petak, 22.02.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 23:30
NA MOSTU NA ADI

Zavareno oko 1.300 metara koloseka

Autor: D. A.četvrtak, 17.01.2019. u 23:30
Велики и захтевни грађевински радови (Фото: Дирекција за грађевинско земљиште)

Na budućoj tramvajskoj pruzi preko Mosta na Adi i severnih i južnih petlji, koja će biti ukupno duga 2.700 metara, do sada je zavareno oko 1.300 metara koloseka. Kako ukazuju u Direkciji za građevinsko zemljište, polaganje i zavarivanje šina, uz ispitivanje varova i postavljanje propratnih elemenata gornjeg stroja, počelo je posle izrade betonske podloge.

– Stubovi kontaktne mreže i vod za kontaktno pojačanje postavljeni su na celoj trasi. Trenutno se postavljaju kontaktni provodnici i uređaji za automatsko zatezanje na stubovima kontaktne mreže. Veliki i zahtevni građevinski radovi, koji moraju da prethode polaganju šina, odvijaju se na mostu preko Topčiderske reke i nadvožnjaku iznad železničke pruge i Bulevara vojvode Mišića. Posle uklanjanja glavne konstrukcije mosta preko Topčiderske reke i uklanjanja delova obalnih stubova, krila i parapeta, započela je izrada nove mostovske konstrukcije. Montirani su i glavni čelični nosači – navode u Direkciji.

Izbetoniran je i nadvožnjak iznad Bulevara vojvode Mišića, kojim će se ostvariti veza prema Rakovici.

– Završena je i izgradnja dva ključna potporna zida kod Hipodroma. Na ispravljačkoj stanici na novobeogradskoj strani izvode se završni građevinski radovi, a na ispravljačkoj stanici na čukaričkoj strani uskoro počinje demontaža stare opreme i priprema za ugradnju nove – dodaju u Direkciji.

Polaganje tramvajske pruge preko Mosta na Adi za koje je zadužen konzorcijum predvođen „Energoprojektom” jeste posao vredan 1,98 milijardi dinara bruto i radovi treba da budu završeni u junu. Grad je obezbedio sredstva, a investiciju sprovodi Direkcija za građevinsko zemljište.

Sređuje se i novobeogradska ispravljačka stanica

Otkako su radovi počeli pre nešto manje od godinu dana uklonjen je raniji zastor od tucanika koji je zamenjen novim.

Ugrađeni su i ankeri za armiranobetonske veze između betonskih i čeličnih delova konstrukcije na prilazima mostu. Radilo se na temeljima stubova kontaktne, ali i na potpornim zidovima na topčiderskoj strani. Paralelno su izvođeni, a i dalje se izvode, radovi na izgradnji nove ispravljačke stanice Novi Beograd 4.


Komentari1
de358
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

ZORAN STOJKOVIC
Bilo je krajnje vreme da se zapocnu i ti radovi kako bi most bio u 100% funkciji. Valjda ce doci na red i uredjenje ulaska u Beograd, sa vise traka i bezbednijim saobracajem. Takodje se nadam da ce Direkcija za gradjevinsko zemljiste/ grad Beograd "pronaci" sredstva koja su jos pre pocetka gradnje mosta rezervisana za gradjane cije su parcele eksproprisane-otete na teritoriji ostine Novi Beograd. Hteo sam reci, za sve se nadju sredstva ali za naknadu zemljista nikako. Predmeti se povlace po sudovima a sudovi i sudije na svoj nacin prave opstrukciju, tako da se to sve oteglo u nedogled. Tako imamo jako puno starih- novih predmeta. Ali i osteceni gradjani imaju zivaca pa ce na kraju neko i poprilicne kamate morati da isplati po pitanju ne resene ekspropriacije, odnosno otimacine. Napred u kvalitetniji i bezbedniji saobracaj u nasem gradu.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Arhiva Impresum O nama Kontakt Pretplata Oglašavanje Pravila korišćenja Biznis Klub Pravila o privatnosti

Developed by: NewTec Solutions & TNation

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja