četvrtak, 22.08.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 23:05

Autoput kroz Grdeličku klisuru biće spreman za saobraćaj do kraja aprila

ponedeljak, 01.04.2019. u 12:32
Радови се на овом делу Коридора 10 приводе крају (Фото Танјуг)

Kompanija Koridori Srbije završila je sve asfalterske radove na autoputu kroz Grdeličku klisuru a do kraja aprila se može očekivati završetak svih radova na ovoj zahtevnoj trasi autoputa, izjavio je direktor sektora za izgradnju Koridora Aleksandar Senić.

„Iako je danas 1. april, nije prvoaprilska šala. Koridori Srbije obaveštavaju javnost da su svi asfalterski radovi u Grdeličkoj klisuri završeni. Ostaje nam još da završimo galeriju na kosini 2 i opremanje tunela i s tim će trasa novog autoputa kroz Grdeličku klisuru biti spremna za puštanje u saobraćaj”, rekao je Senić, prenosi Tanjug.

On je rekao da je autoput kroz Grdeličku klisuru možda najzahtevniji građevinski poduhvat u ovom veku u Srbiji, podsetivši da je ona duga 26,3 kilometara, sa 33 mostovske konstrukcije, devet velikih potpornih konstrukcija i na desetine malih, a obuhvata i regulaciju reke u dužini od preko četiri kilometra.

Na ovom autoputu su petlje Predejane i Vladičin han, i dva velika tunela, od kojih je Manojle trenutno najduži u Srbiji.

„Jutros smo imali sastanke sa izvođačima koji rade na galeriji na kosini 2 i njihovo obećanje je da će do 20. aprila završiti sve radove na galeriji i samim tim će od 20. aprila galerija biti spremna za puštanje u saobraćaj. Osim galerije, imamo i elektro- mašinsko opremanje tunela, a obećanje izvođača radova je da će celokupno opremanje tunela biti završeno do kraja aprila”, rekao je Senić.

On je dodao da se očekuje da će do 30. aprila biti završeni svi radovi na trasi autoputa kroz Grdeličku klisuru, i da će posle toga trebati samo da se testira oprema, i ona će biti spremna za saobraćaj.


Komentari4
682a1
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Dijaspora
Da li je neko pitao naše stručnjake uopšte ( Sumraski fakultet - vodoprivreda; gradjevince i putare ) kad je ova deonica dizajnirana? Zašto seci brda i boriti se bujicama u vodom ( koja će i ovaj ružni beton oprati čim veća kisa padne) ? uz pametan dizajn; ukljucivanje ljudi koji znaju ovaj predeo i njegove bujice i prirodu - mogao je da se napravi put koji neće da se “smulji “ s prvom kišom , da se ne uništi reka i priroda ; Ali ... neko je doveo kineze ili koga već ( iz kog razloga? I koje su koristi ) ; naši stručnjaci su nekada gradili brane , puteve po belom svetu i zemlji ; i nisu svi otišli u beli svet ; i tamo je ostalo dobrih strucnjaka i poštenih ljudi - ali od pohlepnih i bez vizije ( samo lični interesi ) političara ( svi od 90ih pa do danas) ne mogu da dodju do izražaja; niko ih ne pita ništa ( jer možda ne želi da čuje stručni odgovor i istinu$ . Kiniski i belosvetski stručnjaci bolje znaju našu zemlju , teren , prirodu .. Urusice se zid ponovo ..šta će Zorana onda
Vlada
Juce sam prosao starom trasom puta .Ono sto me brine i sto kao laik vidim je masivno brdo sa desne strane novog puta i onaj potporni zid, obnovljen,sve lepo izgleda ali sile prirode ce se jednog dana opet obrusiti i samleti potporu koja izgleda ko igracka naspram brda.Prodjite,..vidite..srecno!
Mihailo Vuković
Politika bi trebalo da objavi fotografije auto puteva i mostova koje su Kinezi izgradili u Nepalu , Pakistanu i 42 km. preko mora , da bi mnogi shvatili šta je zaista zapanjujuće teško . A to što Kineski izvođači kasne sa izvođenjem radova jedino u Srbiji , trebalo bi neko ovdašnji da odgovara .
dipl. agronom
Veoma iscrpno obecanje,zivimo za novi datum svecanog otvaranja,ove najteze deonice za graditelje, u Evropi...!!

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja