petak, 19.04.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 18:18

Registracija traktora i mopeda svake godine

Autor: A.B.sreda, 20.03.2019. u 08:29
И стари трактори мораће на редовну регистрацију (Фото Д. Јевремовић)

Od 3. aprila prestaje da važi trajna registracija za mopede i traktore. Nakon tog datuma, svi mopedi i traktori moraće da imaju standardnu registraciju i da je obnavljaju svake godine, prenosi sajt „Polovni automobili”.

Kako se navodi, u aprilu prošle godine stupio je na snagu izmenjen Zakon o bezbednosti saobraćaja, pa je vlasnicima mopeda i traktora sa trajnom registracijom ostavljeno godinu dana da uzmu nove tablice (da obave standardnu registraciju).

Registracija se produžava svake godine, što znači da moped i traktor moraju da prođu tehnički pregled (ista pravila kao za automobile). Sve mora da bude ispravno i bez izmena ili dodataka, kad je reč o svetlima, upravljaču i drugim delovima – isključivo po fabričkim specifikacijama.

Sajt navodi i da su u policiji potvrdili da trajne potvrde o registraciji uskoro prestaju da važe:

„Na osnovu odredbe člana 351, stav devet Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima, potvrde o registraciji vozila na motorni pogon izdate za radnu mašinu, motokultivator, bicikl sa motorom i potvrda o registraciji traktora namenjenog za obavljanje poljoprivrednih radova i priključno vozilo koje vuče ovaj traktor prestaju da važe nakon isteka jedne godine od dana stupanja na snagu Zakona o izmenama i dopunama Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima, odnosno 3. aprila 2019”, navodi se u odgovoru MUP-a.


Komentari29
9b67e
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Francesco
Čuj sad "patriJota" i domaćih poljoprivrednika kako se hvataju zapadnih aršina. Pa dobro odlučite se već jednom koji paket mera želite da preuzmete, zapadni ili istočni. Odlučite se po kojim pravilima hoćete da živite i prestanite sa balkanskim licemerjem. Što se mene tiče podržavam predlog o registraciji. Što se mene tiče vreme je da se popiše sva poljoprivredna mehanizacija i da se kao takva oporezuje.
triwun
Nema ništa od ovog zakona ,80 posto traktora će ostati neregistrovano .Policija će morati da mobiliše još 50000 policajaca da juri seljake po njivama i atarskim putevima!Zakonodavac treba prvo da razmisli pre nego što donese ovakve glupe i neostvarljive zakone !
Boki leskovac
Put leskovac vucje iz tursko doba jos uvek je granitna kocka neverujem da ce da je zamene u ovom veku ali zato moraju traktori da se registruju svake godine to je prioritet
Boki leskovac
Po meni je ovo uzimanje para od sirotinju i seljake briga njih za nase zivote vazan im je suficit u buđzetu uvode evropske zakone a plata 250e ovo moze samo u srbiji
Nikola Vidojevoc
U Evropskoj uniji voze motocikle do 125 kubika sa B kategorijom.Zasto to ne dozvole ovde?

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja