nedelja, 12.07.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
utorak, 29.01.2019. u 09:33

Drobnjak predlaže naplatu putarine i na magistralnim putevima

Зоран Дробњак (Фото Р. Крстинић)

Direktor „Puteva Srbije” Zoran Drobnjak izjavio je danas da će predložiti Vladi Srbije da se putarine za šlepere naplaćuju i na magistralnim putevima, po istoj ceni kao i na autoputu.

Na taj način bi se obezbedio dodatni prihod za „Puteve Srbije” od 70 do 80 miliona evra godišnje, rekao je za TV Prva Drobnjak i podsetio da je trenutni prihod od putarina oko 200 miliona evra godišnje, prenosi Tanjug.

„Onda ću da popravim sve puteve”, istakao je Drobnjak.

On je pojasnio da kamioni izbegavaju autoputeve zbog naplate putarina i da idu magistralnim putevima, a da je posebno opterećena Ibarska magistrala.

„Urađen je autoput od Ljiga do Preljine, ali šleperi ne idu autoputem već magistralnim putem. To je dozvoljeno, jer je konstrukcija te magistrale takva da može da izdrži teške kamione”, pojasnio je Drobnjak.

Kako je rekao, njegov predlog je da se na takvim magistralnim putevima naplaćuje putarina, da se naplaćuje samo šleperima i da bude ista kao na autoputu.

Ističe da je to zbog bezbednosti saobraćaja, jer nije isto kada šleper putuje magistralnim putem ili autoputem.

Podsetio je da obilaznicom kod Čačka prođe dnevno 15.000 vozila, u delu kod Ćelija na Ibarskoj prođe 17.000 vozila, a kroz Lipovačku šumu 25.000-26.000 vozila.

Komentari29
7d3bb
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

mr
И седи тако Дробњак и размишља о будућој стратегији путне мреже, и седи тако и данима и данима и још и продискутује са стручњацима, и онда закључи да нема друге до да предложи и да мора да се усвоји на његову иницијативу као моћне и мудре личности. Хахахаха, па ко бре реалан и са мало памети може да пргута причу да Дробњак преко медија предлаже нешто. Треба лепо написати Дробњаку речено да предложи, а онда ће то лепо гласачка машина на звонце да одреагује.
električar
Najvažnije je da uzmemo što više kredita koje će kasnije "neko" da otplaćuje i da tim parama gradimo nove i nove kilometre preskupih autoputeva ... Provizije su tu velike i ne treba ih ispustiti. A ko, odakle i kojim parama će da održava te kilometre ? Pa, evo, to ćemo da rešimo naknadnim "idejama" nabedjenih stručnjaka koji sateraše ovaj narod u mišju rupu !!!
Божидар
Па, дахије су се вратиле!
Данило
Прво Србију прогласити еколошком државом, кад може Куста да наплаћује друмарину кроз Мокру Гору што не може Дробњак?
Ivan Ivanovic
Poredite babe i zabe. Kusturica novcem od takse ulepsava i cuva mokru goru(placa i rendzere) a drobnjak bi da otme jos novca od ljudi koji svakodnevno koriste taj putni pravac. U mokru goru ne morate ici, a ljudi koji rade i putuju moraju koristiti put. Na stranu sto bi vlast iskoristila dodatno naplacene putarine da plati partijske poslusnike i botove.
Dusan
Onda cu da pokradem sve za puteve....

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja