ponedeljak, 01.03.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
utorak, 18.09.2018. u 14:03

Potpisan ugovor za obilaznicu oko Beograda, završetak 2021.

(Фото Ж. Јовановић)

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović rekla je danas u Pekingu da je potpisivanjem ugovora o finansiranju izgradnje obilaznice oko Beograda ispunjen poslednji uslov da se izgradnja te strateški važne saobraćajnice za Srbiju završi 2021. godine, 30 godina od početka gradnje.

„Obilaznica oko Beograda je strateški važan projekat ne samo za Beograd, već za celu Srbiju. Kroz Srbiju danas prolazi skoro 20 miliona vozila više nego pre četiri godine, a obilaznica je saobraćajni prsten na kojem se ukrštaju najvažniji putni pravci, Koridor 10 i Koridor 11”, kazala je Mihajlović.

Ugovor o finansiranju izgradnje obilaznice oko Beograda sa kineskom Eksim bankom potpisan je danas u Pekingu u prisustvu predsednika Srbije i Kine, Aleksandra Vučića i Si Đinpinga, prenosi Beta.

„Završetkom izgradnje obilaznice oko Beograda tranzit kroz Srbiju će se odvijati još brže, a istovremeno će posle 30 godina biti izmešten teretni saobraćaj iz Beograda”, rekla je Mihajlović koja boravi u Kini kao član srpske delegacije koju predvodi Vučić.

Ugovor o finansiranju deonice obilaznice oko Beograda prvi je zajam u juanima za finansiranje transportne infrastrukture u Srbiji, čija protivvrednost iznosi 207 miliona evra.

„Činjenica da su radovi počeli nekoliko meseci pre potpisivanja ugovora o finansiranju govori o značaju ovog projekta za Vladu Srbije, kao i o posvećenosti izvođača i podizvođača realizaciji ovog projekta”, rekla je Mihajlović i dodala da će završetkom te deonice za tri godine biti kompletirano svih 47 kilometara auto-puta od Batajnice do Bubanj potoka.

Ugovor o finansiranju odnosi se na radove na izgradnji deonice duge 20,4 kilometra sa pristupnim saobraćajnicama, od mosta preko Save kod Ostružnice do Bubanj potoka. Glavni izvođač je kineska kompanija Pauer čajna konstrakšen korporejšen, a podizvođač Azvirt iz Azerbejdžana.

Komеntari6
fdd2e
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Miki Andjelkovic
Да ли ја то добро разумем: две године за 20км пута! Ако Кинези том брзином буду градили 'Пут и Појас', биће им потребно две хиљаде година да га заврше.
Miroljub
Po koji put ??? Pa da je dukatima popločavana, do sada bi bila završena...
Dragan Radoičić
možda sam mator ali mi je pomalo bezveze kad čitam ovakve vesti, jer da me neko osamdesetih pitao šta očekujem 2020-e godine u Beogradu ni na kraj pameti mi sigurno ne bi bilo da će možda neki put da se asfaltira ili završi obilaznica, pa gde su ti leteći automobili ili bar teleport...
RAJKO RAJKOVIC
Od prije 20-ak godina je trezveno-razmisljajucim bilo jasno da je Srbiji jedini stablan dugorocni put da postane de fakto vazal, nije vazno kojoj, ali samo jednoj, velikoj sili – je misevi garantovano stradaju gdje se bakovi redovni, kao na Balkanu, biju. Kako djela vrijede beskonacno vise nego rijeci (npr. “bratski Ruski narod”, “obavezno u EU”, “odlicni odnosi sa SAD”), cini se da je ova vijest posljednja kap koja je u ovom smisly prelila casu Srbije u korist Kine. Srbiji je sada naredni izazov da absorbuje ogromni priliv kineskih investicija - ali da joj pri tome omca kineskih “put i pojas” investicija ne stisne grlo do nivoa marionete, kao sto je to to vec uglavnom slucaj sa Sri Lankom, Pakistanom, I vrlo skoro Burmom.
Dove
A ostak prema Pančevu u narednih 30 godina.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja