sreda, 20.11.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 23:47

Generalni direktor Železnica Srbije podneo ostavku

sreda, 20.02.2019. u 09:42
Мирослав Стојичић (Принтскрин Јутјуб)

Generalni direktor preduzeća „Železnice Srbije a.d” Miroslav Stojičić podneo je ostavku, rečeno je Tanjugu u Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.

Stojičić je uputio dopis Vladi Srbije, Ministarstvu, kao i predsedniku Skupštine „Železnice Srbije a.d.„ u kome ih obaveštava da podnosi ostavku.

On navodi i da se njegov mandat završio zaključno sa 17. januarom ove godine.

Podseća da je na dužnost generalnog direktora stupio pre četiri godine konkursnim rešenjem i navodi da je njegov mandat „bio i ostao uslovljen problemima koji onemogućavaju dalju realizaciju procesa restrukturisanja železničkog sektora, bar iz pozicije brojnim činiocima suženog delovanja moje službe”.

Kao razloge za podnošenje ostavke između ostalog navodi neusaglašenost Statuta Železnice Srbije a.d. da Zakonom o javnim preduzećima, nemogućnost raspolaganja imovinom Železnice Srbije, blokadu žiro računa u iznosu od 767 700 313, 92 dinara.

U Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tanjugu je rečeno da se preduzeće „Železnice Srbije a.d” ne bavi upravljanjem železničkim projektima i infrastrukturom na železnici već nasleđenim dugovima srpskih železnica i imovinom.

Takođe kažu da su ti procesi pri kraju i da se ispunjavaju uslovi za gašenje tog preduzeća.

Inače, srpske železnice su ranije podeljene na četiri preduzeća: Infrastruktura železnice Srbije, Srbijavoz, Srbijakargo i Železnice Srbije a.d.

Stojičić je na ovu poziciju postavljen 17. januara 2015. godine, prenosi Tanjug.


Komentari7
1de20
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Мајкобрижна
"неусаглашеност Статута Железнице Србије а.д. да Законом о јавним предузећима, немогућност располагања имовином Железнице Србије, блокаду жиро рачуна у износу од 767 700 313, 92 динара". И шта сад ? Важно је да министарка шета, обилази и јако се брине. Па ко ово треба да решава ? Ко располаже тим парама и ко контролише да ли се сливају у приватне џепове ? Шта ли раде бивши директори ? Постају општинари ! Изгледа да нам нема помоћи. Свака част малом броју оних са којима вреди живети.
miroslav sarcanski
Stanje u Zeleznicama, kao i u EPS je lose, posto se ulaze manje nego sto je potrebno, cak i ispod visine realne amortizacije (koja se namerno prikazuje u manjem iznosu). Raspoloziva sredstva se koriste za placanje besposleno zaposlenih i za aranzmane se preduzecima pod kontrolom stranaka na vlasti. Kada se skupi vise propusta (vec cetvrto iskliznuce vagona kod Nisa), prinosi se zrtva i time se pokusava smiriti gnevna javnost (nekada davno su to bili gnevni bogovi). Nakon toga, moze se nastaviti po starom, do nekog novog zrtvovanja...
Vesa D
..JAT je prvo bio podeljen na stotinu preduzeca sa glavnim ciljem da nestane iz ruku radnicke klase da bi pokupovali oni kojima je profit poradi sebe i samo oko sebe..i politicke ringispilske elite na vlasti su i u tome uspele..Zeleznice podeljene na cetri preduzeca je isti princip otudjenja kapitala radnicke klase koja ce eto izvisiti sramantnim potezima upropascavanja i obezvredjivanja koje je zapoceto ili na vidiku a sve zarad njihovog inokosnog organa i politickog diskusa na navlasti...E upravo takav kandidat koji je rastocio Jat imace priliku da i zeleznice dokusuri na stetu radnicke klase a u korist arapa ,srpskih tajkuna ili nekog treceg..
Markos
Najbolji komentar, to je cela sustina svega sto se desava sa preduzecima od 2000. pa na ovamo. Sada niko ne spominje Zmaj, a odande su kamionima krali masine teske po nekoliko tona. I to nije bilo 96', vec 2003/4...
Preporučujem 8
DIVAD ĆIKAR
Ne ulazeći u razlog podnošenja ostavke v.d. direktora,odmah mi se nameće misao o generalnom stanju železnica.Dobijam utisak da se radi o delimičnom devastiranju ovog našeg infrastrukturnog sistema.Česta su iskliznuća vagona sa veoma velikim štetama,zatim razni nepotrebni gubici,štetno ponašanje konnduktera koji ne izdaju karte ,već šuruju sa nekim nesavesnim putnicima i novčanu razliku trpaju u svoj đžep,a za opšte krađe od strane organizovanih lopova imamo blago pravosudno gonjenje , itd.potrebne su radikalne mere od strane nadležnih kako bi se celokupno stanje dovelo u red !!!
Саша Јовановић
А министарка, где је њена одговорност? Овако се као подмеће "жртвено јагње" које иде на неку другу компензациону функцију. Ништа у овом, као и многим другим ресорима, не функционише добро.
Slavica
U prksi vec decenijama je dokazano da ovakvi odu na bolje radno mesto. Trebalo bi da imamo praksu da neko konacno pocne da odgovara debelim kaznama i oduzimanjem pokradenog.Hoce li narod da zna kolika je bila plata ovom direktoru. Tako smo lako odustali i prihvatili da drzava bude zemlja samo onih koji se docepaju vlasti.
Preporučujem 5

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja