nedelja, 20.10.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 21:55

Mihajlović naredila putarima: Izgradnja Ub-Lajkovac 24 sata dnevno

utorak, 23.10.2018. u 16:43
(Фото А. Васиљевић)

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović naložila je svim angažovanim kompanijama na sanaciji deonice auto-puta od Uba do Lajkovca da od danas moraju da rade 24 sata dnevno, kako bi ta deonica bila završena do kraja godine, a kompletan autoput od Obrenovca do Čačka bio pušten u saobraćaj.

Na sastanku u Vladi Srbije, kome su prisustvovali kineski ambasador Li Mančang, predstavnici izvođača kineske kompanije „Šangdong”, azerbejdžanske kompanije „Azvirt”, „Energoprojekta”, „Koridora Srbije”, „Puteva Srbije” i Saobraćajnog instituta CIP, razgovarano je o tome kako ubrzati radove da bi oni bili završeni u roku.

Reč je o delu auto-puta koji su izgradile kompanije „Planum” i „Putevi Užice” u vreme bivšeg ministra Milutina Mrkonjića, ali koji se raspao pre nego što je pušten u saobraćaj zbog korišćenja neadekvatnih materijala, navodi se u saopštenju tog ministarstva.

Trenutno se sanira kritičan deo u dužini od 2,5 kilometara, za šta je do sada izdvojeno 9,5 miliona dolara.

Zbog loše izvedenih radova Ministarstvo je podnelo i krivične prijave protiv svih odgovornih, prenosi Tanjug.

Potpredsednica Mihajlović pozvala je sve učesnike na ovom poslu da angažuju dodatne radnike i mehanizaciju, kao i da koriste najkvalitetnije građevinske materijale jer je na terenu utvrđeno da je stanje kolovoza na ovoj deonici mnogo lošije nego što je pokazalo istraživanje koje je sproveo CIP.

Ona je najavila i mnogo intenzivniju kontrolu radova od strane Ministarstva.

„Koridor 11 je od izuzetne važnosti za Vladu Srbije i sve naše građane, jer povezuje gradove centralne Srbije. Bilo je problema u prošlosti i ono što su drugi uništili mi sada popravljamo”, rekla je Mihajlović.

Cilj je, kako je naveo, da do kraja godine bude puštena u saobraćaj čitava deonicu autoputa od Obrenovca do Preljine odnosno Čačka, kako bi krenula dalja gradnja koridora ka Požegi.


Komentari14
3b3f4
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Danilo
Novi auto put na vovom auto putu??? Ministar Zorana Mihajlovic, veli.."svi krivci bice kaznjeni..". U 21. Veku, narocito kada troskove? snoosi Srbija, kad je il' bi trebalo biti sve "transparentno", (jer najlakse je reci, najteze delati) dajte imena krivih, to bi bilo posteno, nije vise doba Komunizma..kolektivne odgovornosti, neceemo lincovati, samo da ne bude po provereno staroj "tresla se gora...il' i vuk sit..". Videdmo do sada "sudske presude".
Marko
Ne možeš dati pare kao za fiću, a očekivati da voziš mercedes. Hrvati su za tri godine izgradili 380 km autoputa Zagreb - Split ("26 mostova, 50 vijadukta, 91 nadvožnjak, 78 podvožnjaka, 25 prolaza, 14 tunela i pet prijelaza za životinje"). Gradio je američki "Bechtel". Koštalo je, ali kogod je tamo prošao može da vidi da je vredelo svaki dinar. A ovo da ministarka 'naređuje' privatnim firmama da 'rade 24 sata' je više nego smešno. Valjda postoji neki ugovor o roku izgradnje i penali ako se probiju rokovi.
Marko
@dzordz - ovde je reč o kvaliteti i brzini gradnje. A naravno da sve to košta. Ako nam je preskupo - onda nećemo imati autoput. Ili ćemo "graditi" ovako kao do sada - drži vodu dok majstori ne odu. Što na kraju opet ispadne skuplje.
Preporučujem 5
dzordz
nije bas tako jednostavno. hrvatska vlada je pre par godina zelela da sve!? izgradjene autoputeve da u koncesiju, radi pokrivanja dugova u budzetu i vracanja kredita, izmedju ostalog i za gradnju tih istih autoputeva, ali dobijala je daleko manje milijardi dolara za autoputeve, nego sto je sama platila izgradnju tih istih autoputeva. plus sto su im putevi ka moru prazni izvan letnje sezone. zvrje sa nedovoljno saobracaja da bi sami sebe odrzavali. nije to laka prica. dobit od autoputeva je skoro nevidljiva a trosak je ogroman. taj trosak lokalni/srpski kapitalisti ne zele da ni da cuju.
Preporučujem 3
dzordz
kad placas parama mozes da naredis i da zahtevas. kada ne placas i ne narucujes na vreme mozes da glumatas. postoji samo jedan nacin da se gradi ispravno i na vreme, kao nekada. drzava naruci projekte, uzme kredit i gradi. sve ostalo je luk i voda. azerbejdzanci, spanci, grci, austrijanci, grci!? sutra ce da nam grade makedonci i slovenci. samo da nisu srbi. q q le le.
Milos Petrovic
Tako je naredila i da zid u Grdelici ne sme pasti...
Laufer
- Ppdneta prijava, i zavšiće se tako što će zastariti slučaj....a pare i odgovornost po onicaju: Pojo vuk magarca...

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja