utorak, 20.10.2020. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
petak, 14.06.2019. u 14:39

Metro kao razvojna šansa

(Фото Пиксабеј)

OBRENOVAC – Francuska kompanija „Ežis” predstaviće danas vladinoj radnoj grupi koja odlučuje o projektu metroa u Beogradu detaljnu trasu i prve i druge trase, izjavio je danas ministar finansija Siniša Mali i naglasio da je metro razvojna šansa.

„Videćemo kako izgleda predstudija. Odmah nakon toga donosimo odluku ko će da radi studiju izvodljivosti zajedno s detaljnim projektom. To neka traje narednih godinu dana. Paralelno s tim rešićemo i strukturu investiranja tog projekta”,rekao je Mali odgovarajući na pitanje novinara posle posete nove fabrike „Mei Ta2 u Obrenovcu, prenosi Tanjug.

Mali, koji je i kopredsedavajući radne grupe za taj projekat, kaže da je realno da se do kraja naredne godine krene u realizaciju tog velikog projekta i ispuni dato obećanje. Prošle nedelje je, navodi, imao odvojene sastanke i s francuskim i s kineskim kompanijama koje su izrazile želju da finansiraju ovaj projekat.

„Naše obećanje je bilo da ćemo do kraja 2020. krenuti u izgradnju metroa u Beogradu.To je jedan veliki san koji građani Beograda ali i Srbije sanjaju. Ne možete da imate velegrad koji se razvija bez metroa. Svakim novim sastankom smo korak bliže”, navodi Mali.

Naglasio je da su javne finansije dobre i da Srbija ima mogućnost da obezbedi novac za izgradnju metroa.

„Kada investirate u izgradnju nečega kroz građevinsku industriju, vi podstičete rast vaše privrede. Kao i Beograd na vodi. Niko nam nije verovao za Beograd na vodi, sada od najružnijeg dela Beograda imate najveće gradilište u ovom delu Evrope na kome svakoga danas radi 1.550 ljudi”, rekao je Mali.

Metro, objasnio je, znači razvoj Beograd, veći BDP i veću atraktivnost Srbije u smislu novih inevsticija i bolji kvalitet života.

Komentari5
05e72
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Дом престарелых
Eh, kao da mi ne znamo da je počela predizborna kampanja. Gospodin Mali, ministar i davalac obećanja, za sve sanjare koji sanjaju da žive sa sređenom infrastrukturom. Onomad prodavao karte za isti taj metro, sada budi nade sa ću ćeš će ćemo ćete će politikom. Dobro nije počelo sa predrazmišljanjem o preduslovima za predstudiju. Mislim da će na kraju gospodin biti nedostupan srpskim vlastima
Зоран Матејић
РУСИ имају најлепши метро на свету, изузетно искуство у томе. И још су нам осведочени пријатељи, подржавају нас у најтежем, а ми их се сетимо само када нам требају као заштита. Чудимо се и питамо што нам нису помогли у неким ситуацијама када губимо, а када можемо и треба да и ми њима нечим помогнемо (барем економски) и одужимо се, онда се окрећемо нашим непријатељима (који су нас рецимо, у прошлом веку 4 пута бомбардовали). Плаћамо скупље!
SavaBg
Nakon ovoliko divlje gradnje ( pa još legalizacije iste) i nepotrebne prenaseljenosti, urbanističkih promašaja i bukvalno zločina ( protiv vrednosti imovine, protiv kvaliteta života ljudi, protiv istorije gradskog jezgra), nakon potpornih zidova koji se ruše pod teretom vazduha, nakon autoputeva od blata... bukvalno me strah pri pomisli da se ista ekipa lati gradnje metroa. Ili će se raspasti ili ćemo bankrotirati.
Duplo golo
Radim na zapadu na slicnim projektima (zeleznica i metro) pa sam iznenadjen postojanjem "predstudije" za Beogradski metro jer ako postoji "predstudija" sta je onda svrha same studije izvodljivosti. Rekao bih da postoje sledeca objasnjenja: Francuzi nas deru nepotrebno, nasi politicari nas zamlacuju (nista cudno) ili od toga nema nista ali vazno je da se daje utisak da se radi nesto - dobro ce doci za izbornu kampanju.
B
Tako se i Ministarka gradjevine cudi kako su troskovi autoputa skocili sa projektovanih 100 miliona na 350, ili nesto slicno koji milion gore dole nebitno...

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Prijavite se na našu mailing listu

* Obavezna polja