četvrtak, 27.06.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 09:59

U iščekivanju nove mladosti

Autor: Dejan Aleksićutorak, 07.05.2019. u 09:40
(Фото: Д. Алексић)

Dok je bio u funkciji, mnogi Beograđani su ga mešali sa Starim savskim mostom jer i on u svom nazivu ima predznak stari. Od prošlog leta, kada je zatvorena Glavna železnička stanica, izgubio je ulogu koju je imao decenijama – glavne železničke arterije nad Savom u Beogradu. Stari železnički most, više puta rušen i obnavljan, trenutno tako tavori u senci obližnjeg, mlađanog naslednika.

Ali, nemi svedok istorije srpskih železnica i našeg glavnog grada ne bi trebalo da ode u staro gvožđe. On bi, ako nadležni ne odustanu od toga, trebalo da doživi novu mladost. Plan je da Stari železnički most koji je u Beogradu bio prva železnička veza preko reke, postane pešačko-biciklistička saobraćajnica. Na njemu će biti punktovi sa vidikovcima i mestima gde će ljudi moći da se osveže i popiju kafu. Restauriraće se i osvetliti i postaće nova atrakcija grada. Tako su barem, prošlog leta, uveravali nadležni.


Komentari6
ff2d3
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Mihailo Šterić
Razmotriti mogućnost prelaska jedne od budućih linija metroa, ukoliko je moguće uklopiti trasu sa predviđenim sadržajem na obe obale.
dzordz
beogradu treba bar dva pesacko biciklisticka mosta, jeftini su a lepi, i brzo se grade. ovo je most koji je svoje odsluzio. dati ga nekom gradu kome treba, negde npr preko morave od kraljeva do krusevca, gde nedostaje mostova
Владимир В
Овај мост, ТОЛИКО НИСКО НАД САВОМ, онемогућава пловилима са једрима да се крећу речним током. Погледајте марине крај Аде Циганлије, Небојшине куле - било где у Београду и Земуну.. Једара нема, сва пловила крећу се на моторни погон. Тужно, ружно и нееколошки.
Samo da pitam
Kakve veze to ima sa ekologijom?
Preporučujem 2
vlada
Ide u staro gvozdje za male pare. Odavno je trn u oku,zbog visine, u preiodu visokog vodostaja ometa plovidbu rekom Savom. Zasto mozak zamarati i koristiti nesto sto vec postoji kada je lakse srusiti. Beograd vapi za mostovima...ali?
geras
ovi se moraju što pre (to bolje) zaustaviti . ovo ludilo sa brzinskim i nasilnim pretvaranjem, do pre par godina lepog grada, u seljobersku turističku atrakciju nema kraja .

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja