utorak, 11.08.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
petak, 29.03.2019. u 13:15 Toma Todorović

Novih 12 avio-linija sa niškog aerodroma

Od 1. jula ove godine sa Aerodroma „Konstantin Veliki“ uvode se avio-linije do gradova u Nemačkoj, Švedskoj, Austriji, Mađarskoj, Italiji, Sloveniji i Crnoj Gori
(Пиксабеј)

 

Niš – Niš će se sve više razvijati jer je pomoć državnog rukovodstva ovom gradu svakodnevna i sve veća. Ovo je juče na konferenciji za novinare u niškoj Gradskoj kući rekao gradonačelnik Niša, Darko Bulatović, povodom najnovije odluke vlade, donete prekjuče, o proglašenju linija od javnog interesa u vazdušnom saobraćaju.

– Vlada je donela odluku da se organizovanjem novih avio-linija Niš pomogne u ekonomsko-privrednom, turističkom i razvoju u svakom drugom pogledu, kao i da se omogući najkraća, najbrža i najjeftinija veza naših sunarodnika, koji žive u dijaspori, sa zavičajem. To je bez sumnje najbolji odgovor svim zlonamernim i skepticima, koji su posle preuzimanja niškog aerodroma od strane države neprestano govorili o gašenju i zatvaranju naše vazdušne luke. Sa Aerodroma „Konstantin Veliki“ od sredine ove godine  organizovaće se saobraćaj na 12 novih linija, koje su proglašene javnim interesom. Reč je o linijama do Frankfurta, Nirnberga, Hanovera, Karlsruea i Fridrihshavena u Nemačkoj, Salcburga u Austriji, Geteborga u Švedskoj, Rima i Bolonje u Italiji, kao i do glavnog grada Mađarske Budimpešte, Ljubljane u Sloveniji i Tivta u Crnoj Gori. Naša kancelarija za ekonomski razvoj KLER uradila je studiju, koju je uoči svoje odluke usvojila i prihvatila Vlada Srbije. Istom odlukom redovan avio-saobraćaj, i to najmanje dva puta sedmično, do svih ovih destinacija obavljaće se u naredne četiri godine – od 1. jula ove do 30. juna 2023. godine, osim linije Niš–Tivat na kojoj će avioni saobraćati narednih godina samo tokom glavne turističke sezone – rekao je niški gradonačelnik.

Gradonačelnik Niša, Bulatović, i gradski većnik zadužen za privredu, Mihajlo Zdravković, istakli su da se na svim sadašnjim avio-linijama sa niškog aerodroma nesmetano i bez ikakvih promena nastavlja prevoz putnika do Bratislave, Milana, Berlina, Memingena i Dortmunda, Stokholma, Beča, Bazela i Ciriha.

Inače, kako je za „Politiku” potvrdio v. d. direktora niškog aerodroma, Dušan Knežević, rezultati poslovanja ovog preduzeća u prva tri meseca ove godine su veoma dobri, ali je došlo do manjeg smanjenja putnika u odnosu na isti period prošle godine.

– Razlog tome su dve u međuvremenu ukinute linije – od Niša do Ajndhovena, koja je prestala sredinom prethodne godine, i za Malme, na kojoj avioni ne saobraćaju od 7. januara ove godine. Na svim ostalim avio-linijama ostvaruju se istovetni, čak i nešto bolji, rezultati nego u istom periodu prošle godine. Očekujemo da će se, budući da se kroz dvadesetak dana, od 17. aprila, opet uspostavlja linija Niš–Malme, nastaviti sa dobrim, a od 1. jula, kada budu proradile i linije od javnog interesa, mnogo boljim i uspešnijim rezultatima, rekao je Knežević.

Komentari14
b8ba0
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Deki
Odličan plan Vlade Srbije. U sljedećih pet godina će Vlada Srbije da investira ili subvencioniše niški aerodrom. Ako broj putnika raste iz godine u godinu...onda poslije 5 godina država nađe strategijskog partnera i ustupi aerodrom u Nišu po sličnim uslovima kao i Aerodrom u Beogradu (koji je bio odličan poslovni potez). Ne samo da će država da povrati uloženi novac nego i da zaradi. Plus, što će konsecionar morati da uloži u infrastrukturu...i da vrati aerodrom Srbiji poslije 25 god. Uzto, niški aerodrom će postati vodeći aerodrom u tom regionu,...Ko u ovome nevidi poslovni uspijeh ja neznam onda šta vidi.
Beogradjanin Schwabenländle
Ви сте велики сањар, да не кажем фантаст. Или како написа господин артиљерац, благо Вама.
артиљерац
Благо вама.
dragan dragan
Kriterijum je samo jedan a to je broj putnika za kompaniju i aetodtom.Sve oszalo je foliraza. Zasto subvencije. Air Serbia nema avion sa 100 mesta. jos uvek lete 737-300 i stari ATR- ovi. Kompamija nema avione u vlasnistvu. Za neke gradove nije jasno koji to drzavni interes.
сивошевић
Браво Зоки..прешо на ћирилицу! То Србине у туђини
Zoran
Ма не секирај се за мене...ја могу и овако и онако...него деца наша...ја сам стар...па може све...мене да избаце из колсека не може нико у овим годинама. Ал деца...то је пробелм...наше смо ишчупали, али и само хтело да зна српски, ћирилицу...да прича без нагласка, да иде у Србију... Ал ја овакве као ми у Америоци и шире, не знам ни једног. Не 'фалим се, али не знамо.
Ostoja Marić
Kriju ugovor o koncesiji aerodroma u BG, zato što ugovor predvidja ograničenje razvoja aerodroma u NI, da bi Vansi što više zaradio. A ovim nam bacaju prašinu u oči.
miki
Zasto do Tivta?.Pa vec par godina kako preko milion Srba ljetuje u Grckoj,zar ne?! Zar nije bilo logicnije da imamo bar u ljetnom periodu cartere za Atinu,Solun i ostrva da se rastereti beogradski aerodrom a i letovi su iz Nisa sigutno jeftiniji.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja