petak, 18.10.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 17:26

Na mestu IMT-a stambeno-poslovni objekti

četvrtak, 10.01.2019. u 15:45
(Фото Лука Вулетић)

U Urbanističkom zavodu Beograda u toku je izrada plana detaljne regulacije (PDR) područja između Jurija Gagarina i Zemunske ulice na čijoj se adresi nalaze hale bivše fabrike IMT, a ta lokacija predviđena je za izgradnju poslovnih i stambenih objekata, potvrđeno je Tanjugu u Zavodu.

Plan bi trebalo da bude završen do kraja godine, a na lokaciji bivše fabrike IMT planiraju se komercijalni i stambeni sadržaji sa pratećom socijalnom infrastrukturom i zelenim površinama.

Jedna od najvećih parcela na lokaciji je upravo ona na kojoj su bili objekti IMT-a, a prostire se na 74 hektara (41 hektar fabrike i 33 hektara između proizvodnih pogona i „Erport sitija"), a na kojoj bi mogli da se smeste komercijalni sadržaji i stanovi.


Komentari9
98435
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Milorad
oni koji nisu stvarali sposobni su samo da žive od onoga što dobiju od uništavanja onoga što su drugi stvorili. Kvalitet traktora IMR-a mogu kritikovati samo oni koji nikada nisu obrađivali zemlju, kao i tehnologiju kojom se je u IMT-u proizvodilo.Indijska fabrika TEFFE koja je za bedan novčani iznos dobila tehničku dokumentaciju IMT-a, divila se tehnološkim postupcima IMT-a i uvezla 48.ooo sklopova transsija ud IMT, čiju izradu do danas nije osvojila.Tehnički diletant i nepismenjakovići dozvoljavaju sebi da kritikiju inžinjere IMT-a kojima su se divili proizvođači najsavremenijih mašina iz Zapadne Evrope. Traktori koje je proizveo IMT su ,ama svi, čak i oni starosti preko 40 godina, koriste se i danas, nema ni jednog na otpadu.To nije slučaj sa našminkanim traktorima razvijenog Zapada , za čiju se opravku daju ogromne pare, a koje laici i nesposobnjakovići reklamiraju, samo što ie to moderno, što bi oni rekli "IN". Načisto propadosmo!!!
milan
Ne treba zaboraviti da je Srbija izvozila traktore. Licno sam bio prisutan kad je iz hala na Novom Beogradu izasao neverovatan petstohiljaditi traktor. Rusiti fabricke hale i umesto njih graditi stanove ne donosi znacajan boljitak. Da bi ljudi mogli da zive moraju i da rade ako nemaju posao od cega ce da placaju infostan ,struju i druge troskove. Po meni bolje bi bilo raspisati međunarodni konkurs da investitori besplatno dobiju hale , budu oslobođeni svih poreza i otpocnu proizvodnju koja bi omogucila ljudima da tu rade i od svog rada zive.
Драган
ИМТ је уништен пре 30+ година. Запослени који су после 12:00 бежали са посла да одраде пољопривредне радове, менаџмент без икаквих идеја у погледу осавремењивања производног програма увођења нових технологија и освајања нових профитабилних тржишта (ЕУ, САД, ...), итд. Све што је зарађено ишло је у потрошњу а када је требало набавити нову опрему и изаћи са нечим новим на тржиште ништа није урађено. За то време стране компаније су домаћински пословале и преузеле тржиште. Сељак одавно није онакав какав је био у приповеткама Милована Глишића. То је господин који веће паре даје за трактор него за аутомобил јер од трактоrа живи а аутомобил му углавном служи за забаву. Дакле, хоће трактор са позданим мотором, електроником, удобним седиштем, максималном звучном изолацијом кабине, клима уређајем, аудио уређајем да би имао максималан учинак односно принос а да би му истовремено рад био задовољство. ИМТ и ИМР нису могли то да понуде купцима. Имам рођаке на селу и ово је њихово објашњење.
Драган
@Jojo, 120-170 ha, зависно од породице. Није сва земља њихова. Део узимају под закуп али годинама користе сваку прилику да купе више земље. Имају довољно механизације да нуде и пружају услуге орања али то им је секундарни извор прихода. За онога ко је вредан и хоће да ради, увек ће бити посла. Ономе ко ради у продавници или фабрици а обрађује 2-3 ha земље не треба ни домаћи ни страни трактор.
Preporučujem 3
jojo
Dragane,mislim da ste ispustili da vaši rođaci na selu žele i džakuzi u kabini traktora.Pa kolike to površine oni obrađuju kada traže toliki komfor od jednog traktora.IMT 539,542,560 i IMR65 bi i danas imali ne malo zržište da zamene izraubovane traktore.Pozdravite rođake.
Preporučujem 6
nikola
nikada se vise nece proizvoditi u srbiji. uvoz, servisi i zaposleni po stranim firmama
Motač kablova
Ako izuzmemo EPS i još nekoliko javnih preduzeća cela Srbija je dovedena u najamni položaj kao najniže kaste u Indiji. Ništa više Srbija nema kao zaista svoje od industrije. Sve je strano vlasništvo kao i rukovodeća ekipa u njihovim firmama, a "šrafciger raja" su naši ljudi. Te firme će biti u Srbiji sve dok im država daje visoke subvencije, oslobađa od mnogih dažbina i jeftinu radnu snagu. Čim se to promeni oni sele svoje firme u novu koloniju. Da bi ih zadržala Srbija će morati stalno da održava ovaj kolonijalni status radnika a i države.
Preporučujem 38
Realista
Zbog tog je i uništen IMT, zbog zemljišta i lokacije. Jedan Indijski "TAFE" proizvodi traktore koje je proizvodio IMT ali daleko lošijeg kvaliteta a još rade za Massey Ferguson, zašto nije IMT to mogao? Zato što nije smeo.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja