subota, 14.12.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 11:11

Novih 12 avio-linija sa niškog aerodroma

Od 1. jula ove godine sa Aerodroma „Konstantin Veliki“ uvode se avio-linije do gradova u Nemačkoj, Švedskoj, Austriji, Mađarskoj, Italiji, Sloveniji i Crnoj Gori
Autor: Toma Todorovićpetak, 29.03.2019. u 13:15
(Пиксабеј)

 

Niš – Niš će se sve više razvijati jer je pomoć državnog rukovodstva ovom gradu svakodnevna i sve veća. Ovo je juče na konferenciji za novinare u niškoj Gradskoj kući rekao gradonačelnik Niša, Darko Bulatović, povodom najnovije odluke vlade, donete prekjuče, o proglašenju linija od javnog interesa u vazdušnom saobraćaju.

– Vlada je donela odluku da se organizovanjem novih avio-linija Niš pomogne u ekonomsko-privrednom, turističkom i razvoju u svakom drugom pogledu, kao i da se omogući najkraća, najbrža i najjeftinija veza naših sunarodnika, koji žive u dijaspori, sa zavičajem. To je bez sumnje najbolji odgovor svim zlonamernim i skepticima, koji su posle preuzimanja niškog aerodroma od strane države neprestano govorili o gašenju i zatvaranju naše vazdušne luke. Sa Aerodroma „Konstantin Veliki“ od sredine ove godine  organizovaće se saobraćaj na 12 novih linija, koje su proglašene javnim interesom. Reč je o linijama do Frankfurta, Nirnberga, Hanovera, Karlsruea i Fridrihshavena u Nemačkoj, Salcburga u Austriji, Geteborga u Švedskoj, Rima i Bolonje u Italiji, kao i do glavnog grada Mađarske Budimpešte, Ljubljane u Sloveniji i Tivta u Crnoj Gori. Naša kancelarija za ekonomski razvoj KLER uradila je studiju, koju je uoči svoje odluke usvojila i prihvatila Vlada Srbije. Istom odlukom redovan avio-saobraćaj, i to najmanje dva puta sedmično, do svih ovih destinacija obavljaće se u naredne četiri godine – od 1. jula ove do 30. juna 2023. godine, osim linije Niš–Tivat na kojoj će avioni saobraćati narednih godina samo tokom glavne turističke sezone – rekao je niški gradonačelnik.

Gradonačelnik Niša, Bulatović, i gradski većnik zadužen za privredu, Mihajlo Zdravković, istakli su da se na svim sadašnjim avio-linijama sa niškog aerodroma nesmetano i bez ikakvih promena nastavlja prevoz putnika do Bratislave, Milana, Berlina, Memingena i Dortmunda, Stokholma, Beča, Bazela i Ciriha.

Inače, kako je za „Politiku” potvrdio v. d. direktora niškog aerodroma, Dušan Knežević, rezultati poslovanja ovog preduzeća u prva tri meseca ove godine su veoma dobri, ali je došlo do manjeg smanjenja putnika u odnosu na isti period prošle godine.

– Razlog tome su dve u međuvremenu ukinute linije – od Niša do Ajndhovena, koja je prestala sredinom prethodne godine, i za Malme, na kojoj avioni ne saobraćaju od 7. januara ove godine. Na svim ostalim avio-linijama ostvaruju se istovetni, čak i nešto bolji, rezultati nego u istom periodu prošle godine. Očekujemo da će se, budući da se kroz dvadesetak dana, od 17. aprila, opet uspostavlja linija Niš–Malme, nastaviti sa dobrim, a od 1. jula, kada budu proradile i linije od javnog interesa, mnogo boljim i uspešnijim rezultatima, rekao je Knežević.


Komentari14
69c2b
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Deki
Odličan plan Vlade Srbije. U sljedećih pet godina će Vlada Srbije da investira ili subvencioniše niški aerodrom. Ako broj putnika raste iz godine u godinu...onda poslije 5 godina država nađe strategijskog partnera i ustupi aerodrom u Nišu po sličnim uslovima kao i Aerodrom u Beogradu (koji je bio odličan poslovni potez). Ne samo da će država da povrati uloženi novac nego i da zaradi. Plus, što će konsecionar morati da uloži u infrastrukturu...i da vrati aerodrom Srbiji poslije 25 god. Uzto, niški aerodrom će postati vodeći aerodrom u tom regionu,...Ko u ovome nevidi poslovni uspijeh ja neznam onda šta vidi.
Beogradjanin Schwabenländle
Ви сте велики сањар, да не кажем фантаст. Или како написа господин артиљерац, благо Вама.
Preporučujem 3
артиљерац
Благо вама.
Preporučujem 7
dragan dragan
Kriterijum je samo jedan a to je broj putnika za kompaniju i aetodtom.Sve oszalo je foliraza. Zasto subvencije. Air Serbia nema avion sa 100 mesta. jos uvek lete 737-300 i stari ATR- ovi. Kompamija nema avione u vlasnistvu. Za neke gradove nije jasno koji to drzavni interes.
сивошевић
Браво Зоки..прешо на ћирилицу! То Србине у туђини
Zoran
Ма не секирај се за мене...ја могу и овако и онако...него деца наша...ја сам стар...па може све...мене да избаце из колсека не може нико у овим годинама. Ал деца...то је пробелм...наше смо ишчупали, али и само хтело да зна српски, ћирилицу...да прича без нагласка, да иде у Србију... Ал ја овакве као ми у Америоци и шире, не знам ни једног. Не 'фалим се, али не знамо.
Preporučujem 10
Ostoja Marić
Kriju ugovor o koncesiji aerodroma u BG, zato što ugovor predvidja ograničenje razvoja aerodroma u NI, da bi Vansi što više zaradio. A ovim nam bacaju prašinu u oči.
miki
Zasto do Tivta?.Pa vec par godina kako preko milion Srba ljetuje u Grckoj,zar ne?! Zar nije bilo logicnije da imamo bar u ljetnom periodu cartere za Atinu,Solun i ostrva da se rastereti beogradski aerodrom a i letovi su iz Nisa sigutno jeftiniji.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja