sreda, 02.12.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
petak, 10.05.2019. u 14:36

Autoput Beograd–Zrenjanin neće ići kroz zemljište Al Dahre

(Фото Бета/Влада Србије)

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije Zorana Mihajlović izjavila je danas da se autoput od Beograda do Zrenjanina neće graditi na zemljištu kompanije Al Dahra, koja je vlasnik PKB-a, i dodala da još nije poznata nova trasa tog puta.

Odgovarajući na pitanje novinara, Mihajlovićeva je navela da projektno-tehnička dokumentacija za taj put još nije završena, zato što tender koji je Pokrajina Vojvodina raspisala nije uspeo, ali da je bez obzira na to, odluka da se autoput Beograd-Zrenjanin gradi.

„U Vladi Srbije postoji rešenje o radnoj grupi s kineskom kompanijom 'Šan dongom' o tome da se radi na projektu izgradnje puta između Beograda i Zrenjanina. Nama treba autoput, čekamo da se raspiše novi javni poziv i da se razgovara o trasi”, rekla je ministarka, preneo je Tanjug.

Prema njenim rečima, postoje razmišljanja unutar Ministarstva o tome kuda bi se kretala trasa, ali nije želela da precizira, dok, kako je rekla, oni koji budu dobili posao na tenderu ne budu dali predloge Vladi Srbije o trasi.

Upitana kako će se izbeći zemljište Al Dahre, Mihajlovićeva je odgovorila da „ne može autoput ići istom trasom kuda trenutno ide put do Zrenjanina i da neće prolaziti kroz zemljište Al Dahre”.

„Ima ideja, ali ne bi bilo u redu da ih izlažem sada da ne bih napravila problem. Bolje da sačekamo stručnjake. Mislim da ljudi koji se time bave treba da daju predloge. Sigurno znam i svi su rekli, autoputu treba mnogo traka i pored samog autoputa prostor, to ne može biti prostor kroz zemljište koje je kupila Al Dahra”, naglasila je Mihajlović.

Komentari6
d9e29
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Лазар С. Поповић
Цела Србија а посебно Београд, загушени су аутомобилима, често старијим и од 20 година. На улицама је већ учестала појава да појединци гаражирају своје олупине које ту кородирају и годинама. За то време се запостављају железнички као и водени путеви, којим нарочито Срем, Банат и Бачка располажу али су због небриге запуштени. А тренад је да се уништавају најквалитеније оранице у Европи подижући по њима магацине или пресецајући пољопривредно земљиште аутопутевима. Има ли некога да о томе зрело размисли или да дочекамо да нам туђин узме наше природно благо под изговором да са њим не знамо да газдујемо!
Lenka
Al Dahra, lepo srpsko ime. Prirodni resursi srbima.
СРБ
Аутопут се гради тако да се направи озбиљна саобраћајница уз оптималну цену. Ниједан инвеститор не може бити изнад државе, а држава треба адекватно да надокнади земљиште власнику.
Боба
Да ли закон у Србији забрањује продају земље странцима? Ако не ми смо у великом проблему. Ко то не види слеп је код очију нажалост.
Амир Чамџић
Колико ми је познато не забрањују посебни не фирмама у приватизацији државних / друштвених предузећа иако и ја лично сматрам да странцима не треба продавати земљиште, посебно овако атрактивно пољопривредно земљиште на само прилазу Београду.
Azrael
Plan je da nema plana.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja