sreda, 20.01.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
četvrtak, 18.10.2018. u 13:44 Dejan Aleksić
AUTO-PUT OD SURČINA DO OBRENOVCA

Preko Save i Kolubare pešice na proleće

Na saobraćajnici preko dveju reka završeno oko 70 odsto radova, a sav posao na budućem auto-putu trebalo bi da bude okončan do januara 2020.
Градилиште будућег моста (Фото Министарство саобраћаја)

Most preko Save i ušća Kolubare, koji je jedan od važnijih objekata budućeg auto-puta od Surčina do Obrenovca, pešice će moći da se pređe u aprilu ili maju naredne godine. Na ovoj saobraćajnici preko reke čija će dužina biti 1.581 metar trenutno je završeno 72 odsto radova, ukazao je juče Imre Kern, državni sekretar u Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.

– Ovde dolazim često i vidim napredak. U ovom trenutku na gradilištu, na celokupnom projektu, više od 60 odsto ugovorenih radova je završeno. Za sada nema razloga da se govori o produženju roka, a on je 5. januar 2020. godine – istakao je Kern koji je sa učesnicima Samita ministara transporta Kine i 16 zemalja centralne i istočne Evrope obišao gradilište mosta preko Save i Kolubare.

Kako je naveo, sa kineskim ministrom za transport Lijem Sjaopengom detaljno je razgovarao o eventualnim problemima koji mogu da nastanu na ovom gradilištu.

– Dogovorili smo se da ćemo koordinirati i otklanjati eventualne probleme. Ministar Li je rekao izvođačima da obrate pažnju na zahteve i da ih ispoštuju, a skrenuo je i pažnju da svi radovi moraju da budu završeni u određeno vreme i da budu određenog kvaliteta. Isto tako, svima je ukazao da vode računa o zaštiti životne sredine jer taj projekat ide preko jedne od najlepših reka u Srbiji, ali da brinu i o bezbednosti radnika koji rade pod teškim uslovima na velikim visinama – dodao je Kern.

Gradnja auto-puta Surčin – Obrenovac dugog 17,6 kilometara, koji će biti deo Koridora 11, započeta je u martu prošle godine. Kada ova važna saobraćajnica bude gotova, nju bi trebalo da, osim mosta, čine četiri vozne i dve zaustavne trake ukupne širine od 29 metara, nadvožnjak preko železničke pruge Ostružnica – Batajnica i dve petlje.

Vrednost projekta je oko 210 miliona evra i finansira se iz kredita kineske Eksim banke, a investitor su „Putevi Srbije”. Posao je ugovoren sa kineskom firmom „Čajna komjunikejšns konstrakšn kompani”.

Završetkom ovog dela auto-puta biće spojeni Koridor 11 i 10 preko obilaznice oko Beograda.

Komеntari1
3317b
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Aranđel Mihajlović
Zašto ne počinje na vreme da se radi početni deo ,, Koridora 11 '' od Novog Beograda do petlje u Surčinu , odn. Jakovu , u dužini od svega 8 km kroz livadu . Desetine hiljada vozila će morati da ide zaobilazno do petlje u Dobanovcima , pa da se vraća do petlje u Jakovu . Da bi mogli tu da se uključe u ,, Koridore 10 i 11 '' , kao i Ibarsku magistralu .

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja