ponedeljak, 27.05.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 09:24

Potpisani ugovori o kupovini 244 autobusa za GSP

Prvi je ugovor o isporuci 70 novih niskopodnih solo autobusa gradskog tipa sa oznakom „Prositi” 12 proizvođača „BMC” iz Turske, a drugi ugovor o isporuci 174 nova niskopodna solo autobusa gradskog tipa kompanije „Higer” iz Kine
četvrtak, 25.04.2019. u 14:29
Стижу нова возила за градски превоз (Фото Д. Жарковић)

U GSP „Beograd” danas su potpisana dva ugovora o nabavci ukupno 244 nova autobusa, a zamenika gradonačelnika Beograda Gorana Vesića kaže da je to najveća nabavka autobusa u poslednjih nekoliko decenija u srpskoj prestonici.

Prvi je ugovor o isporuci 70 novih niskopodnih solo autobusa gradskog tipa sa oznakom „Prositi” 12 proizvođača „BMC” iz Turske, a drugi ugovor o isporuci 174 nova niskopodna solo autobusa gradskog tipa kompanije „Higer” iz Kine.

„Danas je veliki dan za GSP 'Beograd', veliki dan za javni prevoz u Beogradu. Danas smo potpisali dva ugovora na osnovu kojih će to preduzeće tokom ove godine, u narednih pet meseci, dobiti 244 nova autobusa. To je najveća pojedinačna nabavka autobusa koja se desila u poslednjih nekoliko decenija u Beogradu”, rekao je Vesić.

Dodao je da je veoma srećan zbog nabavke i što je održao svoje obećanje da će ove godine GSP „Beograd” obnoviti svoj vozni park i dobiti 244 nova autobusa.

„Prilikom organizovanja ove nabavke insistirali smo da autobusi budu što pre u Beogradu s obzirom na stanje u kojem se nalazi gradski prevoz”, istakao je Vesić.

Zbog toga je nabavka podeljena u dva dela, naveo je i pojasnio da će 70 autobusa turske kompanije „BMC” iz Izmira biti isporučeni u narednih 60 dana i da će stizati sukcesivno, dok je rok za isporuku 174 autobusa kineske kompanije „Higer” 160 dana.

„Oni će takođe stizati sukcesivno i nadamo se da ćemo do septembra imati većinu ovih autobusa na ulici što nam je bio cilj kako bi građanima pružili bolji kvalitet javnog prevoza”, rekao je Vesić.

Vršilac dužnosti direktora GSP „Beograd” Radiša Momčilović je rekao da nabavka novih autobusa ima strateški značaj jer će se stvoriti uslovi da to preduzeće u narednom periodu ostvaruje znatno više kilometara u saobraćaju, odnosno znatno veći prihod od osnovne delatnosti, a to je javni gradski prevoz u Beogradu.

„GSP Beograd od 1. januara ima novi model ugovora sa osnivačem prema kome naš prihod isključivo zavisi od broja ostvarenih kilometara u saobraćaju”, rekao je on.

Istakao je da će novim autobusima biti značajno poboljšan kvalitet prevozne usluge u gradu, te da će samim ti i korisnici javnog prevoza biti zadovoljniji.

Predsednik Izvršnog odbora lizing kuće „S-Leasing” Bojan Vračević je rekao da zadovoljstvo biti partner u projektima koji doprinose kvalitetu i poboljšanju kvaliteta života građana Beograda i cele Srbije.

„Ovo je sigurno jedan od takvih projekata. Čestitam Gradu Beogradu na novim autobusima i nadam se da ćemo imati prilike još da sarađujemo na zadovoljstvo građana”, dodao je on, prenosi Tanjug.

Zamenik direktora Odeljenja za inostrano tržište kineske kompanije „Higer” Zhang Hui je rekao da je ta firma jedan od najvećih proizvođača autobusa u svetu i da ima 5.000 zaposlenih, te da je čast što su odabrani za nabavku autobusa za GSP „Beograd”.

„Daćemo sve od sebe da obezbedimo najbolje moguće autobuse za građane Beograda”, istakao je on.

 


Komentari15
0a1a6
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Vid
Osećam se prevarenim u svojim nadanjima da ća postojeća vlast u Beogradu ispoštivati krilaticu "Kupujmo domaće"-u ovom slučaju Ikarbusove autobuse. Preinačite svoje odluke.
svetozar krulj
Nesa me je zbunio - ako Ikarbus ne postoji-razumem uvoz .Ali,ako Ikarbus postoji izrada autobusa,makar da je samo montaza tudjih,korisna bi bila za Srbiju jer bi Ikarbus bio zaposlen,porez i plate bi ostali u Srbiji,servisiranje,proizvodnja i nabavka rez.delova -pa i od toga -prihodi bi ostali u Srbiji-duzi radni staz dovodi do usavrsavanja i vece produktivnosti a i po,,rangu,,takav rad je visi od rada u nekim,,premiranim,, inostranim/domacim fabrikama. 244 gradska autobusa -velik je to posao za svakog proizvodjaca?!A,mozda bi to uz upornu potragu Ikarbusa predstavilo kao vrednog kooperanta vecim fabrikama?!
mare
Ove autobuse sam video na youtube-u i prepoznao da ih ima par nasih privatnih autoprevoznika i koristi po Bgu, i mogu reci da su jeziv krsh. Prethodna vlast je nabavila poljske Solaris autobuse koji su odlicni, ne znam sto je bio problem da nabave iste od istog proizvodjaca kad su iskustva sa njima nas kao putnika odlicna! Nek se i ugrade vesici i ostali samo da sa se vozimo ko normalan svet...ovako dobijamo nove krsheve.
Aleksandar Mihailović
Prestanite više da uništavate proizvodnju u Srbiji, veliki ste demagozi. Ubeđivali ste Putina da uveze 10.000 "Fiata" iz KG, kumili, molili, "plakali", a onda 700-1.000 automobila MUP kupuje od "Škode". Ministar se pravda time da je za iste pare dobijeno nekoliko automobila više. Zašto onda i Rusija ne bi uzela iste i dobila na desetine automobila više? "Ikarbus" Vam je bio glavni za medijsku propagandu prošlih izbora, zalepili ste na njega i znak "Mercedesa", ubeđivali narod kako ćemo da osvojimo svet, najveći je to proizvođač autobusa u JI Evropi, a ono, ništa ne valjaju jer gradske vlasti kupuju autobuse negde drugo. Ubeđujete narod da letuje u Srbiji, dajete im vaučere od 40 i nešto evra, a Vi letujete i na po 10.000km od Srbije. Bajke o "zlatnom dobu", ali za Vas, su pročitane, naučene napamet, jasne su sve poruke, te je vreme da prestanete da se nedomaćinski i neodgovorno ponašate i zbog Vašeg komfora terorišete penzionere i mlade porodice sa bankarskim kreditoklopkama.
milan
Sto ne kupe onaj autobus sto je napravljen u Beobusu , na koji je Aleksandar Vucic stavio znak Mercedesa i rekao " Pravicemo ovakve autobuse i izvoziti u ceo svet. Nazalost napravljen je zamo jedan i nema ga. Za svet mozemo da pravimo kablove i izvozimo a ozbiljne zemlj ce da prave autobuse..
Banovo brdo
Beobus ne pravi autobuse. Beobus ih kupuje i šalje na neke linije javnog transporta.
Preporučujem 1

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja