nedelja, 13.06.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista

Brnabić: „Fijat” ostaje u Srbiji, nema razloga za sumnje

(Фото ФАС)

Predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić izjavila je da italijanska kompanija „Fijat” ostaje u Srbiji i da ne postoji nijedan razlog da sumnjamo u to.

„Tokom sledeće nedelje imam sastanak sa menadžmentom Fijata. Zamolila sam takođe da se zakaže i Nadzorni odbor „Fijata” kako bi razgovarali o daljim planovima”, rekla je Brnabić za dnevnik RTS.

Ona je rekla da će uskoro imati dodatne informacije koje će objaviti. (Tanjug)

Komеntari2
1eaf9
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Miki
Koliko sam ispratio priču, 500L je loše rangiran na USA tržištu zbog zastarelog automatskog menjača (koji i nije Fiat-ov), dizajna koji uopšte nije privlačan prosečnom Američkom kupcu, i određenih nespretno konstruisanih detalja u enterijeru (kratka sedišta, komplikovano preklapanje zadnjih sedišta...). Sve to nema veze sa sklapanjem u Kragujevcu, niti sa radnicima. Sa druge strane, na Fiat vozila u poslednje duže vreme, nema nikakvih posebnih pritužbi na kvalitet izrade. Sasvim su u rangu ostalih Evropskih vozila. Ali spomenute mane su dovoljne da ga potisnu na dno liste. Slične primedbe na 500L su i u Evropskim zemljama. Na današnjoj savremenoj mass liniji za sklapanje vozila koju primenjuje Fiat, i koja je standard za današnju auto industriju, sami radnici na liniji nemaju gotovo nikakav uticaj na kvalitet konačnog proizvoda. Kvalitet zavisi najviše od kontrukcije i inženjerskih rešenja pojedinih sklopova, koje radnici samo "ređaju" na vozilo dok se kreće linijom za proizvodnju.
Nenad
500L u par listi koje sam vidjeo uvjek bio najlosije rangiran model po kvalitetu na americkom trzistu. Pitam se da li je to zbog lose Fijatove tehnologije ili je problem u radnicima. Rukuvodstvo Fiat Srbije ozbiljno trebalo da izanalizira problem ako misli da zadrzi proizvodnju. Model se slabo prodaje upravo zbot toga, a fabrika koja pravi auto koji se ne prodaju nikome netreba.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja