četvrtak, 25.02.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
četvrtak, 09.08.2018. u 16:32

Pomeren rok za završetak radova na Slaviji

Фотоа А.В.

Rok za završetak radova na popravci platoa na Slaviji pomeren je za 31. avgust odlukom Sekretarijata za investicije, koji ujedno tvrde i da novog produžetka neće biti.

Na platou, na kojem su betonske ploče popucale pet meseci nakon što je obimna rekonstrukcija Trga Slavija završena 16. novembra, sanacija je počela 20. aprila, a sve je prvobitno trebalo da bude završeno sredinom maja.

Rok je kasnije pomeren za kraj juna, a onda za 8. avgust, kada je u Sekretarijat za investicije od firme zadužene za obavljanje nadzora, stigao izveštaj na osnovu kojeg je doneta odluka o produžetku roka, prenose „Večernje novosti”.

„Ovo je poslednji put da pomerimo rok za završetak svih radova na platou na Slaviji”, rekao je sekretar za investicije Luka Petrović.

Kako je naveo, juče su dobili izveštaj firme zadužene za nadzor i na njihov predlog odlučili su da izvođaču daju još nekoliko dana da popravi plato, jer zbog loših vremenskih uslova nisu uspeli da ispoštuju rok.

„Zbog kiše i loših vremenskih uslova imali su poteškoća, pošto tehnologija ugradnje polimer-betona zahteva suvo vreme, odnosno posle poslednjih padavina mora da prođe 24 časa pre njegovog nalivanja”, objasnio je Petrović.

Prema njegovim rečima, ukoliko izvođač ne završi radove do 31. avgusta, postoje dve opcije - ili da plaćaju penale jer kasne, pa da im se isplati manja suma za ono što je urađeno ili da Grad povuče bankarsku garanciju.

„Ceo plato nas je koštao 1,5 miliona evra, dok nas ugradnja tog polimer-betona, koji je i napravio problem, košta nešto manje od 200.000 evra”, kazao je Petrović.

Ukoliko Grad reši da povuče bankarsku garanciju, sledi raspisivanje javne nabavke kako bi se angažovao novi izvođač, a u tom slučaju plato će biti sređen tek na proleće sledeće godine, zbog toga što javne nabavke i dokumentacija iziskuju vreme, a za to što novi izvođač ne bi mogao da počne sa radovima na jesen, jer polimer-beton ne može da se izliva po lošim vremenskim uslovima. (Tanjug)

Komеntari6
2c4e2
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Andrej
Tadasnji gradonacelnik Beograda, g. Mali, dao je izjavu posle katastrofalne obnove ulice Vojvode Stepe (parafraziram): "Ako ista ne bude uradjadjeno kako bi trebalo pri obnovi Slavije, obesicu se na sred trga" -rece saljivdzija. Umesto toga unapredjen je za ministra finansija, valjda kao nagrada.
Zoki
Krajnje je vreme da se pristupi razmisljanju od pasarelama za pesake na tom trgu. To bi jedino rasteretilo saobracaj. I da idu uvis preko trolejbuskih, tramvajskih sina. Pesacima je sigurno bolje da za to malo "ekstra" pesacenja disu sveziji vazduh a i imaju lepsi pogled na okolinu. Bili bi i sigurniji prilikom pesacenja oko Slavije . Kada se dodje do para te bi pasarele mogle i da se povezu, natkriju a mozda kroz neku deceniju i po neki lift da se stavi, onako za starije. Tako bi se jedino resile guzve koje ce na jesen i za vreme kisa ( snega ) da naprave kolaps u saobracaju sa ovilikim brojem automobila . Samo iskopirati postojece pasarele koje postoje, prilagoditi malo visine . Projekti su u javnom vlasnistvu, konstrukcije su se dokazale pa nema sta mnogo da se radi osim da se to izglasa, napravi javna nabavka i to izmontira, NA VREME !!!
Milan Matić
Nikakvo pentranje ili silaženje ne dolazi u obzir. Stariji i žene sa kolicima ne smeju da se maltretiraju zbog tuđih gluposti. Jedino mogu da se prihvate pokretne stepenice i slično. Nigde gde su izgradili podzemne prolaze bez toga nije rešen problem. Ulice se pretrčavaju ili automobili naleću na starce.
Бранислав Станојловић
Рођен сам и одрастао сам 200м одатле, па знам о чему говорим, али ми УОПШТЕ није јасно шта је постигнуто том СКУПОМ реконструкцијом. Ако је био циљ да се побољша ток саобраћаја, то НИЈЕ постигнуто. Гужве за скретање у Београдску улицу и ток ка Краља Милана су непромењени. Чија ли је она страћара на почетку Макензијеве? Да је била срушена, могла је да се направи посебна трака за скретање у Београдску и ТО би направило ВЕЛИКУ разлику.
Slavisha
Па боље да се одмах помери рок на пролеће идуће године. То је сигурније. Али не толико сигурно као пролеће 2020. године.
Milan
Izgradnja pasarela je spas za saobracaj ali time eliminisemo fontanu!Najnolje resenje je izgradnja pasarele sa pokretnim trakama i stepenicama i promena forme fontane!

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja