subota, 23.02.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 23:34

Brnabić: „Fijat” ostaje u Srbiji, nema razloga za sumnje

subota, 15.09.2018. u 20:11
(Фото ФАС)

Predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić izjavila je da italijanska kompanija „Fijat” ostaje u Srbiji i da ne postoji nijedan razlog da sumnjamo u to.

„Tokom sledeće nedelje imam sastanak sa menadžmentom Fijata. Zamolila sam takođe da se zakaže i Nadzorni odbor „Fijata” kako bi razgovarali o daljim planovima”, rekla je Brnabić za dnevnik RTS.

Ona je rekla da će uskoro imati dodatne informacije koje će objaviti. (Tanjug)


Komentari2
bce7c
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Miki
Koliko sam ispratio priču, 500L je loše rangiran na USA tržištu zbog zastarelog automatskog menjača (koji i nije Fiat-ov), dizajna koji uopšte nije privlačan prosečnom Američkom kupcu, i određenih nespretno konstruisanih detalja u enterijeru (kratka sedišta, komplikovano preklapanje zadnjih sedišta...). Sve to nema veze sa sklapanjem u Kragujevcu, niti sa radnicima. Sa druge strane, na Fiat vozila u poslednje duže vreme, nema nikakvih posebnih pritužbi na kvalitet izrade. Sasvim su u rangu ostalih Evropskih vozila. Ali spomenute mane su dovoljne da ga potisnu na dno liste. Slične primedbe na 500L su i u Evropskim zemljama. Na današnjoj savremenoj mass liniji za sklapanje vozila koju primenjuje Fiat, i koja je standard za današnju auto industriju, sami radnici na liniji nemaju gotovo nikakav uticaj na kvalitet konačnog proizvoda. Kvalitet zavisi najviše od kontrukcije i inženjerskih rešenja pojedinih sklopova, koje radnici samo "ređaju" na vozilo dok se kreće linijom za proizvodnju.
Nenad
500L u par listi koje sam vidjeo uvjek bio najlosije rangiran model po kvalitetu na americkom trzistu. Pitam se da li je to zbog lose Fijatove tehnologije ili je problem u radnicima. Rukuvodstvo Fiat Srbije ozbiljno trebalo da izanalizira problem ako misli da zadrzi proizvodnju. Model se slabo prodaje upravo zbot toga, a fabrika koja pravi auto koji se ne prodaju nikome netreba.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Arhiva Impresum O nama Kontakt Pretplata Oglašavanje Pravila korišćenja Biznis Klub Pravila o privatnosti

Developed by: NewTec Solutions & TNation

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja