nedelja, 23.09.2018. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 22:40

Vanredni inspekcijski nadzor mostova u Srbiji

sreda, 15.08.2018. u 12:46
(Фото Танјуг)

Potpredsednica Vlade i ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović naložila je vanredni inspekcijski nadzor nad svim mostovima u Srbiji dužim od 100 metara.

Vanredni nadzor će izvršiti tim koji će biti sastavljen od stručnjaka iz Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i preduzeća iz drumskog i železničkog saobraćaja.

Predmet kontrole i provere biće mostovi na putevima i prugama u Srbiji koji su građeni pre više decenija, a koji su u međuvremenu sanirani i rekonstruisani, saopšteno je iz resornog ministarstva.

Cilj vanrednog inspekcijskog nadzora biće kontrola kako potrebne dokumentacije, tako i konstrukcije mostova.

U saopštenju se napominje da javna preduzeća „Infrastruktura Železnice Srbije” i „Putevi Srbije”, u skladu sa zakonom i svojim nadležnostima, redovno kontrolišu sve mostove na prugama, auto-putevima i regionalnim putevima.  (Tanjug)


Komentari5
0dcb5
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Milan Zelenović
Da li je u timu stručnjaka i g.Babić, dir Puteva Srbije?
milan
Vecina metalnih mostova u Srbiji sklono je padu. Neki nisu bili u antikorozivnoj zastiti (farbanju) vise od 40 godina. Kad se sruse svi cemo da se cudimo sto su pali a nista nismo ucinili da do toga ne dođe ..
Ljiljana Ilić
Neka konstruktivna rešenja su vrhunska ekstravagancija i slave se hrabri , moderni i maštoviti autori .Nije se planiralo a i nema u Zakonu , kada , kako i na koji način vršiti kontrolu , održavanje,sanacije . Poreznici računaju % amortizacije objekata 100 godina - ali priznaju samo 50 ?Građevinski objekti u Zakonu nemaju rok trajanja ?
Nedzad
Odlicna odluka ministarstva, ali vas molim krenite najpre od Pancevackog mosta, pusten je u saibracaj 1949 godine, do sada nije uradjena ni jedna ozbiljnija rekonstrukcija, promet preko mosta je visestruko uvecan, vizuelno je u ocajnom stanju a posledice u slucaju nesrece kao u Italiji bile bi uzasne i visestruko vece.
Miodrag
Odluka Ministarstva gradjevinarstva, saobracaja i infrastructure je od izuzetnog znacaja i treba je pozdraviti. Rusenje mosta na Floridi i u Djenovi su opomena celom svetu da mostove treba odrzavati jer mogucnost nesrece velikih razmera je uvek prisutna. Strucnjaci treba da pregledaju mostove i zapisnikom konstatuju sve nedostatke. Na kriticnim presecima mostova potrebni je postaviti ekstenzometre i proveriti naprezanja i deformacije za vreme maksimalnih opterecenja. Sigurno je da traskovi pregleda, ispitivanja i otklanjanja nedostataka nece biti mali ali odrzavanje mostova je neophodno i humani cin u cilju sprecavanja uzroka katastrofalnih posledica kod rusenja mostova. Pocnite sa mostom preko Tise kod Ade koji 25 godina nema upotrebnu dozvolu. S postovanjem za Srbiju i narod Srbije.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Arhiva Impresum O nama Kontakt Pretplata Oglašavanje Pravila korišćenja Biznis Klub

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja