utorak, 11.12.2018. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 17:30
AUTO-PUT OD SURČINA DO OBRENOVCA

Preko Save i Kolubare pešice na proleće

Na saobraćajnici preko dveju reka završeno oko 70 odsto radova, a sav posao na budućem auto-putu trebalo bi da bude okončan do januara 2020.
Autor: Dejan Aleksićčetvrtak, 18.10.2018. u 13:44
Градилиште будућег моста (Фото Министарство саобраћаја)

Most preko Save i ušća Kolubare, koji je jedan od važnijih objekata budućeg auto-puta od Surčina do Obrenovca, pešice će moći da se pređe u aprilu ili maju naredne godine. Na ovoj saobraćajnici preko reke čija će dužina biti 1.581 metar trenutno je završeno 72 odsto radova, ukazao je juče Imre Kern, državni sekretar u Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.

– Ovde dolazim često i vidim napredak. U ovom trenutku na gradilištu, na celokupnom projektu, više od 60 odsto ugovorenih radova je završeno. Za sada nema razloga da se govori o produženju roka, a on je 5. januar 2020. godine – istakao je Kern koji je sa učesnicima Samita ministara transporta Kine i 16 zemalja centralne i istočne Evrope obišao gradilište mosta preko Save i Kolubare.

Kako je naveo, sa kineskim ministrom za transport Lijem Sjaopengom detaljno je razgovarao o eventualnim problemima koji mogu da nastanu na ovom gradilištu.

– Dogovorili smo se da ćemo koordinirati i otklanjati eventualne probleme. Ministar Li je rekao izvođačima da obrate pažnju na zahteve i da ih ispoštuju, a skrenuo je i pažnju da svi radovi moraju da budu završeni u određeno vreme i da budu određenog kvaliteta. Isto tako, svima je ukazao da vode računa o zaštiti životne sredine jer taj projekat ide preko jedne od najlepših reka u Srbiji, ali da brinu i o bezbednosti radnika koji rade pod teškim uslovima na velikim visinama – dodao je Kern.

Gradnja auto-puta Surčin – Obrenovac dugog 17,6 kilometara, koji će biti deo Koridora 11, započeta je u martu prošle godine. Kada ova važna saobraćajnica bude gotova, nju bi trebalo da, osim mosta, čine četiri vozne i dve zaustavne trake ukupne širine od 29 metara, nadvožnjak preko železničke pruge Ostružnica – Batajnica i dve petlje.

Vrednost projekta je oko 210 miliona evra i finansira se iz kredita kineske Eksim banke, a investitor su „Putevi Srbije”. Posao je ugovoren sa kineskom firmom „Čajna komjunikejšns konstrakšn kompani”.

Završetkom ovog dela auto-puta biće spojeni Koridor 11 i 10 preko obilaznice oko Beograda.


Komentari1
0bf09
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Aranđel Mihajlović
Zašto ne počinje na vreme da se radi početni deo ,, Koridora 11 '' od Novog Beograda do petlje u Surčinu , odn. Jakovu , u dužini od svega 8 km kroz livadu . Desetine hiljada vozila će morati da ide zaobilazno do petlje u Dobanovcima , pa da se vraća do petlje u Jakovu . Da bi mogli tu da se uključe u ,, Koridore 10 i 11 '' , kao i Ibarsku magistralu .

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Arhiva Impresum O nama Kontakt Pretplata Oglašavanje Pravila korišćenja Biznis Klub Pravila o privatnosti

Developed by: NewTec Solutions & TNation

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja