petak, 15.11.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 21:38

Danonoćni radovi kroz Grdeličku klisuru da bi auto-put bio završen u roku

utorak, 27.11.2018. u 09:28
(Фото Д. Јевремовић)

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije, Zorana Mihajlović, razgovarala je juče s direktorom „Koridora Srbije”, Zoranom Drobnjakom, i s predstavnicima kompanija „Azvi”, „Integral”, „ Euro alijans” i „Trejs”, koji grade „Koridor 10” na deonici kroz Grdeličku klisuru.

Mihajlovićeva je istakla da je Ministarstvo tu da pruži svu neophodnu podršku i pomoć, kako bi auto-put kroz Grdeličku klisuru bio siguran i bezbedan, a radovi završeni u dogovorenom roku, saopštilo je Ministarstvo. „Govorimo o najtežoj deonici na 'Koridoru 10', svesni smo teških uslova i ogromnih napora koji radinici ulažu kako bismo saobraćaj na ovom auto-putu pustili do kraja godine i molim da sve planove i dogovore ispoštujete. Novca ima, nema dugovanja i kašnjenja u plaćanju, i očekujem da sve bude gotovo u roku”, poručila je Mihajlovićeva.

Direktor „Koridora Srbije”, Zoran Babić, rekao je da su svi izvođači „veoma proaktivni” i da rade danonoćno kako bi sve bilo završeno u roku.

Predstavnici izvođača radova istakli su da se radovi sprovode 24 sata i da će učiniti sve, uprkos zimskim uslovima, da auto-put bude pušten u saobraćaj do kraja godine.

Ukupna ugovorena vrednost radova na 26,3 kilometra puta kroz Grdeličku klisuru iznosi 234 miliona evra. Radovi se izvode na deonicama od Grdelice do tunela „Predejane”, od tunela „Predejane” do Caričine doline i na tunelu „Manajle”.


Komentari9
fc18a
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

jeremija
@Зоран Бабић, рекао је да су сви извођачи „веома проактивни” ------------ E, pa sad, gdje je to čuo, i šta mu ovo "proaktivan" znači, nek sam đavo zna.
Danijela
Nasa ministarkaa nass ponoss...nase sve...sve pohvale za znanje i rad...
Nikola
Као што је министарка неправедно оптужила и унапред осудила 19 најбољих инжењера у држави, тако ће и њој једног дана бити суђено за све што је она урадила док је била на челу министарства. Доћи ће и тај дан...
Preporučujem 23
Aleksandar
Šta lupetaš...
Preporučujem 18
fjodor
Zorana i Nela su jedine svetle tačke u srbijnaskoj vladi. Dok je njih, nema zime za Srbiju.
Пантелија
@ Fjodore слатко сте ме насмејали и због тога сам Вашем коментару дао препоруку :)
Preporučujem 26
Maximus Optimus
Javnost mora da zna, da je za većinu problema koji su nastali u Grdeličkoj klisuri, najviše krivo resorno ministarstvo usled postavljanja nerealnih rokova za istraživanje terena i izvođenje građevinakih radova. Pomolimo se Bogu, da ako ona natera navedene kompanije da nekim čudom završe deonicu do kraja godine - da će sve biti bezbedno. Ukoliko se ponovo nešto desi, svi moraju znati da sva odgovornost ide na ministarstvo a ne na inženjere koji tvrde da autoput ne može biti bezbedno završen najmanje još godinu i po dana.
Зоран Чачак (пишимо ћирилицом)
Нема нереалних рокова када је струка у питању (наравно, ако је неко на основу стручности постављен на то место, а не по партијској линији). "Или ће нешто да се уради ТАД и ОВАКО или нека ти ради неко други, извини што смо се упознали! "
Preporučujem 10
Maximus Optimus
Javnost mora da zna, da je za većinu problema koji su nastali u Grdeličkoj klisuri, najviše krivo resorno ministarstvo usled postavljanja nerealnih rokova za istraživanje terena i izvođenje građevinakih radova. Pomolimo se Bogu, da ako ona natera navedene kompanije da nekim čudom završe deonicu do kraja godine - da će sve biti bezbedno. Ukoliko se ponovo nešto desi, svi moraju znati da sva odgovornost ide na ministarstvo a ne na inženjere koji tvrde da autoput ne može biti bezbedno završen najmanje još godinu i po dana.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja