nedelja, 15.12.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 22:03

Domaći sokovi na tržištu Ujedinjenih Arapskih Emirata i Afrike

ponedeljak, 25.02.2019. u 14:59
(Фото ЕПА / ALI HAIDER)

Kompanija „Nektar” predstavila je svoje proizvode na štandu Privredne komore Srbije i Razvojne agencije Srbije na najvećem svetskom sajmu hrane i pića „GulFood” u Dubaiju, koji je okupio više od 5.000 izlagača iz 186 zemalja sveta.

Sudeći po velikom interesovanju potencijalnih kupaca i distributera za proizvode „Nektara” očekuje se uspešan ulazak proizvoda srpske kompanije na nova daleka tržišta Ujedinjenih Arapskih Emirata i Afrike.

Komercijalni direktor „Nektar grupe”, Milan Radoš, kaže da kompanija sada izvozi u preko 60 zemalja širom sveta, a želja joj je da u narednim godinama taj broj bude 100 zemalja.

Naglašava da je strateško opredeljenje kompanije izlazak na daleka tržišta i na dalje širenje i osvajanje tržišta Afrike, UAE, Srednjeg i Bliskog istoka i stoga ulaže posebne napore u nastupe na najvećim svetskim sajmovima na kojima pored velikog „Nektar”, „Fruktal”, „Heba” portfolija predstavlja i brojne inovacije.

„Sajam za nas je bio više nego uspešan. Realizovali smo veliki broj bilateralnih sastanaka sa potencijalnim kupcima i distributerima iz svih krajeva sveta. Najviše konkretnih dogovora napravljeno je sa kupcima iz Afrike, Indije, UAE, Omana, Indije i Malezije. Nakon sajma se nadamo daljoj konkretizaciji započetih dogovora”, navodi Radoš, prenosi Tanjug.

Trendovi u industriji robe široke potrošnje koja se brzo prodaje (FMCG) u ovom delu sveta, kaže, idu ka organskim proizvodima, proizvodima sa raznim funkcionalnim dodacima, ali i fuziji različitih kategorija.

„Kako smo najveći proizvođač sokova u Jugoistočnoj Evropi, imali smo šta da ponudimo u svim segmentima. Iskoristili smo priliku da predstavimo naš širok portfolio od preko 30 brendova u hrani i piću, ali i da kroz prezentaciju inovacija u sokovima i vodi ispratimo trendove koji su prisutni i na ovim dalekim tržištima”, dodaje Radoš.

Veliko interesovanje „Nektar” je zabeležio, prema njegovim rečima, sa „Life 100%” organskim, kao i proizvodima od domaćeg pasiranog paradajza pod brendom „Tomatello”.


Komentari2
5065d
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Sinisa Stojcic
Imamo najbolje sokove, ali reklamiramo i prodajemo Koka Kolu
dipl. agronom
Da li su nacinjeni bilateralni kontakti sa Republikom Palau,sa Burundijem...? Uzgredno pitanje : ...u kojoj meri,kao sirovinu,koristite vocne koncentrate,koji se kupuju na svetskim berzama...? Za proizvod Tomatelo,sve pohvale...

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja