petak, 18.10.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 22:12

Dojče vele: „Folksvagen” u Bugarskoj ili Turskoj

utorak, 14.05.2019. u 12:53

BON - Folksvagen je saopštio da kreće u „konkretne pregovore” sa predstavnicima „preostalih potencijalnih” lokacija za izgradnju fabrike u jugoistočnoj Evropi, javlja radio Dojče vele, dodajući da Rojters prenosi da su, prema insajderima, u igri ostale Bugarska i Turska.

Skupština akcionara Folksvagena koja se održava danas (14. maj) bila je sa nestrpljenjem iščekivana i širom jugoistočne Evrope. Više zemalja, uključujući Srbiju, nadalo se privlačenju velike investicije automobilskog giganta, a „pobednik” je trebalo da bude obznanjen ovih dana.

Od toga izgleda neće biti ništa, ocenjuje DV i napominje da je Folksvagen saopštio da su nadzorni i upravni odbor u ponedeljak odlučili da krenu u „konkretne pregovore” o preostalim potencijalnim lokacijama.

„Bližih zvaničnih informacija nema, a za DV je u ponedeljak u kompaniji kratko rečeno da je i dalje na snazi njihovo saopštenje da konačna odluka nije doneta. Međutim, agencija Rojters, pozivajući se na insajdere, prenosi da su u igri ostale još samo lokacije u Bugarskoj i Turskoj”, navodi se u tekstu, prenosi Tanjug.

 


Komentari6
2e7bb
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Beogradjanin Schwabenländle
@ Gastarbajter, не бих се сложио да смо " по корупцији европски прваци ", можда у малом, као раније када се радило и причало о бакшишу. Тај бакшиш из турског наслеђа не често је био мања награда неком из захвалности што је само погурао неки посао који је ионако већ био дозвољен.Када помислим на стотине милиона евра казни и разних санкција картелима пива, цемента и бетона у ЕУ државама, као и о казнама у милијардама €вра које су плаћали Сименс и нека бродоградилишта, онда та српска корупција изгледа мала, мада у оквиру могућности и величине српске привреде је велика.
Aca
Predsednik rece da ce prednost imati zemlje iz eu.Kako to da ce onda fabrika biti u Turskoj(kod Bugara nece sigurno)?Nadoknadice nam zapad tu izdaju,otvorice jos neku fabriku motaca kablova.
Александар Живановић
Управо тако, која год се фабрика отвори у Србији довела их владајућа коалиција, а људи дошли поднели захтев у АПР и отворили сами.
Stari Beogradjanin
A ja se ponadao da ce Vucic dovesti VW u Srbiju.
morski put i "jeftinije ruke"?
Zato sto Srbija ne izlazi na more. Ovako, morskim putem, mnogo je lakse za transport. Da li su ruke turskih radnika jeftinije nego nase? Ne vjerujem.
Gastarbajter
Nisu u pitanju samo morski put i "jeftine ruke". Nasa infrastruktura je ocajna. Secate li se kad je Fiatu obecan autoput Batocina Kragujevac? Na nasim prugama je prosecna brzina 20km na sat. Po korupciji smo evropski prvaci. Da ne nabrajam dalje. Investicije koje mi privlacimo su uglavnom nasi ljudi u vezi sa vlascu koji naprave firmu u inostranstvu pa "investiraju" parama dobijenim od drzave (10000 po radniku). Onda posle par meseci nestanu a radnici ostanu u nekoj staroj hali koja je svakako dobijena od drzave. Ozbiljne firme ne rade tako.
Preporučujem 12

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja