subota, 15.12.2018. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 12:30

Sledeće godine tramvajem preko Mosta na Adi

četvrtak, 08.11.2018. u 14:26
(Фото Беоинфо)

Postavljenje tramvajske pruge preko Mosta na Adi trebalo bi da bude završeno do 4. juna sledeće godine, izjavio je danas zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić i pojasnio da će na taj način tramvajskim saobraćajem biti povezani Banovo brdo, odnosno Čukarica i Rakovica sa Novim Beogradom.

Vrednost radova je skoro dve milijarde dinara, a finansira ih Direkcija za građevinsko zemljište i izgradnju grada Beograda, rekao je Vesić novinarima nakon obilaska radova.

Naveo je da je veoma važno da se ovaj posao završi u roku, jer od njega zavisi i realizacija drugih planiranih projekata, preneo je Tanjug.

Završetkom radova na postavljanju tramvajske pruge preko Mosta na Adi stvoriće se uslovi da od juna sledeće godine počnu radovi na izmeštanju Starog savskog mosta i izgradnji novog i most na Adi će biti skoro potpuno u funkciji, rekao je Vesić.

Da bi bio potpuno u funkciji neophodno je da se, između ostalog, završe i pristupne saobraćajnice iz Bulevara Patrijarha Pavla, rekao je Vesić i podsetio da se trenutno izvode radovi na izmeštanju korita Topčiderske reke što je neophodno kako bi Bulevar Patrijarha Pavla bio proširen.

„Od sledeće godine ćemo raditi i same pristupne saobraćajnice iz Bulevara Patrijarha Pavla tako da oni koji silaze sa Mosta na Adi i idu prema Rakovici više neće imati ovaj privremeni silazak već će koristiti pravi silazak koji će omogućiti da se Rakovica, a kasnije i Vidikovac, spoje sa Mostom na Adi, odnosno sa Novim Beogradom”, rekao je Vesić.


Komentari11
5abef
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Ivan Tomic
Postojalo je bolje resenje za most preko Save, umesto onolikog cuda kod hipodroma i sajma koje je skupo, predimenzionisano, tesko za gradnju i cija je upotrebna vrednost pod velikim znakom pitanja. Trebalo je napraviti pravi "Most preko Ade" koji bi spojio Dr. Ivana Ribara i petlju na obrenovackom drumu, a sa sremske strane bi isao iza bezanijskog groblja i izbijao na autoput kod kvantasa. Sve bulevari, sve siroko i sve manje-vise spremno i davno isplanirano. To bi bio pravi polu-prsten, jer bi se izbegao tranzit kroz Novi Beograd i na sajmu i topcideru stvarao haos kao sada. Doduse, to ne bi resilo problem Banovog Brda, ali moglo se smisliti neko mnogo jednostavnije i povoljnije resenje i za taj deo grada umesto onolike grdosije. Secam se da je bio veliki pritisak javnosti u to doba da se ne dozvoli gradnja mosta preko savskog ostrva i Ade Ciganlije kao bisera grada ali sa svim trenutnim uradjenim i planiranim nisam siguran da se postiglo bilo sta.
Petar
Da li je realno da umesto obećanog metroa prave tramvajske sine?
Milan Matić
Od tramvajskih šina kod hipodroma do uspona na most na Adi ima samo oko stotinak metara. Za izgradnju tog dela pruge verovatno nije potrebno više od mesec dana, što je moglo da se uradi tek na kraju posla. Potpuno je bilo nepotrebno da se ukida tramvajski saobraćaj sa Banovim brdom na preko godinu dana dok se ne postave šine na mostu. Osim toga, na mostu vrlo često nema ni jednog radnika. Kako je pisalo, stari most će se postaviti za pešake između Novog Beograda i Ade. Onoliki most samo za pešake? Zar nebi bilo dovoljno da se postavi mnogo jeftiniji viseći most? Da li sam samo ja nesposoban da shvatim ovako genijalne projekte?
И ови ће да праве метро
који иде од никуд до ничег!! И да униште водо - захват. За постављање шина за готов мост - година и по?? Видели смо како је грађена и изграђена Славија - јад и беда у организацији. А и у квалитету радова! Али, ако још стотину пута ово понове - можда се шине и саме поставе??
Srbin Srbinovic
Most je od pocetka veliki promasaj koji je Borisu Tadicu " maminom psihologu" i njegovim demoNkratama sluzio za pljacku Srbije. Evo vec danas se vidi da je most ne funkvionalan i da ima samo jedan nivo. Mostovi se grade za buducnist a ne za danas i po brzini gradnje u Srbiji cim se zavrsi je jucerasnji. Most jos uvek nije povezan sa putevima kojim je trebao da bude i vec se pokazao kao zastareli i ne funkcionalan most. Sada jos kada se unisti i stari most preko Save unistice se svi izgradjeni mostovi u Beogradu.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Arhiva Impresum O nama Kontakt Pretplata Oglašavanje Pravila korišćenja Biznis Klub Pravila o privatnosti

Developed by: NewTec Solutions & TNation

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja