ponedeljak, 21.10.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 15:27

Mihajlovićeva na deonici Ub-Lajkovac – radnika nema

utorak, 26.02.2019. u 20:06
(Фото Танјуг)

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture danas je nenajavljeno obišla radove na jedinoj nedovršenoj deonicu na Koridoru 11 od Uba do Lajkovca, ali gotovo nikoga nije zatekla.

Na ovoj deonici zbog propusta izvođača ponovo se gradi 2,5 kilometara auto-puta, ali na 13 lokacija na kojima treba da se izvode radove, radnika i radova gotovo da nije bilo.

Glavni izvođač na ovoj deonici je kineska kompanija „Šangdong”, podizvođač je „Energoprojekt”, nadzor „Koridori Srbije”, a projektantski nadzor Institut CIP.

„Danas se radi na svim gradilištima, radi se na istočnom i južnom kraju Koridora 10, ali nema radova na deonici Ub-Lajkovac i to je neprihvatljivo! Obišli smo 13 lokacija i zatekli jedan bager i jedan kamion. Zbog nemara prethodnih izvođača sada ponovo moramo da gradimo ovaj deo auto-puta, a danas vidimo da na gradilištu nema nikog”, istakla je Mihajlovićeva.

Potpredsednica Vlade je dodala da će hitno kontaktirati s ambasadorkom NARODNE Republike Kine kako bi joj pomogla da kineska kompanija „Šangdong” ubrza radove na ovoj deonici, prenosi Tanjug.

„U pitanju je novac građana Srbije koji trošimo za gradnju ovog auto-puta i mora da se radi 24 sata. Ako danas može da se radi u Grdelici, onda može i mora i ovde”, rekla je ona, navodi se u saopštenju iz njenog kabineta.

Mihajlovićeva je istakla da tokom januara i jakih mrazeva nije bilo moguće raditi, ali da danas nema nijednog razloga da se radovi ne izvode.

Deonica Ub-Lajkovac duga je ukupno 12,5 km.

Zbog velikih propusta izvođača ponovo mora da se izgradi 2,5 kilometara, a vrednost radova na sanaciji ovog dela je 1,2 milijarde dinara.

Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture podnelo je krivične prijave protiv svih odgovornih lica na ovoj deonici.


Komentari13
88d3b
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Gradjanin X
Nece ljudi da rade za dzabe. drzava dala deo para a ostalo ocekuje da rade na ler. Nekad je neki put radio jedno preduzece i to je to. Danas neki tenderi ,komisije ,projekti sa vise strana, podizvodjaci ,izvidjaci... sve u svemu malverzacija i lopovluk. To bi jedni putevi uzice zavrsili 3x do sada. Al dzaba nam sve i nema nam spasa. Prosto smo takvo podrucje,kao Bosna. Nikad reda i prosperiteta.
Džon Smartfon
U Nemackoj, u zavisnosti od terena, kilometar autoputa kosta izmedju 6 i 10 miliona evra - pa cak do 100 miliona! U Berlinu su 3,5 km autoputa kostali 320 miliona evra zbog zastite okolisa (izolacioni zvucni zidovi i kojesta ostalo). Srbija bi htela autoputeve u stilu "sve za jedan evro". Onda se narod cudi da asfalt puca pre pustanja u promet...
Zoran
Još jedan koji je dobro obavešten sa pseudonimom! Svaka čast na hrabrosti...
Preporučujem 7
Boris
"2,5 kilometra = 1,2 milijarde", neverovatno, za Nadrealiste...
Nikola
Случајно се ту затекла и новинарска екипа која је обавила интервју. А иначе деоница кроз грделичку клисуру ће бити пуштена до краја 2018. године.
Nikola Nesic
Prosto je neverovatna sprega politikantstva, diletantizma i propagande koja i dalje prolazi u ovoj našoj zemlji. Danas su građevinski radovi dovedeni do perfekcije u smislu pripreme, finasiranja, nadzora i izvođenja, da ova priča o obilasku, nenajavljenom, ministarke je gotovo smešna. Kao kada bi se preko brda nadvikivali i potom prigovarali da vas komšija ne čuje. Pa koristite telefon dođavola. Ako investitorski nadzor ne vidi i ne evidentira da se radovi ne izvode, nema potrebe da ministarka gubi vreme i vozika se tamo amo. Znači da je situacija još gora, jer neko koga je postavila država da kontroliše radove i izveštava o tome laže sve u nizu, do investitora. Sa obzirom na količinu novca radi se o krivičnom delu. Međutim naši političari ovo predstavljaju kao da su sve sami smislili, pronašli propust, iz svog džepa platili, nadziru i informišu da ništa ne valja. Razumnom čoveku bi bilo jasno da su upravo oni, političari ovde višak, jer ceo svet ovo radi uspešno bez njih, sem kod nas.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja