nedelja, 17.01.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
nedelja, 21.10.2018. u 18:31 Toma Todorović

Prva ulaganja države na niškom aerodromu

Na Aerodromu „Konstantin Veliki” najpre će se graditi novi i savremeni kontrolni toranj, a znatna sredstva biće uložena i u modernizaciju piste
Аеродром „Константин Велики” (Фото Аеродром „Константин Велики”)

Niš – Rukovodstva aerodroma „Nikola Tesla” u Beogradu i „Konstantin Veliki” dogovorila su produženje dosadašnje i potpisala sporazum o daljoj saradnji, koja podrazumeva unapređenje i stvaranje boljih preduslova za razvoj vazduhoplovstva u Srbiji.

Saša Vlaisavljević ispred beogradske i Dušan Knežević u ime niške vazdušne luke dogovorili su veliku podršku Aerodromu „Konstantin Veliki” kroz realizaciju projekata u oblasti tehničkog i tehnološkog razvoja i usavršavanja i edukativne obuke za zaposlene u Nišu u skladu sa programima stručnih službi Aerodroma „Nikola Tesla”.

Istovremeno postignut je sporazum za podizanje nivoa usluga prihvata i otpreme aviona, putnika i robe na viši nivo jer oba srpska aerodroma posluju u sistemu vazdušnog saobraćaja naše zemlje.

Uz podršku Vlade Srbije i resornog Ministarstva za građevinarstvo, infrastrukturu i saobraćaj, rečeno je, da aerodromi „Nikola Tesla” i „Konstantin Veliki” beleže rekordne rezultate u poslovanju. Saša Vlaisavljević je naglasio da je beogradski aerodrom spreman da maksimalno podrži dalji razvoj niškog.

Da državni vrh Srbije planira unapređenje vazdušnog saobraćaja u našoj zemlji, posebno sa niškog aerodroma, čime su demantovane sve priče i spekulacije da će prelaskom iz vlasništva grada Niša u vlasništvo Republike Srbije Aerodrom „Konstantin Veliki” lošije poslovati ili čak ostati bez saobraćaja, potvrdila je i predsednica vlade Ana Brnabić, koja je ovih dana bila u Nišu.

– U vladi najozbiljnije i bez mnogo dilema nameravamo da proširimo aerodrom u Nišu, a prva ulaganja u razvoj niške vazdušne luke biće u izgradnju novog i modernog kontrolnog tornja, a uporedo sa tim i proširenje aerodromske piste kako bi bili stvoreni uslovi za sletanje i uzletanje najvećih vazduhoplova. A sve to je u cilju stvaranja najsavremenijih uslova na Aerodromu „Konstantin Veliki” koji pored beogradskog u perspektivi treba da postane drugi regionalni aerodrom u našoj zemlji. Moram da naglasim da je država preuzela osnivačka prava i vlasništvo nad niškim aerodromom jedino iz razloga da bi lakše ulagala u njegov razvoj i modernizaciju, a što lokalna samouprava ne bi finansijski mogla – rekla je u Nišu premijerka Ana Brnabić.

Predsednica Vlade Srbije posebno se osvrnula na svojevremeno organizovane građanske proteste u Nišu zbog preuzimanja niškog aerodroma od države, rekavši da ne razume da protesta nije bilo kada Aerodrom „Konstantin Veliki” dugi niz godina nije imao nikakav saobraćaj, kada su samo povremeno avioni sletali u Niš ili je bilo jednog leta dnevno, nego su građani negodovali kada je pronađen model da se u razvoj niške vazdušne luke više ulaže.

Komеntari5
37e82
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Beogradjanin Schwabenländle
Свако, ко иоле познаје слоборну привреду, цивилно ваздухопловство, законе и уредбе саобраћаја у ЕУ зна да овај чланак служи само за бацање прашине у очи становницима Србије. Има их који су лекције добро научили, платили су огрмоне казне, Рајанер, стотинак милиона €вра, и још неколико авиопревозника, као и многи аеродроми, Хан у немачкој, Лајпциг и Дрезден, и све је то ћутке плаћено да се " Власи не досете ".
Sladjan
Tragedija je što narod nezna da li višekrade centralna ili lokalna vlast. Možda sam skeptičan ali da se neko bori da bi imao troškove a ne prihode, malo više je nego nelogično.
Дом престарелых
Bilo bi interesantno pratiti tender (ako ga bude) za izgradnju novog (a naravno i savremenog) tornja, kao i za modernizaciju piste. Samo pratiti trag novca da se vidi o čemu se radi, sumnjiv sam u vezi cele ove priče....
Чеда Хиландарац
Нама не требају иновације, него јефтине карте!
Građanin Srbije
Daj bože da je tako... Samo da od tog ulaganja ne počne da opada broj putnika na aerodromu...

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja