petak, 04.12.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
ponedeljak, 27.08.2018. u 16:51

GSP-u Beograd nedostaje oko 200 vozača

ГСП „Београд” има стално отворен конкурс (Фото Р. Крстинић)

Gradskom saobraćajnom preduzeću „Beograd” nedostaje oko 200 vozača, ali taj problem prevazilazi se internom reorganizacijom, navode u GSP i dodaju da su spremni za prelazak na zimski red vožnje od 1. septembra.

Prošle godine iz GSP je otišlo 288 vozača, a tu se ubrajaju i oni koji su stekli uslov za penziju, dok je od početka ove godine iz preduzeća otišlo 206 vozača, navode u tom preduzeću.

„Realno nam nedostaje oko 200 vozača, ali bez obzira na to mi uspevamo da taj nedostatak nadoknadimo internom reorganizacijom, preraspodelom rada, da se to ne oseća u saobraćaju”, kaže za Tanjug menadžerka za odnose sa javnošću GSP „Beograd” Slavica Stevanović.

Prosečna starost vozača GSP je 43,7 godina što je, kaže, dobro jer su to relativno mladi ljudi i navodi da svi zainteresovani za posao vozača prolaze kroz, kako je navela, stroge regulative i procedure.

„Oni moraju da prođu i kroz psiho testove i ostala testiranja. To je odgovoran posao, tako da moramo da budemo vrlo precizni u odabiru”, rekla je Stevanović.

Navela je da GSP „Beograd” ima stalno otvoren konkurs koji je objavljen na sajtu tog preduzeća i pozvala sve zainteresovane koji imaju položenu D kategoriju i koji ispunjavaju uslove da se jave.

„Imamo sa jednom firmom sklopljen ugovor i ona je u obavezi da nam obezbedi 200 vozača, da ih licencira, obuči i pripremi. Oni će sa GSP da sklope dvogodišnji ugovor i prvi vozači bi trebalo da dođu već u septembru. Situacija je takva da je fluktuacija velika, ljudi odlaze i dolaze. To je tako”, rekla je Stevanović.

Upitana u kakvom je stanju vozni park, Stevanović je rekla da se na šest meseci radi tehnički pregled vozila, te da su autobusi u ispravnom stanju i da su pripremljeni za zimski red vožnje.

Napomenula je da se pored tehničkog pregleda koji se obavlja dva puta godišnje, na vozilima radi dnevni pregled koji se obavlja noću kada se vozila povuku iz saobraćaja radi kontrole pneumatika, kočnica i rada motora, i kada se čiste, pune gorivom i pripremaju za jutarnji izlazak u saobraćaj.

„Nijedno vozilo ne može u saobraćaj da izađe bez putnog naloga koji mora da bude potpisan i overen”, kaže Stevanović i dodaje da su kontrole vozila vrlo detaljne.

Podsetila je da je od 22. juna na snazi bio letnji red vožnje kada je na ulicama daleko manji broj vozila zbog godišnjih odmora i školskog raspusta, i da je to vreme iskorišćeno da se vozila kontinuirano povuku u garaže i pripreme se za zimski red vožnje, odnosno za narednih 10 meseci.

Navela je da će od septembra, prema planiranom redu vožnje, na ulice Beograda izaći 1.355 vozila, od čega je 870 vozila GSP, najviše autobusa i to 645, zatim 135 tramvaja, 94 trolejbusa i četiri elektro-autobusa.

„Oko 476 autobusa daju privatni prevoznici. Mi smo spremni, autobusi su naravno spremni, i radiće se po planu”, kaže Stevanović. (Tanjug)

Komentari7
c7d75
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Zoran R.
Ne nedostaje 200 već mnogo više, a to će se videti od ponedeljka kada krene škola. Vozila su mahom neispravna, rezervnih delova nema jer ne plaćaju dobavljače, mehaničari takođe odlaze i nema ih, realno, za najviše godinu dana doći će do potpunog raspada sistema javnog prevoza, ne samo u Beogradu. Ako, tako nam i treba....
Miroslav
GSP je samo glasan kad njims "škripi". Niko ne priča o standardu u gradskom prevozu. Ne može npr.svakih tri sata kad nekom padne na pamet da raskopa metar šina, da zaustavi tramvaje i ljudi stoje po sat vremena, a obsveštenja na stajalištima nema. Onda lutate, po ekstremnim temperaturama tražite alternativu i na to sve uđe vam kontrola. Za takve stvari u civilizaciji se tužbe pokreću. A ovde bi ste to na sudu dobili - nikad. Da ne pričam staru priču o higijeni, klima uređajima itd.
Milorad Mrdja
Srpski poslodavci nikako da shvate da ljude treba platiti.
Milorad Mrdja
Šverc je posledica mnogobronih brljivosti prevoznika i gradskih vlasti. I sad zaposleni da snose posledice, jel da. E zbog toga što su svi pametni, radnici pobegoše napolje i treba.
Дејан Младеновић
Да поштовани ви сте у праву али одакле платити? Бар 35% путника се константно шверцује, цена превоза је међу најнижим и одакле новац?? Из камена не може трава да израсте
Dragoljub Tomic
Neverovatno kakve lazi, ljudi mogu da izjave javno....
Vuk Pokrajac
Kad biste izbacili suvisne posrednike i imali realniju cenu karti ( barem kao u Zagrebu ili Skoplju), daleko vise bi ljudi plaćalo, pa biste imali i za bolje plate i onda bi lako nasli vozace. Ali cini mi se da se nesto drugo valja a ne znam zasto mi se Soros i nedavno ukidanje viza Pakistanu motaju po glavi? Verovatno sam paranoican

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja