nedelja, 26.05.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 23:27

Putevi Srbije: 1.800 putara na terenu

četvrtak, 10.01.2019. u 21:37
(Фото А. Васиљевић)

JP „Putevi Srbije” saopštilo je da se saobraćaj na državnim putevima u zemlji odvija otežano zbog loših vremenskih uslova i novih snežnih padavina, pojave mestimične poledice i magle.

Kako se navodi u saopštenju, 1.800 putara sa svim raspoloživim mašinama i kamionima za posipanje i čišćenje snega je na terenu 24 časa, čineći sve da se saobraćaj neometano odvija.

Posebna pažnja pri organizaciji zimskog održavanja državnih puteva I i II reda poklanja se mostu „Gazela”, prevoju Bubanj potok, Begaljičkom brdu, prevoju „Mečka”, Čestobrodici, Zlatiboru, Popadiji, Tresibabi, Svetinji, usponu Rušanj i Rudnik na Ibarskom putu, prevojima na Fruškoj Gori (Iriški Venac i Banstol), mostu Beška, prevoju Jaram na putu Brzeće - Kopaonik i drugim, saopšteno je iz JP „Putevi Srbije”, prenosi Tanjug.

Državni putevi trećeg prioriteta, odnosno C kategorije održavanja (lokalni i seoski putevi), čiste se tek pošto se u potpunosti očiste državni putevi prvog i drugog prioriteta odnosno A i B kategorije održavanja.

JP „Putevi Srbije” apeluje na sve učesnike u saobraćaju da bez preke potrebe ne kreću na put, a ako krenu, da obavezno imaju zimsku opremu i lance u brdovitim i planinskim terenima, kao i da poštuju ograničenja brzine i istu prilagode uslovima na putu.

Oprez u vožnji, na putevima ima snega do pet centimetara

Na glavnim putnim pravcima u Srbiji ima snega visine do pet centimetara i kolovoz je vlažan, saopštilo je javno preduzeće „Putevi Srbije” i apelovalo na vozače da budu oprezni u vožnji.

Neprohodna je deonica u okolini Novog Pazara, od Ražgaginja do Rakočkih bunara, duga deset kilometara.

Formiranje leda i poledice moguće je na putevima u glavnom gradu, kao i na Ibarskoj magistrali, dok je magle ima na području Subotice.

Iz Puteva Srbije savetuju vozače da oprezno voze ka Valjevu i Zaječaru zbog mogućih odrona, prenosi Beta.

Prilazi turističkim planinskim centrima su prohodni.

Na naplatnim centrima nema dužih zadržavanja, dok se na graničnim prelazima za teretna vozila višesatna.

Na graničnom prelazu Kelebija kamioni čekaju oko tri sata, na Horgošu 90 minuta, a na Batrovcima sat vremena.


Komentari3
15052
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Bob
U Svajcarskoj mnogi putevi zatvoreni za saobracaj, a nije bolja situacija ni u drugim dijelovima Evrope. Klizista i saobracajne nesrece na sve strane.
putevi ogledalo države
katastrofa,kamioni putari defiluju putevima u neviđenom broju,efekat je nula ,istina spuste raonike ,so da li posišpaju bog sveti zna,nadzora nigde.Međutim efekat nikakav,vozim juče iza kamiona i nanakovog efekta ,prolaze putem tek onako da se provozaju ,naparave moto stae koje revnosno naplaćaju ,a efekat nikakav.Treba se zapitati da li se so upošte bilo kakavog kvaliteta i da li se samo u nabvci zove so ,a ovi kad je bace i da li je bace efekat nikakav.Drugo kolotrazi su toliki i neravnine na putevima da nož raonika nema efekta.Koncept ovakvaog održavanja puteva je neodrživ.So se nabalja bez ikakve kontrole,rad putara nadzori kontrolišu iz toplih kancelarija,putari da rdae rade ali efekta nema.
Zoran
Jeste putara mozda puno ali orzavanje puteva nula, nikad gore. Ja govorim o Krusevcu i okolini gde stvarno sneg pada vise od 30 sati ali uptreba mehanizacije beda ziva a o soli ni traga. Pa nije cudo i danasnja saobracajna nesreca sa kobnim ishodom sto se desila kad soli i rizle nema ni na kriticnim tackama, ponavljam opet nikad gore odrzavanje puteva u ovom kraju. Pitam se dali neko snosi odgovornost za ovakvo stanje. Nije dovoljno gledati dnevnik i imati utisak kao da smo u Svajcarskoj treba imati realnu sliku a to je katastrofa, beda ziva nikad gore zimsko odrzavanje puteva u Krusevackom kraju.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja