utorak, 11.08.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
utorak, 26.03.2019. u 14:15

Kakvi su kadrovi potrebni za četrvtu industrijsku revoluciju

(Фото НИС)

NIS je petu godinu zaredom sa kolegama podelio međunarodno iskustvo u oblasti upravljanja ljudskim resursima. To je bila prilika da se više od 250 stručnjaka za ljudske resurse iz zemlje i sveta okupi na jednom mestu i diskutuje o izazovima razvoja i motivacije zaposlenih i novim trendovima poslovanja koje donosi vreme četvrte industrijske revolucije. Jedan od glavnih zaključaka međunarodne konferencije održane u Beogradu u organizaciji kompanije NIS Gasprom njeft je transformacija ljudskih resursa u ljudski kapital kao jedan od ključnih elemenata održivog razvoja i dugoročnog uspeha biznisa.

Konferencije koje organizuje NIS, kao jedan od najvećih i najpoželjnijih poslodavaca u Srbiji, imaju za cilj širenje ejč-ar zajednice i deljenje inspirativnih ideja i svetskih praksi. Tako je ove godine NIS u futurističkom ambijentu okupio vodeće regionalne stručnjake, brojne predstavnike biznisa i iskusne konsultante iz međunarodnih kompanija.

Cilj ovog okupljanja bio je da se zajedno „izgradi drvo organizacione strukture koja će podržati sve promene” koje inicira savremeno poslovanje, „posadi seme za razvoj sposobnosti zaposlenih budućnosti“ i „iskoristi plodno tlo za uspeh digitalnih procesa“ u korist zaposlenih.

Prisutnima su se obratili i Kiril Tjurdenjev, generalni direktor NIS-a, kao i Alisa Evsina, ejč-ar direktor NIS-a. Tjurdenjev je ukazao da živimo u vremenu velikih promena, kada tehnologije utiču na sve aspekte našeg života.

„Danas u najvećem broju slučajeva, novac nije glavni pokretač za ljude da se pridruže nekoj organizaciji. To je sada zainteresovanost za posao, fleksibilnost organizacije, mogućnost da se radi sa interesantnim ljudima. To je sada nešto što mlade profesionalce motiviše da se pridruže nekoj kompaniji. Morate da zadržite te mlade i kvalitetne ljude u svojoj organizaciji da bi dali dobar rezultat. To je zadatak za ejč-ar menadžere – da znaju potrebe kompanije, kakvi stručnjaci su joj potrebni sada, a kakvi u budućnosti, kako privući i zadržati ove ljude, kako ih motivisati”, naglasio je Tjurdenjev.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja