petak, 16.04.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
ponedeljak, 10.09.2018. u 16:33 S. Kovačević

Novi Sad dobija novi bulevar

(Фото Бета)

Novi Sad – Proširenjem Sentandrejskog puta, Novi Sad dobija novi bulevar. Radovi treba da budu završeni za 210 dana ili, kako gradonačelnik Novog Sada Miloš Vučević kaže, na proleće. Već je poznato da će naziv biti zadržan i da će to biti Sentandrejski bulevar. Mada se zasad radi samo deo puta, kilometar i 330 metara, od Primorske do Velebitske ulice, saobraćajnica ima veliku vrednost. Košta oko sedamsto miliona dinara i finansira se iz čak tri budžeta, sa tri nivoa vlasti. Veruje se da će vremenom ova saobraćajnica, kada na jednom njenom kraju bude bio izgrađen i novi most preko kanala DTD, paralelno sa postojećim starim mostim, umnogome promeniti sliku rubnog naselja Klisa. Reč je o velikoj mesnoj zajednici kroz koju Sentandrejski put prolazi, vodeći iz Novog Sada ka severu, Temerinu i Srbobranu, a dalje prema granici.

To je poslednji ulazak u Novi Sad, koji je u profilu obične saobraćajnice, kaže predsednik pokrajinske vlade Igor Mirović koji je sa vicepremijerkom Zoranom Mihajlović i gradonačelnikom Vučevićem obišao radove.

„Novi Sad će imati standard kao veliki gradovi, gde svi saobraćajni ulazi, pravci koji vode ka centru grada, imaju četiri trake sa pešačkim i biciklističkim stazama”, kazao je Mirović koji očekuje da će na toj lokaciji, udaljenoj tri kilometra od centra grada, za godinu-dve porasti cene placeva i kuća zbog novog bulevara i novog kanalskog mosta, na kome će tri nivoa vlasti, kako najavljuje, takođe zajedno raditi.

Izgradnja bulevara obuhvatiće još, prema navodima gradonačelnika Novog Sada, izgradnju parking mesta, kanalizacije i javne rasvete, i stvoriće uslove za dalje širenje infrastrukturne mreže. Biće to pravi, moderni bulevar koji će potpuno promeniti konfiguraciju ovog dela Novog Sada. „Ovo više neće biti prigradsko naselje već deo urbanog, razvojnog Novog Sada”, naglašava Vučević.

Ministarka Mihajlović navodi da se na zajedničkim projektima odlično sarađuje i da su ovaj bulevar i novi most, „blizanac” starom Sentandrejskom mostu, veoma potrebni Novom Sadu.

Pokrajinska vlada i Ministarstvo građevine, saobraćaja i infrastrukture imaju zajedničko koordinaciono radno telo za praćenje infrastrukturnih projekata u Vojvodini. Ovo telo je u pokrajinskoj vladi imalo svoj treći sastanak posle koga je ministarka na zajedničkoj konferenciji sa vojvođanskim premijerom izjavila da su „Putevi Srbije” uložili 2,6 milijardi dinara u rehabilitaciju puteva na teritoriji pokrajine ove godine, a u poslednje tri godine – 9,6 milijardi dinara.

Fruškogorski koridor i brze saobraćajnice Novi Sad – Zrenjanin i Zrenjanin–Borča u vrhu su prioriteta vojvođanske vlade. Mirović očekuje da će fruškogorski koridor graditi kineska kompanija CRBC sa kojom je u septembru obnovljen memorandum, kao i da će se Vlada Srbije u narednih nekoliko meseci opredeliti za model finansiranja za ovaj putni pravac – kredit ili koncesiju.

Najavio je početak drugih manjih projekata – rehabilitaciju puta Irig–Ruma, Vrbas–Kula–Sombor, nastavak radova od Begeča do Bačke Palanke i rekonstrukciju puta od graničnog prelaza Batrovci do Kuzmina. Narednih dana biće otvorena, dodao je, obnovljena deonica od Sremskih Karlovaca preko Banstola do Inđije.

Zajednički su projekti i na izgradnji fabrika pijaće vode, a jedno takvo – u Vršcu, najavljeno je, biće pušteno u pogon narednih dana.

Izvođač da reši „jezero” kod „Žeželja”

Ministarka Zorana Mihajlović izjavila je da je izvođač radova dužan da reši problem, ukoliko je postojao, sa „jezerom” na novoizgrađenom pristupnom putu novom Žeželjevom mostu. Odgovarajući na pitanje novinara „Politike” o tome, ona je navela da nije informisana da postoji problem na pristupnom putu, ali da zna da je sve što se uradi u garantnom roku, kao i da sve mora da bude rešeno, odnosno urađeno po standardu i kvalitetu koji je ugovoren.

„Onaj ko je radio – dakle, ako je to „Štrabag”, a koliko znam on je bio izvođač – dužan je da to pogleda, pregleda i, naravno, odmah reši. Mi možemo, ako to već, recimo, grad nije uradio, da pošaljemo našu inspekciju, što ćemo i učiniti. Dakle, rešićemo. 

Komеntari4
5fc33
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Muzafer
700 miliona dinara (5,8 miliona evra) za kilometar i 300 metara prosirenja ulice? Ja mislio da vise nema gde, a ono moze. I vise i gore.
jeremija
Šta je sa putem N. Sad-Ruma? Potreban je most N. Sad-Beočin, u nastavku Bulevara Evrope, inače je ta saobraćajnica neiskorištena. Gradski putevi su u raspadu.
Срба
Госпоџа министарка под хитно да мења стилисту- бело још више укрупњава. И не носи се кад почне септембар ;)
Маја М.
Ако пробуши кашику - стилисту може и да задржи.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja