sreda, 19.06.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 22:17

Nemačka kompanija predstavila leteći taksi

subota, 25.05.2019. u 17:50
(Твитер)

Vašington - Nemačka startap kompanija Lilium predstavila je prototip letećeg taksija, koji će prema očekivanju kompanije već 2025. godine vršiti usluge prevoza u više gradova sveta. Kompanija je prikazala prototiip vazdušnog taksija sa pet sedišta koji će se kretati na električni pogon, prenosi Si-en-en.

Navodi se da taksi-avion koji je ovog meseca imao prvi probni let, jednim punjenjem baterije može da prevali 300 km, a putnici će pomoću smartfon aplikacije moći da rezervišu međugradske letove.

Cena karte za taksi budućnosti još nije poznata, ali iz kompanije tvrde da će biti „uporediva sa cenom” običnog taksija.
Komercijalni direktor Liliuma Remo Gerber objasnio je da je inovacija predviđena za običan svet, ne samo za bogate biznismene.

Kompanija Lilium je osnovana 2015. godine i tvrdi da njihov vazduhoplov ima sposobnost da pređe mnogo veće distance od konkurencije, prenosi Tanjug.


Komentari4
6262b
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Miki
Problem dronova koji će da voze ljude (ne samo probne pilote), i sve to preko naseljenih mesta, jeste što su im potrebne homologacije i bezbednosni sistemi koji važe i za helikoptere i avione. Ove homologacije su (logično i opravdano), složene, komplikovane, izdavanje traje dugo. Boing npr. sada ima jako ozbiljan problem sa 737MAX avionima jer je zaobišao neke od homologacija. Dalje, tek treba da se usvoje pravilnici, homologacione procedure i da se standardizuju sistemi za letelice koje će samostalno da lete, bez pilota. Sistemi autonomnog letenja za prevoz ljudi su daleko od komercijalne primene. Još jedan problem jeste to da je let dronova na "helikopterskom" principu energetski veoma zahtevno. Energija potrebna za prelet od npr. reklamiranih 300km je daleko veća od energije potrebne da se neki el. eutomobil dokotrlja na veću udaljenost, (veću jer ide putem umesto najkraćom vazdušnom udaljenošću). Potrebna količina kWh za jednominutni let ovako teške letelice je ogromna.
Dr. Nebojša Papak
Ogromna prilika za nas kada počnemo da proizvodimo leteće automobile.
артиљерац
Видео сам видео снимак тог првог лета.Справа се дигла максимално 2 метра изнад тла,у вертикалном полетању.Није било хоризонталног лета.Од тога,до оперативног кориштења је мноооого далек пут.
vuk
Do sad smo videli desetine startup projekata. Ja bih da vidim neki komercijalni

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja