petak, 20.09.2019. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
Poslednja izmena 11:39

Vlada dala odobrenje gradu, uskoro tender za javne bicikle

petak, 14.06.2019. u 12:01
(Фото Пиксабеј)

Zamenik gradonačelnika Goran Vesić izjavio je da je Komisija za javno-privatno partnerstvo Vlade Srbije dala pozitivno mišljenje Gradu povodom tendera za javno-privatno partnerstvo za uvođenje i upravljanje sistemom javnih bicikala za grad Beograd.

Po dobijanju pozivitnog mišljenja, Skupština grada će, na narednoj sednici, koja će biti održana do kraja juna, doneti odluku o raspisivanju tendera, koji će biti objavljen do početka jula, rekao je Vesić za Studio B, a saopštila je danas Gradska uprava.

Kako je naveo, u Beogradu će u naredne tri godine biti uspostavljeno 150 stanica na kojima će biti 900 javnih bicikala.

Beograd trenutno ima oko 100 kilometara biciklističkih staza, dok je u planu da se u naredne četiri godine izgradi još 120 kilometara novih, istakao je Vesić.

On je dodao da je odluka da Beograd ima sistem javnih bicikala istorijska sa stanovišta rasterećenja saobraćaja, zaštite životne sredine, promocije zdravog života, ali i imidža grada koji, kako kaže, polako postaje uređena evropska prestonica.

Vesić je rekao da je Beorgad, kao i većina velikih evropskih gradova, suočen sa potrebom unapređenja i transformacije infrastrukture koja odgovara zahtevima višemilionske populacije.

S obzirom na to da se u poslednje tri godine u Beogradu svake godine registruje oko 50.000 novih automobila, ubrzani porast broja vozila dovodi do zagušenja saobraćajnica i trotoara i zato je potrebno stvoriti alternativne sisteme prevoza, a jedan od njih je sistem javnih bicikala, rekao je Vesić.


Komentari13
8016d
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Nenad
Ideja nije losa, samo da se ne pretera sa brojem bicikala. To ce ionako voziti turisti . To je pranje para. Ti bicikli kostaju brdo para. Znam to zivim u Hamburgu koji je po broju bicikala u rangu sa Amsterdamom.I ovde ne prodje mesec, da ne pogine , a postuju se pravila i daju migavci pri skretanju. Samo ne zaboravite: Trebaju vam staze !!!
Beogradjanin Schwabenländle
@ Svabo, ја сам писао о Минхену и Цириху, за Фрајбург/Брајсгау добро знам, то је један од градова са највише бицикла, иначе данас сам тамо провео цео дан, у Хајд-у.
Бранислав Станојловић
У време моје младости бицикли су, разумно, били ЗАБРАЊЕНИ у центру Београда. Ометање и опасност су ДРУГИМ учесницима у саобраћају. Баш ме брига за њихово подвргавање опасности себи.
Beogradjanin Schwabenländle
У Цириху и Минхену није могло да се прође тротоаром од тих бицикла за изнајмљивање, једне компаније из сингапура. Швајцарци су их први забранили, после и Минхен, висили су на дрвећу, закрчили подземне пролазе и слично. А Београд хоће да их излоћи на 150 места, биће занимљиво видети тих 150 места. И на крају колико ће тих бицикла остати после годину дана ? Продавци старог метала већ трљају руке.
Svabo
U Freiburg im Breisgau kod nas koliko hoces. Prepun Schwarzwald bicikla svih vrsta i sve funkcionise extra.
Preporučujem 0
Тиан-пинс
Системи јавног превоза у Београду алтернативни постојећем не могу да се заснивају на бициклима, него на подземној железници и приградским возовима, који би били ценовно прихватљиви, економичнији и ефикаснији грађанима, у односу на коришћење породичних аутомобила. Са друге стране, раст броја аутомобила доноси Граду прираштај буџетских средстава (најмање 4-5 хиљада динара по годишње регистрованом аутомобилу), а републичком буџету још више. "Бициклирање" јесте само један од савремених спинова.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Početna /

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja