četvrtak, 21.01.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
ponedeljak, 25.02.2019. u 14:59

Domaći sokovi na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata i Afrike

(Фото ЕПА / ALI HAIDER)

Kompanija „Nektar” predstavila je svoje proizvode na štandu Privredne komore Srbije i Razvojne agencije Srbije na najvećem svetskom sajmu hrane i pića „GulFood” u Dubaiju, koji je okupio više od 5.000 izlagača iz 186 zemalja sveta.

Sudeći po velikom interesovanju potencijalnih kupaca i distributera za proizvode „Nektara” očekuje se uspešan ulazak proizvoda srpske kompanije na nova daleka tržišta Ujedinjenih Arapskih Emirata i Afrike.

Komercijalni direktor „Nektar grupe”, Milan Radoš, kaže da kompanija sada izvozi u preko 60 zemalja širom sveta, a želja joj je da u narednim godinama taj broj bude 100 zemalja.

Naglašava da je strateško opredeljenje kompanije izlazak na daleka tržišta i na dalje širenje i osvajanje tržišta Afrike, UAE, Srednjeg i Bliskog istoka i stoga ulaže posebne napore u nastupe na najvećim svetskim sajmovima na kojima pored velikog „Nektar”, „Fruktal”, „Heba” portfolija predstavlja i brojne inovacije.

„Sajam za nas je bio više nego uspešan. Realizovali smo veliki broj bilateralnih sastanaka sa potencijalnim kupcima i distributerima iz svih krajeva sveta. Najviše konkretnih dogovora napravljeno je sa kupcima iz Afrike, Indije, UAE, Omana, Indije i Malezije. Nakon sajma se nadamo daljoj konkretizaciji započetih dogovora”, navodi Radoš, prenosi Tanjug.

Trendovi u industriji robe široke potrošnje koja se brzo prodaje (FMCG) u ovom delu sveta, kaže, idu ka organskim proizvodima, proizvodima sa raznim funkcionalnim dodacima, ali i fuziji različitih kategorija.

„Kako smo najveći proizvođač sokova u Jugoistočnoj Evropi, imali smo šta da ponudimo u svim segmentima. Iskoristili smo priliku da predstavimo naš širok portfolio od preko 30 brendova u hrani i piću, ali i da kroz prezentaciju inovacija u sokovima i vodi ispratimo trendove koji su prisutni i na ovim dalekim tržištima”, dodaje Radoš.

Veliko interesovanje „Nektar” je zabeležio, prema njegovim rečima, sa „Life 100%” organskim, kao i proizvodima od domaćeg pasiranog paradajza pod brendom „Tomatello”.

Komеntari2
5193e
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Sinisa Stojcic
Imamo najbolje sokove, ali reklamiramo i prodajemo Koka Kolu
dipl. agronom
Da li su nacinjeni bilateralni kontakti sa Republikom Palau,sa Burundijem...? Uzgredno pitanje : ...u kojoj meri,kao sirovinu,koristite vocne koncentrate,koji se kupuju na svetskim berzama...? Za proizvod Tomatelo,sve pohvale...

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja