaposleni po preporuci a ne struci nisu u stanju da rese slozene situacije

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna / Pogledi /

Arhiva Impresum O nama Kontakt Pretplata Oglašavanje Pravila korišćenja Biznis Klub Pravila o privatnosti

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja