petak, 21.09.2018. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 11:49

Mihajlović: U Grdelici se radi, dopuna prijave za rušenje zida

petak, 31.08.2018. u 14:05
(Фото Танјуг)

LOZNICA – U Grdeličkoj klisuri se radi 24 sata dnevno, a Koridor 10 biće bezbedno pušten u saobraćaj do kraja godine, izjavila je danas ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović.

„Uveden je novi podizvođač radova. Na kosini na kojoj se srušio zid postavljena su dva šipa, a danas će biti postavljen i treći. Itekako se radi na Koridoru 10 i saobraćaj će biti pušten do kraja godine bezbedno i kvalitetno kao što smo i najavili”, rekla je Mihajlović novinarima komentarišući snimak koji se pojavio u medijima i na društvenim mrežama, a koji pokazuje da na mestu obrušavanja potpornog zida na Koridoru 10 u Grdeličkoj klisuri nema radnika.

Ministarka je napomenula da Srbija prvi put gradi takav koridor i dodala da je to najteže gradilište u Evropi.

„Ova vlada je na Koridoru 10 pustila 200 kilometara auto-puteva, a najteži delovi Koridora se rade u poslednjih godinu dana”, rekla je Mihajlović.

Dodala je da će biti utvrđena i odgovornost za rušenje potpoenog zida na kosini u Grdeličkoj klusuri.

„Ko je pogrešio treba da odgovara”, poručila je Mihajlović u Loznici gde je prisusgvovala puštanju u saovraćaj železničke pruge Šabac-Loznica-Brasina.

Na pitanje novinara zašto se na spisku potencijalno odgovornih za rušenje zida nalaze samo oni koji su radili osnovni projekat, a ne i oni koji su ga izmenili, ministarka je rekla da je podneta prijava Inženjerskoj komori da se preispita odgovornost svih lica koji su radili osnovni projekat, kao i revizije projekta.

„Dopuna prijave komori je napravljena. Tražila sam da se preispitaju svi koji su radili i na osnovnom projektu, na reviziji ili preprojektovanju”, rekla je Mihajlović. (Tanjug)


Komentari7
4df00
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Zoran Markovic
Autoput mora biti otvoren do kraja godine, rece ministarka. PO svaku cenu, sta god to znacilo. Pre pola veka jedan drug rece "P{rozor nocas mora pasti. Po svaku cijenu." I prozor je pao, stotine partizana izginulo, da bi neko sigurno prosao laksim putem, da se ne vere po planinama, a i da pobegne iz obruca. A ljudski zivoti su tek broj u statistici. Kako se istorija ponavlja.
Gagi, dipl. ing. saobraćaja
Da ne bi resorna ministarka i dalje obmanjivala javnost u Srbiji, da je izgradnja auto-puta kroz Grdeličku klisuru najteže gradilište u Evropi, predložiću joj da se malo provoza nekim deonicama ranije izgrađenih auto-puteva i to ne u Evropi, već u našoj blizini. Tako bi mogla na osnovu viđenog, izgrađene deonice auto-puta i njenog umeštanja u teren, da stekne utisak o težini samog terena na kome su deonice izgrađene, a pri tome mogu da joj pomognu i podaci o ceni tih deonica. Tako su za deonicu auto-puta Vransko–Trojane dužine 8,6 km otvorene za saobraćaj 28.06.2002., »pedantni« slovenci izračunali da je koštala 196,52 mil. €, odnosno 22,9 mil. €/km, dok je deonica Trojane–Blagovica dužine 8,2 km. otvorena 12.08.2005. koštala 209,82 mil. €, odnosno 25,6 mil. €/km. Pošto su težina gradilišta i cena izgradnje auto-puta u korelaciji; što teže gradilište, skuplji je auto-put, evidento je da su napred navedeni delovi auto-puta imali teže gradilište nego što je to u Grdeličkoj klisuru.
Milan Avramovic
Ovo je nastavak mog komentara. Iz svega recenog u mom prethodnom komentaru evidentno jeda u ministrarstvu vlada totalan haos. Jasno je takodje i ko mora za to da bude odgovoran a to je ministarka Zorana Mihajlovic koja je pokazala totalno neznanje i nesposobnost. Zbog toga treba ne da podnese ostavku nego da bude smenjena. Koliko znam ona nema nikakve relevantne kvalifikacije za ministarstvo kome je na celu. I svi drugi treba da odgovaraju ali tek kada se utvrde cinjenice sto sada sigurno nije slucaj. A ukljucivanje BIA u ovoj fazi je nevidjena blamaza zbog koje nam se ceo svet smeje. Jos jedan razlog za hitnu smenu ministrarke. Ima valjda u Srbiji kompetentnih ljudi iz struke da vode to ministrarsvo kome je ocigledno potrebno veliko ciscenje i uvodjenje reda. Nazalost nisam optimista da ce se to i desiti. Naprotiv.
Ирена
U Bugarskoj trojica ministara podnela ostavke i pre nego što je utvrđen uzrok izletanja autobusa sa puta.
simon
nadam se samo da ce Yorana istrajati u tome ali i da ce odoleti pritiscima svoje stranke da se sakriju odgovorni "kadrovi" koji su iy SNSa a direktno su trayili promene projekata i materijala kako bi dobili tal i procente

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Arhiva Impresum O nama Kontakt Pretplata Oglašavanje Pravila korišćenja Biznis Klub

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja